Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?

Data: 2009-03-12 19:30:07
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?
jaro pisze:
Jak w temacie, jak zrobić burnout? To w ogóle możliwe czy to jaki¶ trick filmowy? Chodzi o sytuacje kiedy auto stoi a tylne koła pal± gume. Daje na D to mi normalnie auto rusza, conajwyżej trochę zapiszczy, jak zablokuję na jakim¶ biegu to jest tak samo. A może za mała moc? Mam 530i z 99r. Pytam na poważnie, nie jestem dresem ani nic takiego więc zło¶liwych prosze o milczenie. Oprócz tego interesuj± mnie też jakie¶ porady na temat driftu, dzi¶ tego próbowałem i cały czas mnie obraca. Pozdrawiam!

ESKK ma jaki¶ korespondencyjny kurs driftingu napisany przez Maćka Polody. Poszukaj na ich stronie.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-03-12 19:36:21
Autor: Damian / EXCAR group
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" automatem?

ESKK ma jaki¶ korespondencyjny kurs driftingu napisany przez Maćka
Polody. Poszukaj na ich stronie.

Podobno w jednej lekcji wyklada nawet sam ... Dzidek :)

Data: 2009-03-12 19:46:51
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Damian / EXCAR group pisze:
ESKK ma jaki¶ korespondencyjny kurs driftingu napisany przez Maćka
Polody. Poszukaj na ich stronie.
Podobno w jednej lekcji wyklada nawet sam ... Dzidek :)

Na przeróbce jeepa ? :)

Czę¶ci do skuterów   Kaski z homologacj±   Czę¶ci do motocykli

Data: 2009-03-13 18:21:38
Autor: Marcin Narzynski
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" auto matem?

Podobno w jednej lekcji wyklada nawet sam ... Dzidek :)

Na przeróbce jeepa ? :)

Czyżby dzidek znowu czym¶ zasłyn±ł? Istnieje jaki¶ link do jego nowych wyczynów?

Data: 2009-03-12 20:52:10
Autor: Mariusz
Damian / EXCAR group pisze:

Podobno w jednej lekcji wyklada nawet sam ... Dzidek :)

No musial chlopak jakos inaczej zarobic na zycie i pokryc wyrzadzone straty. Dobrze ze sie odnalazl w innej branzy ;)

--
Mariusz

Data: 2009-03-12 19:39:50
Autor: szwagier
Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?

ESKK ma jaki¶ korespondencyjny kurs driftingu

ROTFL
:D

szwagier

Data: 2009-03-13 12:24:34
Autor: Seba
Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?
Dnia Thu, 12 Mar 2009 19:30:07 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
napisał(a):

ESKK ma jaki¶ korespondencyjny kurs driftingu napisany przez Maćka Polody. Poszukaj na ich stronie.

To ci się udało :)

--
Pozdrawiam Sebastian S.

Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?