Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" automatem?

Data: 2009-03-12 18:09:26
Autor: jaro
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" automatem?
Jak w temacie, jak zrobić burnout? To w ogóle możliwe czy to jaki¶ trick filmowy? Chodzi o sytuacje kiedy auto stoi a tylne koła pal± gume. Daje na D to mi normalnie auto rusza, conajwyżej trochę zapiszczy, jak zablokuję na jakim¶ biegu to jest tak samo. A może za mała moc? Mam 530i z 99r. Pytam na poważnie, nie jestem dresem ani nic takiego więc zło¶liwych prosze o milczenie. Oprócz tego interesuj± mnie też jakie¶ porady na temat driftu, dzi¶ tego próbowałem i cały czas mnie obraca. Pozdrawiam!

Data: 2009-03-12 19:16:45
Autor: Moon
jaro wrote:
[...]

Musisz jednocze¶nie mieć wci¶nięty hamulec i gaz.
Trochę lepiej to wychodzi na samochodach z automatyczn± skrzyni± biegów.

moon

Data: 2009-03-12 19:46:06
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?
Moon pisze:

gume. Daje na D ...

Trochę lepiej to wychodzi na samochodach z automatyczn± skrzyni± biegów.

ROTFL ... expierd ?

Czę¶ci do skuterów   Kaski z homologacj±   Czę¶ci do motocykli

Data: 2009-03-12 21:05:15
Autor: Moon
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" auto matem?
"Rafał \"SP\" Gil" wrote:
Moon pisze:

gume. Daje na D ...

Trochę lepiej to wychodzi na samochodach z automatyczn± skrzyni±
biegów.

ROTFL ... expierd ?

w przeciwieństwie do ciebie miałem ze 4 samochody z automatyczn± skrzyni± i potrafię zrobić "burning rubber".

moon

Data: 2009-03-12 21:09:23
Autor: Jotte
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" auto matem?
W wiadomo¶ci news:gpbp28$n2u$1news.interia.pl Moon
<wytnijwszystko@yahoo.com> pisze:

potrafię zrobić "burning rubber".
A jak "brain starting" wychodzi?

--
Jotte

Data: 2009-03-12 21:15:38
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Jotte pisze:

potrafię zrobić "burning rubber".
A jak "brain starting" wychodzi?

ROTFL.
Jak widzisz - nie wyszło. Moon to głupek po prostu, o czym tu się rozwodzić.

Czę¶ci do skuterów   Kaski z homologacj±   Czę¶ci do motocykli

Data: 2009-03-13 00:11:39
Autor: Moon
Jotte wrote:
W wiadomo¶ci news:gpbp28$n2u$1news.interia.pl Moon
<wytnijwszystko@yahoo.com> pisze:

potrafię zrobić "burning rubber".
A jak "brain starting" wychodzi?

spytaj rodziców, to ich wina.

moon

Data: 2009-03-13 14:14:09
Autor: Jotte
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" auto matem?
W wiadomo¶ci news:gpc3vo$5id$1news.interia.pl Moon
<wytnijwszystko@yahoo.com> pisze:

potrafię zrobić "burning rubber".
A jak "brain starting" wychodzi?
spytaj rodziców, to ich wina.
Przecież ja nie znam twoich rodziców.
Poza tym to byłoby niedelikatne, mało im zmartwienia?

--
Jotte

Data: 2009-03-14 09:16:20
Autor: Miecio.
Moon pisze:

Musisz jednocze¶nie mieć wci¶nięty hamulec i gaz.
Trochę lepiej to wychodzi na samochodach z automatyczn± skrzyni± biegów.

moon

I zaraz po tym wymieniamy skrzynie na następn±...

Data: 2009-03-14 10:50:20
Autor: Przemek V
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" automatem?

Użytkownik "Miecio." <Miecio1@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gpfq0q$l2m$1mx1.internetia.pl...
Moon pisze:

Musisz jednocze¶nie mieć wci¶nięty hamulec i gaz.
Trochę lepiej to wychodzi na samochodach z automatyczn± skrzyni± biegów.

moon

I zaraz po tym wymieniamy skrzynie na następn±...

