Jak zrobić biznes na koronawirusie?

Data: 2020-03-24 15:24:38
Autor: Zenek Kapelinder
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Nie żebym się przypierdalal ale grupa samochody to marne miejsce na takie propagandowe informacje jakimi chcesz tutaj innych nakarmić. Poza tym samochodziarze to twardziele i na byle gówno ich nie złapiesz. Może coś o cenie benzyny byś napisał. Siedzę w chałupie na dupie i nie wiem jaka jest na stacjach. Są głosy że już poniżej czterech złotych za litr zrobili.

Data: 2020-03-25 05:59:52
Autor: Budzik
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Kto zrobił?

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2020-03-25 10:14:59
Autor: radekp@konto.pl
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Tue, 24 Mar 2020 15:24:38 -0700 (PDT), w
<bedd679b-8935-4be7-a459-59c2761f0371@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Za PO benzyna też kosztowała 3,70zł, tylko że wówczas ropa była po 55USD.
Teraz ropa jest 2x tańsza, a cena jakoś taka sama.

Czyli znowu ktoś rżnie suwerena na kasę.

Data: 2020-03-25 10:45:24
Autor: T.
W dniu 2020-03-25 o 10:14, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Ile wtedy wynosiła średnia płaca i kurs dolara? Pamiętam czasy, jak był po nieco ponad 2 zł... W dodatku ta ropa, co jest dziś na stacjach, to była zapewne kupowana w czasach, gdy była po 70 USD (czyli kilka tygodni temu).

Ps. Tankowałem 21 marca - cena ON - 3,95, Pb - 3,80 zł. Podaj adres, to Ci kopię faktury prześlę :-)

T.

Data: 2020-03-25 11:14:22
Autor: J.F.
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e7b2834$0$503$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Dokladnie - jesli wtedy barylka byla po $55, to $ musialbyc tani.
A potem przyszlo PO i dolar zrobil sie drogi :-)

Akurat podatki w paliwie byly bardzo podobne wtedy i teraz.
Bodajze PIS cos tam podniosl, ale nieznacznie.
Biorac pod uwage inflacje - to moze nawet relatywnie spadly.

W dodatku ta ropa, co jest dziś na stacjach, to była zapewne kupowana w czasach, gdy była po 70 USD (czyli kilka tygodni temu).

70 to tez chwilowy szczyt, w pazdzierniku bylo 58$ i powolutku roslo do stycznia,
a potem dosc gwaltownie spadlo do 55.

J.

Data: 2020-03-25 13:28:19
Autor: radekp@konto.pl
Jak zrobić biznes na koronawirusie?
Wed, 25 Mar 2020 10:45:24 +0100, w <5e7b2834$0$503$65785112@news.neostrada.pl>,
"T." <kuki543@interia.pl> napisał(-a):

> [...]
> Teraz ropa jest 2x tańsza, a cena jakoś taka sama.

Ile wtedy wynosiła średnia płaca i kurs dolara?

Kurs dolara w zasadzie jest mało ruchliwy, cały czas koło 4zł.

W dodatku ta ropa, co jest dziś na stacjach, to była zapewne kupowana w czasach, gdy była po 70 USD (czyli kilka tygodni temu).

Czyli za ile na stacjach będzie roba kupowana po 2x USD?
Mógłbym się założyć, że cena nie spadnie (najwyżej groszowo).

Ps. Tankowałem 21 marca - cena ON - 3,95, Pb - 3,80 zł. Podaj adres, to Ci kopię faktury prześlę :-)

Po co? Że jest drożej niż powinno, to wiem.

Jak zrobić biznes na koronawirusie?