Jak zniszczyć stare płyty CD/DVD?

Data: 2018-08-02 14:16:11
Autor: Animka
Jak zniszczyć stare płyty CD/DVD?
W dniu 2018-08-02 o 13:02, Tomasz pisze:
Jak w temacie.
Mam trochę starych płyt, których ze względu na zawartość nie mogę
po prostu wyrzucić.
Są to płyty do jednarozowego zapisu, więc nadpisanie odpada.
Niszczarki do płyt są zbyt drobie bym mógł sobie coś takiego kiupić.

Jak niszczycie takie płyty?

Mam tanią domową niszczarkę do dokumentów, która też niszczy płyty i karty pamięci (oddzielne kasetki).
Jednej niepotrzebnej już płyty nie chce mi się wrzucać w niszczarkę. Taka płyta łamie się w rękach. Nic trudnego.

--
animka

Jak zniszczyć stare płyty CD/DVD?