Jak zrobić automatyczną synchronizację zegara C702

Data: 2009-08-01 23:59:43
Autor: u
Jak zrobić automatyczną synchronizację zegara C702
Czy da się zmusić C702 by samoczynnie synchronizował swój zegar ?
Jak zegarki z DCF77. Może to robić jak pecet co tydzień czy na żądanie.
Może korzystać z sygnału czasu BAS czy GPS czy w ostateczności GPRS
Czy istnieje jakieś oprogramowanie do tego celu ?

Data: 2009-08-02 13:17:11
Autor: u
Jak zrobić automatyczną synchronizację zegara C7 02

Użytkownik "spiderpl" <srqafd@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:h534je$bka$1news.interia.pl...
My phone Explorer

Dziękuję za odpowiedź, ale to nie to, o co mi chodzi..
Program na PC-ta do współpracy telefonu z PC-tem mam. Był na wyposażeniu.
Czas w C702 synchronizuje się z PC-tem podczas uruchomienia SE PC Suite.
Mnie chodzi o program Java wgrany do telefonu, który by potrafił synchronizować , ustawić radiowo czas w telefonie, bez współpracy z PC-tem

Jak zrobić automatyczną synchronizację zegara C702