Bzdura. Automatycznej skrzyni to nic nie przeszkadza

Data: 2009-03-14 11:45:07
Autor: Moon
Miecio. wrote:
Moon pisze:

Musisz jednocze¶nie mieć wci¶nięty hamulec i gaz.
Trochę lepiej to wychodzi na samochodach z automatyczn± skrzyni±
biegów. moon

I zaraz po tym wymieniamy skrzynie na następn±...

nigdy.
automatyczna skrzynia nie ma z tym problemów.
moon

Data: 2009-03-16 08:39:28
Autor: Mario
Miecio. pisze:
Moon pisze:

Musisz jednocze¶nie mieć wci¶nięty hamulec i gaz.
Trochę lepiej to wychodzi na samochodach z automatyczn± skrzyni± biegów.

moon

I zaraz po tym wymieniamy skrzynie na następn±...

po co? Pytam serio, skoro skrzynia dobrze dziala.

pozdrawiam
mario

Data: 2009-03-12 19:30:07
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
jaro pisze:
[...]

ESKK ma jaki¶ korespondencyjny kurs driftingu napisany przez Maćka Polody. Poszukaj na ich stronie.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-03-12 19:36:21
Autor: Damian / EXCAR group
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" automatem?

ESKK ma jaki¶ korespondencyjny kurs driftingu napisany przez Maćka
Polody. Poszukaj na ich stronie.

Podobno w jednej lekcji wyklada nawet sam ... Dzidek :)

Data: 2009-03-12 19:46:51
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Damian / EXCAR group pisze:
ESKK ma jaki¶ korespondencyjny kurs driftingu napisany przez Maćka
Polody. Poszukaj na ich stronie.
Podobno w jednej lekcji wyklada nawet sam ... Dzidek :)

Na przeróbce jeepa ? :)

Czę¶ci do skuterów   Kaski z homologacj±   Czę¶ci do motocykli

Data: 2009-03-13 18:21:38
Autor: Marcin Narzynski
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" auto matem?

Podobno w jednej lekcji wyklada nawet sam ... Dzidek :)

Na przeróbce jeepa ? :)

Czyżby dzidek znowu czym¶ zasłyn±ł? Istnieje jaki¶ link do jego nowych wyczynów?

Data: 2009-03-12 20:52:10
Autor: Mariusz
Damian / EXCAR group pisze:

Podobno w jednej lekcji wyklada nawet sam ... Dzidek :)

No musial chlopak jakos inaczej zarobic na zycie i pokryc wyrzadzone straty. Dobrze ze sie odnalazl w innej branzy ;)

--
Mariusz

Data: 2009-03-12 19:39:50
Autor: szwagier
Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?

ESKK ma jaki¶ korespondencyjny kurs driftingu

ROTFL
:D

szwagier

Data: 2009-03-13 12:24:34
Autor: Seba
Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?
Dnia Thu, 12 Mar 2009 19:30:07 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
napisał(a):

ESKK ma jaki¶ korespondencyjny kurs driftingu napisany przez Maćka Polody. Poszukaj na ich stronie.

To ci się udało :)

--
Pozdrawiam Sebastian S.

Data: 2009-03-12 19:38:34
Autor: Brzezi
czw, 12 mar 2009 o 19:09 GMT, jaro napisał(a):

[...]

A jak bys to zrobil majac skrzynie manualna?

Pozdrawiam
Brzezi
--
[    E-mail: brzezi@gmail.com ][                                              ]
[       Ekg: #3781111         ][                                              ]

Data: 2009-03-12 20:33:36
Autor: rudy
jaro pisze:
[...]

przegazuj na N i wbij D - ale mozesz sciac sruby albo rozwalic balche laczaca sprzeglo-hk z kołem zamachowym

--
Wojciech Rudziński
gg 5050315, tel.793787885

Data: 2009-03-12 20:35:23
Autor: Adrian S.
jaro wrote:

[...]

 Hmm podobno s± dwie szkoły: dobra i zła. Dobra szkoła to wcisn±ć hamulec, i
trzymaj±c hamulec przycisn±ć D czy 1 czy 2 (zwiększyć obroty), potem
puszczasz hamulec. Druga szkoła to dodać gazu na N, i wajch± przerzucić na
bieg do przodu. Nie wiem które działa, nie próbowałem, mówił mi to kto¶ jak
kilka lat temu byłem w stanach.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-03-12 20:43:15
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Adrian S. pisze:
jaro wrote:

[...]

