Jak zrobić biznes na koronawirusie?

Data: 2020-03-24 23:11:03
Autor: radekp@konto.pl
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Koronawirus w Polsce. To firma radnego PiS zaopatrzy szpitale w maseczki

To firma, której prezesem jest Wojciech Ahnert, radny PiS z Chorzowa, dostarczy maseczki ochronne dla czterech szpitali i stacji sanepidu na Górnym Śląsku. Będzie pośredniczyć w sprzedaży 5 mln sztuk tego produktu. Sam radny przekonuje, że pomaga szpitalom, bo sprzeda trudnodostępny produkt po dobrej cenie.

Lawinę komentarzy i spekulacji w mediach społecznościowych wywołały dwa komunikaty notowanej na giełdzie spółki MBF Group. 15 marca poinformowała, że uzyskała pięć zamówień na artykuły medyczne związane z profilaktyką przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Zainteresowani to powiatowa stacja sanepidu oraz cztery szpitale. Chodziło o certyfikowane, trzywarstwowe maseczki ochronne. 20 marca spółka podała, że zabezpieczyła dostawę 5 milionów sztuk maseczek o wartości ponad 10 mln zł netto i w ciągu kilku dni otrzyma produkt.

Koronawirus. To radny PiS zorganizował maseczki

W czasach epidemii maseczki to najgorętszy towar na rynku. Brakuje ich w całej służbie zdrowia. Dlatego giełdowe notowania MBF wystrzeliły w górę. Falę oburzenia wywołała jednak informacja, że prezesem spółki jest Wojciech Ahnert radny PiS z Chorzowa. W ostatnich wyborach parlamentarnych bez powodzenia kandydował z ostatniego miejsca listy Prawa i Sprawiedliwości do Sejmu.

Przypomnijmy, że niedawno rząd wprowadził zakaz sprzedaży maseczek i płynów dezynfekcyjnych przez portale OLX i Allegro. Na ograniczenia zgodził się chiński serwis internetowy Aliexpress. Od 24 marca wstrzymał dostawy do odbiorców w Polsce. Pojawiły się spekulacje, że radny PiS organizuje biznes, akurat w czasie kiedy handel maseczkami jest mocno ograniczony. Temat podchwycili politycy opozycji.

Firma odpowiada. To dla dobra konsumentów

"Spółka dąży i działa w kierunku sprowadzenia na rynek Polski jak największej ilości maseczek, tak aby były one dostępne w powszechnym użytku i sprzedaży, po jak najkorzystniejszej cenie dla końcowego konsumenta" - zapewnia MBF Group w opublikowanym w poniedziałek komunikacie.

"Łączenie funkcji prezesa zarządu z mandatem radnego jest ogromnym nadużyciem. Wszelkie umowy i kontrakty spółka zawiera z podmiotami prywatnymi na zasadach rynkowych" - komentuje dalej spółka.

Wojciech Ahnert, z którym udało nam się porozmawiać, oświadczył, że jest zszokowany skalą krytyki, jaka pojawiła się w mediach społecznościowych i kilku serwisach. Zaprzecza, że jego firma korzysta na ograniczeniach handlu maseczkami.

Przekonuje, że podobnie jak prezes Orlenu uruchomił produkcję płynu do dezynfekcji, on postanowił pomóc w zaopatrzeniu szpitali w środki ochrony. Chce to zrobić na zasadach rynkowych, czyli sprzedając towar. Nie podaje, ile wyniesie cena jednej maseczki. Ma jednak zadowolić się skromną marżą, sięgającą 2-3 eurocentów na sztuce.

W rozmowie z WP podkreślił, że maseczki, których bardzo brakuje w Polsce, są dostępne w Rosji, Mongolii, Kazachstanie i innych krajach w ogromnych ilościach. Pośrednik może w ciągu 7-8 dni sprowadzić miliony sztuk maseczek.

