Jak zorganizować auto na 3-6 mcy

Data: 2018-03-03 10:14:07
Autor: Kris
Jak zorganizować auto na 3-6 mcy
W dniu piątek, 2 marca 2018 21:08:36 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

Kupienie jakiejś używki? To będzie bardzo trudne 3 miesiące i nie chce mieć problemów z autem.

Kombinujesz a na koniec podałes najlepsze rozwiązanie
Kup coś za 5-7tys i te 3 miesiące pojeżdzisz
Jak boisz się jakiejś 1 dniowej obsuwy jakby co to assistance wykup np w mbanku za ok 20 zł/miesiąc masz dosć szeroki zakres- m.in auto zastępcze do 3 dni
Ale jak kupisz coś za 5-7 tys to nie 3 miesiące ale 3 lata pojeżdisz
Np multiple z silnikiem jtd lub jak brzydkich aut nie lubisz to coś innego z fiatowskim 1,9jtd
Ja od lat ta robię ze kupuje auta za 5-10 tys nie bawię się w wymiany rozrządów, olejow itp tylko po kilka lat jeżdze i odsprzedaje ze strata kilku(2-3) tys

Data: 2018-03-03 12:17:56
Autor: Bolko
W dniu sobota, 3 marca 2018 19:14:12 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Ja od lat ta robię ze kupuje auta za 5-10 tys nie bawię się w wymiany rozrządów, olejow itp tylko po kilka lat jeżdze i odsprzedaje ze strata kilku(2-3) tys

Moje pierwsze auto kupiłem za 500$ dolarów w ameryce paliło  litr oleju na 1000 km ale przez dwa lata było OK

jak wróciłem do polski to kupiłem droższe bo za 1000$ po miesiącu patrzeć nie mogłem na nie bo coś się chrzaniło co chwile. Ponaprawiałem wszystko Sprzedałem sąsiadowi i był baaardzo zadowolony.

Z obecnego jestem bardzo zadowolony i chce go zamienić jak TIPO troche spadnie cena na rynku wtórnym.

A to auto potrzebuje dla żony bo bardzo namawiają na ekstra robote
w Gliwicach a mieszkamy w Krakowie za niezłe pieniądze + zdobędzie doświadcznie (będzie robić kosmiczne rzeczy dla niej) w sprawach które są dla niej bardzo ważne.
Nafajniej byłoby wypożyczyć auto tylko że 2kzł paliwo i opłaty + 2kzł za wypożyczenie i pod względem pieniędzy to zaczyna tak średnio się opłacać.

Data: 2018-03-03 12:43:33
Autor: Kris
W dniu sobota, 3 marca 2018 21:18:00 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

Nafajniej byłoby wypożyczyć auto tylko że 2kzł paliwo i opłaty + 2kzł za wypożyczenie i pod względem pieniędzy to zaczyna tak średnio się opłacać.

Toż kurde kup jej coś za 6 tysi i ze dwa ata pojeżdzi inwestując z 1 tysiąć zł rocznie w normalne naprawy typu "końcówka drążka"
Moja multipla 1,9jtd kupiona w 2013 roku to najdłuzej używane przezemnie auto
Ale dlatego ze więcej jak 1tys zl rocznie w nią inwestować nie musiałem póki co
Wczesniej mieliśmy, m. in galaxy, mondeo, megane, ford ka- były to auta kupowane w cenach do 7 tys zł i po dwa lata nam służyly bez jakiś koszmarnych nakładów. Z fordem Ka było najgorzej bo rdza go zarła niemiłosiernie.
Jak potzrebujesz auta żeby 15tys przejechało to kup coś w cenie do 5-7tys(to juz na bogato) i będziesz zadowolony. Za 3 miecy sprzedasz z niewielka strata albo i bez straty
Potrzebujesz auta żeby 15tys przejechało a kombinujesz nowe/leasing/wypożyczenie.

Data: 2018-03-03 12:46:30
Autor: Kris
Jak zorganizować auto na 3-6 mcy
W dniu sobota, 3 marca 2018 21:18:00 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

Moje pierwsze auto kupiłem za 500$ dolarów w ameryce paliło  litr oleju na 1000 km ale przez dwa lata było OK
I coś takiego kup żonie na te 3 miechy/15tys km

Data: 2018-03-03 21:47:52
Autor: Mateusz Bogusz
W dniu 03.03.2018 o 21:17, Bolko pisze:
Nafajniej byłoby wypożyczyć auto tylko że 2kzł paliwo i opłaty + 2kzł za wypożyczenie i pod względem pieniędzy to zaczyna tak średnio się opłacać.

Skoro to taka fajna fucha - samorozwój, doświadczenie i takie tam...to może w zyskach nie wyceniłeś tej inwestycji prawidłowo? ;-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Jak zorganizować auto na 3-6 mcy