Jak zorganizować auto na 3-6 mcy

Data: 2018-03-07 02:58:08
Autor: Poldek
Jak zorganizować auto na 3-6 mcy
W dniu 2018-03-02 o 21:08, Bolko pisze:
Chyba będę potrzebował auto na 3 do maks 6 mcy na dojazdy Kraków-Gliwice.
Coś koło 110 km codziennie w jedną stronę.
  Pożyczenie auta 2,2 kzł/miesiąc

  Kupienie nowego Tipo w benzynie+LPG 48 kzł nowy używany poszedł za 38kzł + 2,5kzł ubezpieczenie+ 1kzł ekstra koszty

  Kupienie w w polecanym komisie (20kkm gwarancji) Mondeo za 40+kzł mogę sprzedać z powrotem ze stratą 7,5kzł + ubezpiecznie 1500zł

Kupienie jakiejś używki? To będzie bardzo trudne 3 miesiące i nie chce mieć problemów z autem.

Na trasie Kraków<->Gliwice chyba jeżdżą normalnie pociągi. Bilet kwartalny na pociąg i podczas dojazdów można przeczytać sporo książek, czegoś się nauczyć, zamiast codziennie rypać tą samą trasę, która szybko zrobi się nudna.

Data: 2018-03-07 03:11:10
Autor: Bolko
W dniu środa, 7 marca 2018 02:58:07 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:
> [...]
> Na trasie Kraków<->Gliwice chyba jeżdżą normalnie pociągi. Bilet kwartalny na pociąg i podczas dojazdów można przeczytać sporo książek, czegoś się nauczyć, zamiast codziennie rypać tą samą trasę, która szybko zrobi się nudna.

4 godziny przez opole

Data: 2018-03-07 12:20:43
Autor: J.F.
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8f28eee2-c549-4849-88ca-e2c6626430ff@googlegroups.com...
[...]

Zartujesz ? Przeciez Gliwice to w pol drogi do Opola.

Widze, ze zartujesz tylko polowicznie, przez Katowice nie przez Opole, ale czas faktycznie 3-4h.

A myslalem ze pociagu do Szklarskiej nic nie przebije ...

J.

Data: 2018-03-07 12:26:47
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-03-07 o 12:11, Bolko pisze:
[...]

To do Katowic - autobusem w godzinę, a dalej do Gliwic podmiejskim autobusem lub pociągiem. Rozkładowo to (1:05-1:15) + 0:35, czyli w 2 godzinach się zmieści, wg googla ten odcinek przy omijaniu płatnych dróg to 1:45.

No ale to OT, jak chce samochodem na parę miesięcy, to kto bogatemu zabroni kupić :)

--
Liwiusz

Jak zorganizować auto na 3-6 mcy