Data: 2020-03-24 15:24:38
Autor: Zenek Kapelinder
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Nie żebym się przypierdalal ale grupa samochody to marne miejsce na takie propagandowe informacje jakimi chcesz tutaj innych nakarmić. Poza tym samochodziarze to twardziele i na byle gówno ich nie złapiesz. Może coś o cenie benzyny byś napisał. Siedzę w chałupie na dupie i nie wiem jaka jest na stacjach. Są głosy że już poniżej czterech złotych za litr zrobili.

Data: 2020-03-25 05:59:52
Autor: Budzik
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Kto zrobił?

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2020-03-25 10:14:59
Autor: radekp@konto.pl
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Tue, 24 Mar 2020 15:24:38 -0700 (PDT), w
<bedd679b-8935-4be7-a459-59c2761f0371@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Za PO benzyna też kosztowała 3,70zł, tylko że wówczas ropa była po 55USD.
Teraz ropa jest 2x tańsza, a cena jakoś taka sama.

Czyli znowu ktoś rżnie suwerena na kasę.

Data: 2020-03-25 10:45:24
Autor: T.
W dniu 2020-03-25 o 10:14, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Ile wtedy wynosiła średnia płaca i kurs dolara? Pamiętam czasy, jak był po nieco ponad 2 zł... W dodatku ta ropa, co jest dziś na stacjach, to była zapewne kupowana w czasach, gdy była po 70 USD (czyli kilka tygodni temu).

Ps. Tankowałem 21 marca - cena ON - 3,95, Pb - 3,80 zł. Podaj adres, to Ci kopię faktury prześlę :-)

T.

Data: 2020-03-25 11:14:22
Autor: J.F.
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e7b2834$0$503$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Dokladnie - jesli wtedy barylka byla po $55, to $ musialbyc tani.
A potem przyszlo PO i dolar zrobil sie drogi :-)

Akurat podatki w paliwie byly bardzo podobne wtedy i teraz.
Bodajze PIS cos tam podniosl, ale nieznacznie.
Biorac pod uwage inflacje - to moze nawet relatywnie spadly.

W dodatku ta ropa, co jest dziś na stacjach, to była zapewne kupowana w czasach, gdy była po 70 USD (czyli kilka tygodni temu).

70 to tez chwilowy szczyt, w pazdzierniku bylo 58$ i powolutku roslo do stycznia,
a potem dosc gwaltownie spadlo do 55.

J.

Data: 2020-03-25 13:28:19
Autor: radekp@konto.pl
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Wed, 25 Mar 2020 10:45:24 +0100, w <5e7b2834$0$503$65785112@news.neostrada.pl>,
"T." <kuki543@interia.pl> napisał(-a):

> [...]
> Teraz ropa jest 2x tańsza, a cena jakoś taka sama.

Ile wtedy wynosiła średnia płaca i kurs dolara?

Kurs dolara w zasadzie jest mało ruchliwy, cały czas koło 4zł.

W dodatku ta ropa, co jest dziś na stacjach, to była zapewne kupowana w czasach, gdy była po 70 USD (czyli kilka tygodni temu).

Czyli za ile na stacjach będzie roba kupowana po 2x USD?
Mógłbym się założyć, że cena nie spadnie (najwyżej groszowo).

Ps. Tankowałem 21 marca - cena ON - 3,95, Pb - 3,80 zł. Podaj adres, to Ci kopię faktury prześlę :-)

Po co? Że jest drożej niż powinno, to wiem.

Data: 2020-03-24 23:24:29
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-03-24 o 23:11, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Tanio.
Maseczka za dwa złote.
Onet przesłał mi niedawno ofertę/reklamę maseczek po 5zł od sztuki.

Pozdrawiam

Data: 2020-03-24 17:16:28
Autor: Zenek Kapelinder
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Jak z ciekawości sprawdzilem ile kosztują jednorazowe maseczki przed wirusem to okazało się że 2 złote za 10 sztuk.

Data: 2020-03-25 09:37:58
Autor: T.
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Jak z ciekawości sprawdzilem ile kosztują jednorazowe maseczki przed wirusem to okazało się że 2 złote za 10 sztuk.

A ropa miesiąc temu kosztowała 70 USD za baryłkę...
T.

