Jak znaleść stację kontroli FSD01 ? Zastępcze nr VIN...

Data: 2009-09-15 22:12:39
Autor: qnick
Jak znaleść stację kontroli FSD01 ? Zastępcze nr VIN...
Sawa pisze:
Witam!
Temat wygląda tak:
Kupiłem jakiś czas temu autko (terenowe za grosze więc wszystkiego nie sprawdziłem) pojeździłem kilka mc i musiałem jechać na przegląd. Okazało się że auto ma zastępczą tabliczkę z numerami ale nigdzie za diabła nie można znaleźć nr nabitych na stałym elemencie auta. ;-( Gość na przeglądzie powiedział aby szukać stacji diagnostycznej po skrócie FSD01 (Sulęcin, Świebodzin?) i u nich powinni mieć w dokumentacji gdzie ten numer został nabity.
Tu pojawiają się pytania:
1 jak znaleźć daną stację po kodzie? Zadzwoniłem do jednej w Sulęcinie ale facet spuścił mnie na drzewo i kazał przyjechać tym autem a ja nie będę się bujał 200km.
2 olać to i nabić samemu nr? (w dokumentach wszystko OK)

Auto zdjełane w CCCP 1990r.

Pozdro
Sawa

Jak zaczynał się numer na tabliczce zastępczej ?

Data: 2009-09-16 07:09:57
Autor: Sawa
Użytkownik "qnick" <rpajorek@op.pl> napisał w wiadomości news:h8osfu$o13$1news.onet.pl...

Jak zaczynał się numer na tabliczce zastępczej ?

Jak w temacie
FSD01 Tak zaczyna się nr VIN i pod spodem w pozycji Tabliczka wykonana przez FSD01.

Sawa

Data: 2009-09-16 20:18:42
Autor: qnick
Sawa pisze:
[...]

w takim razie google najlepszym przyjacielem jest i tel. do Wydziału Komunikacji w powiecie jak napisali wyżej tam udzielą ci informacji o tym która to stacja a nawet jak podasz im ten nabity numer do przy odrobinie dobrej woli urzędnika gdy dotrze do dokumentu z nabicia tego numeru otrzymanego za pośrednictwem poprzedniego właściciela od SKP po nabiciu numeru powinien Ci podać miejsce wybicia numeru bo ma wpisane na zaświadczeniu z badania tego samego do którego kopii chcesz dotrzeć na SKP, jest tak że oryginał ma wydział komunikacji a kopia powinna znajdować się na SKP. Pozdrawiam

Jak znaleść stację kontroli FSD01 ? Zastępcze nr VIN...