Ale po drodze tej wajchy z N na D jest jeszcze zdaje się R(akieta).

Data: 2009-03-12 20:53:49
Autor: Alex81
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" auto matem?
In article <gpboj6$1ug$1@news.dialog.net.pl>, mojnick@box43.pl says...
Ale po drodze tej wajchy z N na D jest jeszcze zdaje się R(akieta).

Ekhm... P->R->N->D->... Widziałe¶ gdzie¶ inaczej?

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-03-12 21:17:59
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" auto =?iso-8859-2?Q?matem??
Alex81 pisze:
In article <gpboj6$1ug$1@news.dialog.net.pl>, mojnick@box43.pl says...
Ale po drodze tej wajchy z N na D jest jeszcze zdaje się R(akieta).

Ekhm... P->R->N->D->... Widziałe¶ gdzie¶ inaczej?

No tak, je... znaczy, pomyliło mnie się. Dawno nie jeĽdziłem pewn± czarn± e34 RPco¶tam i zapomniałem już.

Data: 2009-03-13 12:23:13
Autor: Seba
Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" auto =?iso-8859-2?Q?matem??
Dnia Thu, 12 Mar 2009 21:17:59 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
napisał(a):

Dawno nie jeĽdziłem pewn± czarn± e34 RPco¶tam i zapomniałem już.

To ona jeszcze jeĽdzi?
;)

Sebastian S.

Data: 2009-03-13 12:46:31
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Seba pisze:

Dawno nie jeĽdziłem pewn± czarn± e34 RPco¶tam i zapomniałem już.
To ona jeszcze jeĽdzi?
;)

Stoi w garażu. Chwilowo brak potrzeby uruchamiania.

Czę¶ci do skuterów   Kaski z homologacj±   Czę¶ci do motocykli

Data: 2009-03-13 14:00:03
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Rafał "SP" Gil pisze:
Seba pisze:

Dawno nie jeĽdziłem pewn± czarn± e34 RPco¶tam i zapomniałem już.
To ona jeszcze jeĽdzi?
;)

Stoi w garażu. Chwilowo brak potrzeby uruchamiania.

Tę potrzebę to się wężem leje w otwór na prawym boku. Z takiej szafy z dwoma polami cyferek. Tylko, że warto¶ć tego jednego pola zmienia się, delikuta¶nie mówi±c, ciut za wolno w stosunku do zap...ej warto¶ci drugiego pola.

Data: 2009-03-13 14:29:13
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

[...]

nIE. Ta potrzeba to przedni napęd ;P

Czę¶ci do skuterów   Kaski z homologacj±   Czę¶ci do motocykli

Data: 2009-03-13 14:38:19
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Rafał "SP" Gil pisze:
[...]

Wiem... skodziarzu. :P

Data: 2009-03-12 21:03:29
Autor: JG
Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Ale po drodze tej wajchy z N na D jest jeszcze zdaje się R(akieta).
http://img76.imageshack.us/img76/9475/bmw5406io9.jpg

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-03-12 21:39:02
Autor: rudy
Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Ale po drodze tej wajchy z N na D jest jeszcze zdaje się R(akieta).

mozna tez z P przez R N przeleciec na D - R i tak dziala z opoznieniem

Data: 2009-03-12 22:48:55
Autor: bartekk
"rudy" <niepodam@niepodam.com.pl> wrote in message news:gpbsdk$b90$1mx1.internetia.pl...
mozna tez z P przez R N przeleciec na D - R i tak dziala z opoznieniem

Tylko trzeba trzymac hamulec, zeby tak zrobic.

