Jak znaleźć laptopa wartego zakupu?

Data: 2009-08-13 20:56:51
Autor: Konrad Kosmowski
Jak znaleźć laptopa wartego zakupu?
** lamer <lamer@pl.pl> wrote:

- systemu operacyjnego Windows

To Ci generalnie na wejście zawęża wybór, drugi parametr to cena, trzeci
matryca, czwarty lista dopuszczonych przez Ciebie marek.

Odfiltruj sobie na nokaucie czy alledrogo i przeglądaj. Nie wiem czego
oczekujesz, że zaraz każdy zacznie zachwalać jakiś konkretny model czy, że ktoś
będzie szukał za Ciebie?

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2009-08-13 21:36:30
Autor: lamer
Jak znaleźć laptopa wartego zakupu?
Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał

[...]

Że może ktoś poda sklep, w którym na stronce można sobie tak fajnie pofiltrować wszystko?

lamer

Data: 2009-08-13 21:38:54
Autor: Marcin Kocur
Osoba lamer napisała na pl.comp.pecet:

[...]

Nie ma z tej prostej przyczyny, że nawet jak są filtry, to produkty mają
złe tagi. Najlepsze filtrowanie jakie znam mają w komputroniku.

Marcin Kocur

Data: 2009-08-13 21:42:17
Autor: Konrad Kosmowski
** lamer <lamer@pl.pl> wrote:

[...]

Widełki cenowe ma każdy. Markę raczej też. Pozostaje system operacyjny.

--

Data: 2009-08-13 21:47:25
Autor: lamer
[...]

Ale jak pisałem- nie chcę systemu. A marka+cena to jednak taki filtr, jakby go nie było- wyników ciągle masa.

lamer

Jak znaleźć laptopa wartego zakupu?