Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?

Data: 2009-03-13 15:54:49
Autor: Mario
Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?
jaro pisze:
Jak w temacie, jak zrobić burnout? To w ogóle możliwe czy to jaki¶ trick filmowy? Chodzi o sytuacje kiedy auto stoi a tylne koła pal± gume. Daje na D to mi normalnie auto rusza, conajwyżej trochę zapiszczy, jak zablokuję na jakim¶ biegu to jest tak samo. A może za mała moc? Mam 530i z 99r. Pytam na poważnie, nie jestem dresem ani nic takiego więc zło¶liwych prosze o milczenie. Oprócz tego interesuj± mnie też jakie¶ porady na temat driftu, dzi¶ tego próbowałem i cały czas mnie obraca. Pozdrawiam!

bardzo prosto
wciskasz hamulec i przelaczasz na "1". I wciskasz gaz (nie do oporu, z umiarem) caly czas trzymajac hamulec.
Nie przelaczaj na "D" zeby skrzynia nie probowala wrzucic dwojki.
Hm..530? To moze moze sie uda. Nie wiem, nie probowalem z takimi dychawicznymi silniczkami palic gumy :-P

pozdrawiam
mario

Data: 2009-03-13 15:21:05
Autor: Massai
Mario wrote:

jaro pisze:
> [...]
skrzynia nie probowala wrzucic dwojki.  Hm..530? To moze moze sie
uda. Nie wiem, nie probowalem z takimi dychawicznymi silniczkami

Zapomniałe¶ łaskawco wspomnieć że to zabieg niezwykle "zdrowy" dla
automatycznej skrzyni biegów.
Jak każdy inny żeby "spalić gumę".

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-03-13 22:34:48
Autor: Przemek V
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" automatem?

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gpdtl0$rv3$1inews.gazeta.pl...
Mario wrote:

jaro pisze:
> [...]
palic gumy :-P

Zapomniałe¶ łaskawco wspomnieć że to zabieg niezwykle "zdrowy" dla

Akurat skrzyni taki zabieg nie zaszkodzi, chyba że tak kilka minut będzie trzymał.

Data: 2009-03-14 00:46:43
Autor: Mario
Massai pisze:
Mario wrote:

jaro pisze:
[...]

raz na jakis czas przypalenie gumki przez pare sekund nie zaszkodzi.
Wazne jest zeby nie przegrzac oleju w skrzyni. Ja mialem zrobiony recznie zalaczany wentylator. Skrzynia do tej pory jezdzi (10lat) i ma sie dobrze, tam samo jak dobre american V8.

pozdrawiam
mario

Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?