[OT] Jak zniszczyć membrane w kurtce?

Data: 2013-10-17 20:51:36
Autor: Piotr Kosewski
[OT] Jak zniszczyć membrane w kurtce?
On 2013-10-17 18:04, qrt wrote:
Sprawa jest lekko nietypowa. Mam taką całkiem fajną kurtkę do miasta (zadna
tam turystyczno-technicza)
Niestety jakiś PM wpadł na pomysł by wstawić tam membranę. Gdyby to jeszcze
była prawdziwa membrana to bym przeżył. Ale niestety jak w większości
takich wypadków to zwykła cerata.

No ktoś wpadł na to, żeby tam wstawić ceratę, ale potem ktoś inny wpadł
na to, żeby kupić kurtkę z ceratą...

No i tak sobie myślę czym/jak by tu tę kurtkę potraktować tak by straciła
swoje niezwykłe wiatroszczelno/paroszczelne własciwośi?

Grubą igłą.

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2013-10-18 14:46:05
Autor: qrt
Dnia Thu, 17 Oct 2013 20:51:36 +0200, Piotr Kosewski napisał(a):

On 2013-10-17 18:04, qrt wrote:
[...]

niegdzie nie pisało ze to cerata. A wręcz przeciwnie. A w sklepie przecież
tego nie sprawdzisz.

Data: 2013-10-18 15:51:51
Autor: bans
[OT] Jak zniszczyć membrane w kurtce?
W dniu 2013-10-18 14:46, qrt pisze:

niegdzie nie pisało

"nigdzie nie było napisane".

--
bans

Data: 2013-10-18 21:41:00
Autor: Piotr Kosewski
On 2013-10-18 14:46, qrt wrote:
niegdzie nie pisało ze to cerata. A wręcz przeciwnie. A w sklepie przecież
tego nie sprawdzisz.

No ale czego nie sprawdzisz?
Przy pomocy google (starcza wikipedia) można w 10 minut dowiedzieć się,
kto produkuje dobre membrany i czym się różnią. Uzbrojony w tę wiedzę
idziesz do sklepu i rozumiesz, czemu kurtka z GORE-TEX Pro kosztuje
1500 zł, a taka z Ultra WiatroWodoTexem tylko 2 stówy. Poświęcając na to
jeszcze kilka godzin można już dowiedzieć się sporo o firmach i
konkretnych modelach.

Umiesz wejść na usenet i się wyżalić, to pewnie jesteś też w stanie
obsługiwać wyszukiwarkę. No ale zdaję sobie sprawę, że Internet jest
dziś bardziej wielkim blogiem niż źródłem wiedzy :). A na przyszłość
będziesz miał nauczkę ^^.

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2013-10-20 20:44:34
Autor: qrt

On 2013-10-18 14:46, qrt wrote:
niegdzie nie pisało ze to cerata. A wręcz przeciwnie. A w sklepie przecież
tego nie sprawdzisz.

No ale czego nie sprawdzisz?

nie sprawdzisz tego czy membrana działa czy nie działa.
[...]

forumowe mądrości nieszczególnie mnie nęcą.

Umiesz wejść na usenet i się wyżalić,

wyżalić? kupiłem kurtkę bo była fajna i tyle. To że ma membranę i że
pewnikiem ona nie działa było dla mnie bez mała oczywiste. Testy jakie na
niej wykonałem tylko to powiwierdziły wiec niespodzianki szczególnej nie
było.
to pewnie jesteś też w stanie
obsługiwać wyszukiwarkę. No ale zdaję sobie sprawę, że Internet jest
dziś bardziej wielkim blogiem niż źródłem wiedzy :). A na przyszłość
będziesz miał nauczkę ^^.

a ty może postaraj sie czasem poskromić nieco swą wyobraźnie bo uwierz
lepij sobie czasmai rzeczywistości nie interpretować wcale niż
interpretować błędnie.

[OT] Jak zniszczyć membrane w kurtce?