Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?

Data: 2009-03-12 20:33:36
Autor: rudy
Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?
jaro pisze:
Jak w temacie, jak zrobić burnout? To w ogóle możliwe czy to jaki¶ trick filmowy? Chodzi o sytuacje kiedy auto stoi a tylne koła pal± gume. Daje na D to mi normalnie auto rusza, conajwyżej trochę zapiszczy, jak zablokuję na

przegazuj na N i wbij D - ale mozesz sciac sruby albo rozwalic balche laczaca sprzeglo-hk z kołem zamachowym

--
Wojciech Rudziński
gg 5050315, tel.793787885

Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?