Data: 2009-03-13 11:17:43
Autor: rudy
bartekk pisze:
"rudy" <niepodam@niepodam.com.pl> wrote in message news:gpbsdk$b90$1mx1.internetia.pl...
mozna tez z P przez R N przeleciec na D - R i tak dziala z opoznieniem

Tylko trzeba trzymac hamulec, zeby tak zrobic.

no wła¶nie o to chodzi ze nie trzeba ! wsteczny "wchodzi" z opóznieniem , tak ze jak nie zatrzymasz wajchy na R to nie bedzie cofac, na swiatalach mozesz sie zatrzymywac na P i ruszac tylko dodajac gazu i zmianiajac na D - tylko migniecie lampek wstecznego wqrwia troche tych co z tyłu ;)

Data: 2009-03-13 11:48:46
Autor: Brzezi
pi±, 13 mar 2009 o 11:17 GMT, rudy napisał(a):

zmianiajac na D - tylko migniecie lampek wstecznego wqrwia troche tych co z tyłu ;)

Nie wiem co w tym wk$#%#, oraz jeszcze jedna sprawa, malo kiedy w obecnych
autoamtach zapala sie swiatlo cofania, bo ono zapala sie z opoznieniem

Poza tym nie widze sensu przelaczania na P na swiatlach, jezeli juz, to
najczesciej wystarczy przy dluzszym postoju N, przejscie miedzy N<>D jest
bezposrednie

Pozdrawiam
Brzezi
--
[    E-mail: brzezi@gmail.com ][                                              ]
[       Ekg: #3781111         ][                                              ]

Data: 2009-03-14 02:20:03
Autor: Mariusz_Maniek
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" automat em?
On 12 Mar, 20:43, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mojn...@box43.pl>
wrote:

Ale po drodze tej wajchy z N na D jest jeszcze zdaje się R(akieta).

Od razu widać znawcę automatów :-(  Zanim co¶ napiszesz to przejrzyj
chociaż google ze zdjęciami aut z ASB od wewn±trz.

Mariusz /Maniek
LS400

Data: 2009-03-12 20:44:42
Autor: Jotte
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" auto matem?
W wiadomo¶ci news:gpbj4m$ib0$1inews.gazeta.pl jaro
<jaro_bimmer@WYTNIJ.gazeta.pl> pisze:

Jak w temacie, jak zrobić burnout?
Najpierw lobotomia.
Ale pewnie już dawno po...
W takim razie najprostsza metoda to podjechać do jakiego¶ muru przodem (auto będzie stać na bank), jedynka i po gazie...

--
Jotte

Data: 2009-03-12 22:23:06
Autor: Bartas_M5
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" auto matem?
Wpadniij w jak±¶ niedziele do Poznania na parking Lecha, przyjadę moj± M5 i dam Ci pare wskazówek jak driftować. Pokażę Ci też jak sprawnei poruszać się bumet± z automatem.

Data: 2009-03-12 23:53:40
Autor: Pa_blo
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" automatem?

Użytkownik "jaro" <jaro_bimmer@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gpbj4m$ib0$1inews.gazeta.pl...

Chodzi o sytuacje kiedy auto stoi a tylne koła pal± gume.

W reczniaku przytrzymujesz jedna noga hamulec i gaz i szybko puszczasz sprzeglo przy wkleszczonej 1 lub wstecznym. W automacie tez wypada przytrzymac hamulec i podnoszac obroty wlaczyc D... ale moze to sporo kosztowac... Nowoczesne diesle po wcisnieciu hamulca "odcinaja" i ta sztuczka moze sie nie udac. A wogle, diesle sa do dupy, trzeba bylo sobie reczna M5 kupic i samo by Ci wychodzilo ;)

Picasso

Data: 2009-03-12 23:58:15
Autor: Bartas_M5
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" auto matem?
A wogle, diesle sa do dupy, trzeba bylo sobie reczna M5 kupic i samo by Ci wychodzilo ;)

Picasso

tak jak piszesz kolego, mam M5, auto dla prawdziwych fajterów na drodze:)
szacun!!

Data: 2009-03-13 02:34:09
Autor: olleo
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" automat em?
tak jak piszesz kolego, mam M5, auto dla prawdziwych fajterów na drodze:)
szacun!!