Data: 2020-03-25 07:37:32
Autor: J.F.
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e7a8a28$0$545$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

"ponad". ale miejmy nadzieje, ze niewiele ponad, czyli mniej niz 11 ..

Onet przesłał mi niedawno ofertę/reklamę maseczek po 5zł od sztuki.

Ciekawia mnie te certyfikaty.
Jakis specjalny material ? I 2 zl ?

J.

Data: 2020-03-25 07:54:37
Autor: Cavallino
W dniu 25-03-2020 o 07:37, J.F. pisze:
[...]

Ciekawe ile kosztowały maseczki, które hurtowo wywiózł z Polski właściciel LPP w tym roku, dla swoich fabryk w Azji.

ZANIM rząd PIS w ramach " byliśmy przygotowani" postanowił je nabyć - zrobił to tak ze dwa miesiące za późno.

Data: 2020-03-25 08:22:28
Autor: J.F.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:r5ev7b$94o$2$Cav@news.chmurka.net...
W dniu 25-03-2020 o 07:37, J.F. pisze:
[...]
Ciekawe ile kosztowały maseczki, które hurtowo wywiózł z Polski właściciel LPP w tym roku, dla swoich fabryk w Azji.

A to nie mogl sobie uszyc w swoich fabrykach ?

ZANIM rząd PIS w ramach " byliśmy przygotowani" postanowił je nabyć - zrobił to tak ze dwa miesiące za późno.

https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/najnowsze-fakty/news-ue-kupuje-maseczki-i-kombinezony-polska-nie-skorzysta-bo-sie,nId,4400234

"Maski, rękawiczki, gogle, osłony twarzy i kombinezony trafią wkrótce do państw UE. Komisja Europejska poinformowała, że dostała oferty w organizowanym przez siebie unijnym przetargu na sprzęt ochronny. Polska nie będzie mogła skorzystać, bo za późno dołączyła do mechanizmu zakupów."

Ale ... niech ktos sie doszuka po ile im wyszly te maski ...

J.

Data: 2020-03-25 10:13:30
Autor: radekp@konto.pl
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Wed, 25 Mar 2020 08:22:28 +0100, w <5e7b06b5$0$518$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

[...]

W Polsce wirusa wykryto 2 marca, a dopiero 6 marcia "wyrażono chęć
przystąpienia do przetargu". Taki to kraj z kartonu "przygotowany na wszystko".

Ale właściwe osoby zarobią.

Data: 2020-03-25 10:41:15
Autor: T.
W dniu 2020-03-25 o 10:13, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Moim zdaniem i tak ta ekipa nieźle się sprawuje.
Gdyby opozycja rządziła, zapewne twierdziłaby, że "państwo zdało egzamin", bo "sprawnie zorganizowało pogrzeby".
Jakoś tak mało sobie wyobrażam panią Kopacz reagującą na tak duży kryzys. Zresztą już raz pokazała, że nie potrafi podejmować stanowczych decyzji. Nawet WHO przyznało, że w czasie poprzedniej epidemii SARS zmarło u nas ponad 400 osób, co zostało skrzętnie wtedy ukryte (jedną z przyczyn było to, że jako jedyny kraj w Europie Polska nie kupiła szczepionek).
Albo Biedronia czy Hołownię. Bosak by miał to w d..., bo wychodziłby z założenia, że wolny rynek wszystko załatwi. Jakby taki Braun rządził, to pewnie by wszystkim błogosławił i uważał, że to wystarczy :-)
T.

Data: 2020-03-25 11:13:05
Autor: Cavallino
W dniu 25-03-2020 o 10:41, T. pisze:
[...]

Bo czarna jest białe i nikt nam nie będzie mówił,że jest inaczej.
To co powie TVPis to jest święte, a jak z faktów wychodzi co innego, tym gorzej dla faktów.

Data: 2020-03-25 12:12:25
Autor: J.F.
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e7b273b$0$537$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Dobrze w zatrzymywaniu gospodarki, bo zeby tak sypnac groszem, no sypneli - na TVPiS.
A na epidemie nic. Dopiero jak widmo smierci zajrzalo w oczy :-)

Dziwna ta ekipa - 500zl na dziecko - prosze bardzo. Ale na niepelnosprawne - juz nic.
Niech sobie zdycha za 500, o ile dostalo, bo moze bylo jedyne.

