Jak znaleźć zarządcę drogi?

Data: 2010-01-18 13:44:43
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jak znaleźć zarządcę drogi?

Takie pytanie praktyczno-formalne - jak ZDM się nie przyznaje do drogi,
to jak znaleźć kto jest za nią odpowiedzialny? Pewnie ktoś ma tutaj
większe ode mnie doświadczenie w tej kwestii.

I nie dopytałeś, gdzie masz się jeszcze udać?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-18 14:06:15
Autor: Mariusz Kruk
Jak znaleźć zarządcę drogi?
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Zygmunt M. Zarzecki"
[...]

ZDM sprawdzałem na stronie WWW. Jakbym był poszedł do urzędu, to rzecz
jasna, dopytałbym.

--

Jak znaleźć zarządcę drogi?