Nie wiem czemu, ale dwa razy czytalem to zdanie i dwa razy wyszlo mi
"frajerow", a dopiero za trzecim zalapalem, czemus taki zadowolony z
siebie ;-)
--
Olleo

Data: 2009-03-13 08:38:13
Autor: Paweł
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" auto matem?
Użytkownik "Bartas_M5" <bartas_m5@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gpc434$hk9$1opal.icpnet.pl...

prawdziwych fajterów na drodze:)

Dla kogo??

--
Paweł

Data: 2009-03-13 09:24:57
Autor: ±ćęłń󶼿
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" auto matem?
Fajfusów.

-- -- -

Dla kogo?

Data: 2009-03-13 14:01:43
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Paweł pisze:
Użytkownik "Bartas_M5" <bartas_m5@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gpc434$hk9$1opal.icpnet.pl...

prawdziwych fajterów na drodze:)

Dla kogo??

Tych co fajtaj± pod siebie przy byle drifcie, bo te ostatnie to najczę¶ciej s± jednak niezamierzone. ;)

Data: 2009-03-13 21:38:53
Autor: Pa_blo
[...]

Wlasnie ziom...
Podaj swoj profil na Naszej celi to Ciem dodam do znajomych, my tfardziele w bumetach musimy czymac siem razem...

Picasso

Data: 2009-03-16 08:41:53
Autor: Mario
Bartas_M5 pisze:
[...]

frajerów chyba,
spoko, każdemu zdarza się literówka :-)

pozdrawiam
mario

Data: 2009-03-13 00:19:28
Autor: Moon
Pa_blo wrote:
  W automacie tez wypada
przytrzymac hamulec i podnoszac obroty wlaczyc D... ale moze to sporo
kosztowac...

nie.
po co tak robić?
jeste¶ na N, ci¶niesz hamulec, (nie możesz oczywi¶cie użyć w ogóle ręcznego o ile masz tylny napęd), dajesz D i wtedy mocno dodajesz gazu żeby zerwać przyczepno¶ć. Przód trzyma samochód, a tył się kręci.
Z przednim napędem jest odwrotnie, musisz upewnić się, że tył trzyma mocno więc użyjesz ręcznego, ale tylne hamulce s± dużo słabsze od przednich więc ten trik z przednim napędem jest trudniejszy. A jeszcze kiedy dochodzi sprzęgło ...
Najlepiej zakup jakiego¶ Chlaangera albo Mustanga - będzie łatwiutko:)

moon

Data: 2009-03-13 22:54:50
Autor: LEPEK
Jak zrobić burnout, tzw. "palen ie gumy" automatem?
Moon pisze:
o ile masz tylny napęd
[...]
[...]

Ty chłopie masz jaki¶ problem, czy piszesz wszystko na bież±co na podstawie wikipedii???
Najpierw że¶ nie raczył zauważyć, że chodzi o ASB.
Teraz nie wiesz, że 530i '99 ma RWD
Kompletnie mylisz hamulce tylne z postojowym.
Sugerujesz, że w ASB nie ma sprzęgła i że hydrokinetyczne lepiej przenosi "intencje" kierownika.

A ten Dodge to Challenger (to ty niby fascynatem USA jeste¶, nie? A tam po angielskiemu nie pisz± czasem?)

Ogarnij się...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-03-13 00:23:42
Autor: kamil_pl
[...]

Ładnie to podkre¶liłe¶ ;P Spodobało mi się.

Data: 2009-03-13 09:33:42
Autor: pluton
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" automatem?
Jak w temacie, jak zrobić burnout? To w ogóle możliwe czy to jaki¶ trick

To bardzo proste. Trzeba oblozyc kola szmatami, porzadnie nasaczyc benzyna
i podpalac przy uzyciu jakiegos dluzszego kijka, tzn. na koncu kijka
zamocowac kawalek nasaczonej szmatki, podpalic, i dopiero
tym podpalac gumy.
ZTCW efekt jest podobny zarowno w automacire jak i w manualu.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-03-13 10:53:30
Autor: Massai
jaro wrote:

[...]