Dzisiejsze
https://sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/koronawirus-szpital-uniwersytecki-w-krakowie-wsparty-kwota-300-tys-zl/7htc6rx

"Zbiórka, ma na celu nabycie systemu do dekontaminacji pomieszczeń gazową formą nadtlenku wodoru. Urządzenie w bardzo szybkim czasie dezynfekuje pomieszczenie, do którego trafiają chorzy lub z podejrzeniem zakażenia. Obecnie taka procedura trwa znacznie dłużej, zajmując w niektórych przypadkach nawet dwie godziny, co spowalnia przyjęcia następnych pacjentów."

Dlaczego o tym minister nie pomyslal miesiac temu?

Albo o tym:
https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-polsce,trudna-sytuacja-szpitala-uniwersyteckiego-w-krakowie-- brakuje-srodkow-ochrony,artykul,58336525.html

"Maria Włodkowska, rzeczniczka prasowa placówki, zamieściła w mediach społecznościowych apel, w którym czytamy, że szpital potrzebuje białych kombinezonów barierowych (jednorazowych, ochronnych, najlepiej Tyvek IsoClean), gogli, przyłbic, masek z filtrem hepa z zabezpieczeniem Ffp2 i Ffp3 oraz rękawiczek jednorazowych."

Gdyby opozycja rządziła, zapewne twierdziłaby, że "państwo zdało egzamin", bo "sprawnie zorganizowało pogrzeby".

Niestety mozesz miec racje ... o ile by sprawnie organizowalo pogrzeby, bo Wlochy i Hiszpania nawet na tym polegly.

[...]

Trudno powiedziec - wtedy sie jej udalo, epidemii nie bylo, a pieniadze zaoszczedzila.
Tych 400 osob to moze byc podobnie jak zwykla grypa.

Tylko ... nauczona doswiadczeniem teraz tez by nic nie robila, czy gdzies by jednak do niej doszlo, ze to grozna epidemia.
No i niekoniecznie do niej, bo moglby byc inny premier ... ale pewnie bylaby MZ.

Albo Biedronia czy Hołownię. Bosak by miał to w d..., bo wychodziłby z założenia, że wolny rynek wszystko załatwi.

To takze po linii PO :-(

J.

Data: 2020-03-25 13:24:44
Autor: radekp@konto.pl
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Wed, 25 Mar 2020 10:41:15 +0100, w <5e7b273b$0$537$65785112@news.neostrada.pl>,
"T." <kuki543@interia.pl> napisał(-a):

Moim zdaniem i tak ta ekipa nieźle się sprawuje.

No ba, jakby 100% testujących było zakażonych, to i tak nie mielibyśmy miejsca
w czołówce pod względem zachorowań.

Jak zredukujemy liczbę testów jeszcze bardziej, to będziemy jeszcze zdrowsi.

Data: 2020-03-25 18:38:54
Autor: J.F.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ajm7f5rmcrlqvm9f5s8qamsubn8o9ejd8@4ax.com...
[...]

No ale na razie nam krematoria wydalaja, wiec chyba jest niezle.

J.

Data: 2020-03-25 18:51:51
Autor: Cavallino
W dniu 25-03-2020 o 18:38, J.F. pisze:

[...]

Gdzieś czytałem że Włosi zapłacili cenę za to jakim są narodem tj. otwartym, kontaktowym, towarzyskim i przyjacielskim.
Szwedzi też to biorą pod uwagę, dlatego nie prowadzają zakazów, bo u nich jest odwrotnie.

I najlepszy był komentarz - wobec powyższego u nas w ogóle nie powinno być covid.

Celne to było - więc na tym tle obecne nasze wyniki wcale nie są niezłe.

Data: 2020-03-26 09:41:09
Autor: J.F.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:r5g5nm$vqd$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Ze co - ze u nas sie nie zdarza ?
Dobrze, ze rzad zamknal puby i kluby.
Dobrze, ze zakazal zgromadzen ponad dwie osoby. Umowiliby sie na grilla.

A na wodke mozna, nawet trzeba. Wodka dezynfekuje..

https://zdrowie.wprost.pl/koronawirus/10309583/dzieciecy-oddzial-w-zielonej-gorze-zamkniety-babcia-zataila-ze-matka-4-latka-ma-objawy-koronawirusa.html

"W piątek 20 marca do szpitala w Zielonej Górze przywieziono 4-latka, który miał ranę w okolicach głowy, przez co trafił na oddział chirurgii dziecięcej.

Dziecko zostało wypisane w poniedziałek. Wtedy też lekarze zauważyli, że ma kaszel i zlecili przeprowadzenie testu na koronawirusa. Ten dał wynik pozytywny."

Wynik byl we wtorek ... wiec widac nie jest tak zle  testami.

A we Wloszech ... nawet dla lekarzy testow brakuje ..
https://tvn24.pl/swiat/koronawirus-na-swiecie-wloscy-lekarze-zakazeni-koronawirusem-zwracaja-uwage-na-problemy-systemu-4513417

A w polskiej gospodarce ... krowy zagrozone
https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/koronawirus-w-polsce-koronawirus-uderza-w-wies-mamy-isc-pieszo-do-czestochowy-to-jest/bs2n2d5

J.

Data: 2020-03-26 09:18:58
Autor: Przemek Jedrzejczak
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Niemcy już kombinują że jak liczba ofiar zacznie spadać to zluzują kaganiec obywatelom z wyjątkiem tych z grup ryzyka. W ogóle w Niemczech dziwnie to wygląda, Hamburg 2 miliony mieszkańców i zero ofiar śmiertelnych? Jakim cudem ? W sumie 3 landy odpowiadają za 90% ofiar a i tam padali w większości dziadkowie w domach starców.
Liczba ofiar rośnie ale minimalnie, największy wzrost dobowy to 49 czyli ułamek tego co we Włoszech. Coś mi się widzi że jeśli w ciągu dwóch tygodni nie dojdzie do katastrofy to trudno będzie uzasadnić obywatelom wyjątkowe środki bezpieczeństwa.

Data: 2020-03-26 13:55:19
Autor: sczygiel
W dniu czwartek, 26 marca 2020 11:19:07 UTC-5 użytkownik Przemek Jedrzejczak napisał:
[...]

Ech.
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

Cud jest taki ze oni nie maja prawie wcale wyleczonych. Ani nie maja powaznych przypadkow.

Na moje to albo u nich statystyka jest napompowana falszywymi przypadkami pozytywnymi albo ostro ukrywaja prawde falszujac statystyki.

Bo te dane stamtad to nijak do nieczego nie pasuja.

Ja czekam az im sie worek z zmarlymi wysypie. Tak jak sie wysypalo podczas tego sylwestrowego wieczoru gdzie nikogo nie zgwalcono bo i policja i media udawaly ze nic sie nie dzieje.

Obstawiam ze ciezkie przypadki u nich do tej statystyki koronowej wogole nie wpadaja. Po prostu filtruja je na wejsciu.

Data: 2020-03-27 01:43:27
Autor: Przemek Jedrzejczak
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
-- Cud jest taki ze oni nie maja prawie wcale wyleczonych. Ani nie maja powaznych przypadkow.

nonsens a te 200 osob co zeszlo ? na katar umarli ?

W Niemczech odnotowano łącznie ponad 43 tys. zakażeń koronawirusem, zmarło tam 267 osób. Jednocześnie ponad 5,5 tys.. uznano za wyleczone. -- Bo te dane stamtad to nijak do nieczego nie pasuja.

Singapur, tez minimalna smiertelnosc

-- Obstawiam ze ciezkie przypadki u nich do tej statystyki koronowej wogole nie wpadaja. Po prostu filtruja je na wejsciu.

znaczy sie spisek ?

Data: 2020-03-26 17:33:11
Autor: J.F.
Użytkownik "Przemek Jedrzejczak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6a27e07e-4b41-4196-943b-8fd73d4dc2e8@googlegroups.com...
[...]