Jest metoda...
Trzeba stan±ć przed spora ¶cian±, ale na piechtę, rozpędzić się dobrze
i paln±ć łbem w scianę.
Jest szansa że przejdzie nam ochota na robienie głupot.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-03-13 15:56:21
Autor: Mario
Massai pisze:
jaro wrote:

[...]

a jaka jest szansa ze tobie przejdzie ochota na pieprzenie glupot jak nie masz nic ciekawego w temacie do powiedzenia?

pozdrawiam
mario

Data: 2009-03-13 12:31:57
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik jaro napisał:
Jak w temacie, jak zrobić burnout?
Tu masz poradnik dla wlascicieli BMW :-)
http://www.bmwm.beep.pl/artykuly/ppg/ppg.htm
ps. sam sie zdziwilem, ze takie rzeczy mozna jako poradnik na stronie umiescic, tak wiuem to strona BMW M-Power :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
Mówić prawdę i umieć prawd± żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2009-03-13 15:54:49
Autor: Mario
jaro pisze:
[...]

bardzo prosto
wciskasz hamulec i przelaczasz na "1". I wciskasz gaz (nie do oporu, z umiarem) caly czas trzymajac hamulec.
Nie przelaczaj na "D" zeby skrzynia nie probowala wrzucic dwojki.
Hm..530? To moze moze sie uda. Nie wiem, nie probowalem z takimi dychawicznymi silniczkami palic gumy :-P

pozdrawiam
mario

Data: 2009-03-13 15:21:05
Autor: Massai
Mario wrote:

jaro pisze:
> [...]
skrzynia nie probowala wrzucic dwojki.  Hm..530? To moze moze sie
uda. Nie wiem, nie probowalem z takimi dychawicznymi silniczkami

Zapomniałe¶ łaskawco wspomnieć że to zabieg niezwykle "zdrowy" dla
automatycznej skrzyni biegów.
Jak każdy inny żeby "spalić gumę".

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-03-13 22:34:48
Autor: Przemek V
Jak zrobić burnout, tzw. "palenie gumy" automatem?

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gpdtl0$rv3$1inews.gazeta.pl...
Mario wrote:

jaro pisze:
> [...]
palic gumy :-P

Zapomniałe¶ łaskawco wspomnieć że to zabieg niezwykle "zdrowy" dla

Akurat skrzyni taki zabieg nie zaszkodzi, chyba że tak kilka minut będzie trzymał.

Data: 2009-03-14 00:46:43
Autor: Mario
Massai pisze:
Mario wrote:

jaro pisze:
[...]

raz na jakis czas przypalenie gumki przez pare sekund nie zaszkodzi.
Wazne jest zeby nie przegrzac oleju w skrzyni. Ja mialem zrobiony recznie zalaczany wentylator. Skrzynia do tej pory jezdzi (10lat) i ma sie dobrze, tam samo jak dobre american V8.

pozdrawiam
mario

Data: 2009-03-13 16:02:18
Autor: topek
Jak zrobić burnout, tzw.
Jak w temacie, jak zrobić burnout? To w ogóle możliwe czy to jaki¶ trick
cut
dzi¶ tego próbowałem i cały czas mnie obraca. Pozdrawiam!
Palenie gumy to wiocha, obciach i dowod skretynienia kierownika.
Niezaleznie czy jezdzi manualem, automatem, dsg, sekwencja czy ma
niezsynchronizowana skrzynie jak w starym zuku

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy --

Data: 2009-03-14 00:47:34
Autor: Mario
Jak zrobić burnout, tzw.
topek pisze:
[...]

aha... a ci przed wyscigiem na 1/4 mili na dragstipie jak rozgrzewaja opony to wiesniaki... no tak. nie mam pytan.

pozdrawiam
mario

Data: 2009-03-14 09:34:50
Autor: TomiZS
Jak zrobić burnout, tzw.

[...]

1/4 mili to taka sama wiocha

--
Pozdr.

TOMI
(Wawa Praga/Jelonki)
R216 Cabrio, R420D i MG ZS 2.5 V6.

Data: 2009-03-15 23:38:37
Autor: Mario
Jak zrobić burnout, tzw.
TomiZS pisze:
[...]

ROTFL :-)

pozdrawiam
mario

Data: 2009-03-25 13:26:32
Autor: ±ćęłń󶼿
Jak zrobić burnout, tzw.
Bo inaczej inne wie¶niaki by mniej biletów kupiły, KaPeWu?
JaC

-- -- -