Jakies chinskie testy kupili ?

W sumie 3 landy odpowiadają za 90% ofiar a i tam padali w większości dziadkowie w domach starców.

Moze byc kwestia przyzwyczajen i migracji - Hamburczycy nie pojechali na narty do Wloch i nie przywiezli.

Choc chyba bylo sporo bezposrednich lotow do Chin. Ale znow moze z roznymi landami byc roznie.

A moze ... jest jednak rozna odpornosc genetyczna ...

[...]

Uzasadnic to latwo, tylko czy ich na to stac :-)

J.

Data: 2020-03-26 12:10:15
Autor: Przemek Jedrzejczak
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
-- Jakies chinskie testy kupili ?

Testy ok bo wykrywają ... Ciekawe jest co dzieje się dalej. Lekarstwa nie ma a prawie nikt nie umiera.

-- Moze byc kwestia przyzwyczajen i migracji - Hamburczycy nie pojechali
na narty do Wloch i nie przywiezli.

Pudło. Ferie były i dzieciaki nawet nie poszły do szkoły. Na nartach było sporo Austria, Włochy jak co roku.

-- A moze ... jest jednak rozna odpornosc genetyczna ...

Dziś zmarła pierwsza osoba. Wiek 87 lat

Data: 2020-03-26 13:56:19
Autor: sczygiel
W dniu czwartek, 26 marca 2020 14:10:20 UTC-5 użytkownik Przemek Jedrzejczak napisał:
[...]

Jaka pierwsza?
U mnie wisi juz ponad 260

https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

Data: 2020-03-27 02:09:35
Autor: Przemek Jedrzejczak
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
-- Jaka pierwsza? U mnie wisi juz ponad 260
 https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

Hamburg

jest i druga ofiara, wiek 76 lat

tydzien, dwa bez lawiny ofiar i Merkel bedzie musiala poluzowac kaganiec dla wiekszosci a ci z grup ryzyka (dla wlasnego bezpieczenstwa) pozostana w izolacji

https://www.mopo.de/hamburg/strategien-gegen-corona-muessen-bald-nur-die-alten-und-kranken-zu-hause-bleiben-- 36472936

Data: 2020-03-27 01:22:24
Autor: J.F.
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Dnia Thu, 26 Mar 2020 12:10:15 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
napisał(a):
-- Jakies chinskie testy kupili ?

Testy ok bo wykrywają ...

Ale moze za duzo wykrywaja.

-- Moze byc kwestia przyzwyczajen i migracji - Hamburczycy nie pojechali
na narty do Wloch i nie przywiezli.

Pudło. Ferie były i dzieciaki nawet nie poszły do szkoły. Na nartach było sporo Austria, Włochy jak co roku.

Ale moze w Hamburgu to sport niepopularny.

J.

Data: 2020-03-26 23:39:15
Autor: radekp@konto.pl
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Thu, 26 Mar 2020 09:18:58 -0700 (PDT), w
<6a27e07e-4b41-4196-943b-8fd73d4dc2e8@googlegroups.com>, Przemek Jedrzejczak
<przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Normalnym cudem -- jakim cudem mieszkaniec Hamburga ma się zarazić, skoro
ognisko jest w Dortmundzie (na przykład).

Data: 2020-03-27 07:15:28
Autor: Cavallino
W dniu 26-03-2020 o 23:39, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Normalnym cudem -

Dobrze myślę, że ogniska są w landach okołoalpejskich?
Ktoś wie dokładnie w których?

Data: 2020-03-25 13:50:41
Autor: BaX

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:348m7fdmaaknj95qprcmne58veiroj7j7v4ax.com...
[...]

To Kopacz nie przystąpiła do programu unijnego bo uważała, że nie potrzeba. Potem kolejny minister już z pisu uznał tak samo ale to było na długo przed COVID-19. Zdanie zmienił 'niedawno'

Data: 2020-03-25 10:11:56
Autor: radekp@konto.pl
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Tue, 24 Mar 2020 23:24:29 +0100, w <5e7a8a28$0$545$65785112@news.neostrada.pl>,
RadoslawF <radoslawfl@gmail.com> napisał(-a):

Tanio.
Maseczka za dwa złote.
Onet przesłał mi niedawno ofertę/reklamę maseczek po 5zł od sztuki.

Chińczycy robili "nieuczciwą" konkurencję, więc na szczęście Pinokio ich
zbanował.

Data: 2020-03-25 01:37:49
Autor: PiteR
na pl.misc.samochody.prawo radekp@konto.pl pisze tak:

Koronawirus w Polsce. To firma radnego PiS zaopatrzy szpitale w
maseczki

"maseczki" to sobie robią baby żeby ładniej wyglądać.
Ostatni jakiś kretyn lansuje "medycy"

Sam radny przekonuje, że pomaga szpitalom, bo sprzeda
trudnodostępny produkt po dobrej cenie.

po 2zł hahaha

prezesem spółki jest Wojciech Ahnert radny PiS z Chorzowa

no pacz pan że nie z Suwałk.

Na ograniczenia zgodził się chiński serwis internetowy Aliexpress

bardzo mi tym podpadł

Wojciech Ahnert, z którym udało nam się porozmawiać, oświadczył,
że jest zszokowany skalą krytyki

nie rżnij głupa

[...]

Wróblen jest państwowy

Nie podaje, ile wyniesie cena jednej maseczki.

na pewno nie 2zł

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Data: 2020-03-25 15:30:09
Autor: PiteR
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
na pl.misc.samochody.prawo J.F. pisze tak:

Wróblen jest państwowy

w 27.52%

o proszę nou brawo tak trzymać k.

Data: 2020-03-25 10:16:53
Autor: radekp@konto.pl
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Wed, 25 Mar 2020 01:37:49 GMT, w <XnsAB8B1095DB82Fdayrider@localhost.net>,
PiteR <email@fauszywy.pl> napisał(-a):

> Na ograniczenia zgodził się chiński serwis internetowy Aliexpress

bardzo mi tym podpadł

Na logikę, aby obniżyć ceny, powinno się zezwolić z import zewsząd w każdej
ilości, a nawet pomóc z transportem.

Ale być może przechodzimy z socjalizmu w komunizm partyjny.

Data: 2020-03-25 07:16:32
Autor: ąćęłńóśźż
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
MOŻESZ SIĘ PRZENIEŚĆ NA PL.MEDYCYNA???

-- -- -

Data: 2020-03-25 17:56:18
Autor: Shrek
W dniu 24.03.2020 o 23:11, radekp@konto.pl pisze:
Koronawirus w Polsce. To firma radnego PiS zaopatrzy szpitale w maseczki

A na samochodach, bo?

--
Shrek

Data: 2020-03-25 23:17:48
Autor: radekp@konto.pl
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Wed, 25 Mar 2020 17:56:18 +0100, w <5e7b8d31$0$522$65785112@news.neostrada.pl>,
Shrek <1@wp.pl> napisał(-a):

W dniu 24.03.2020 o 23:11, radekp@konto.pl pisze:
> Koronawirus w Polsce. To firma radnego PiS zaopatrzy szpitale w maseczki

A na samochodach, bo?

Jechał samochodem na "przetarg".

Data: 2020-03-26 08:01:24
Autor: Shrek
W dniu 25.03.2020 o 23:17, radekp@konto.pl pisze:

A na samochodach, bo?

Jechał samochodem na "przetarg".

A to spoko. Wrzuć jeszcze na lotnictwo, bo samolotem przylecą.

--
Shrek

Data: 2020-03-30 19:03:44
Autor: PiteR
na pl.misc.samochody.chonki.zapachowe radekp@konto.pl pisze tak:

W dniu 24.03.2020 o 23:11, radekp@konto.pl pisze:
> Koronawirus w Polsce. To firma radnego PiS zaopatrzy szpitale w
> maseczki A na samochodach, bo?

Jechał samochodem na "przetarg".

haha i miał dylemat bo pieszy podszedł do pasów ;)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel