Jak zrobić dobrą kawę za pomocą maszynki do kawy typu Moka

Data: 2011-03-20 11:36:14
Autor: ąćęłńóśźż
Jak zrobić dobrą kawę za pomocą maszynki do kawy typu Moka
Data: 2011-03-21 01:23:19
Autor: Wiaderko
Jak zrobić dobrą kawę za pomocą maszynki do kawy typu Moka

"ąćęłńóśźż" <antyspam@interia.pl> wrote in message news:im4lai$gl3$1news.net.icm.edu.pl...
http://italiaonline.pl/start/kuchnia-smaki/kawa/kawa-wiadomosci/article/jak-zrobic-dobra-kawe-za-pomoca-maszynki-do-kawy-typu-moka.html?tx_ttnews%5BbackPid%5D=60&cHash=1bf866b564

Ta kawiarka jest gówno warta a przygotowanie kawy trwa strasznie długo. Odradzam tego typu urządzenia, lepiej dołożyć kasę i kupić ekspres.

--
Wader

Data: 2011-03-21 10:28:13
Autor: Jackare
Użytkownik "Wiaderko" <ku17g@63f.com> napisał w wiadomości news:im65pq$rp3$1news.onet.pl...

Ta kawiarka jest gówno warta a przygotowanie kawy trwa strasznie długo. Odradzam tego typu urządzenia, lepiej dołożyć kasę i kupić ekspres.

awłaśnieżenie. Bardzo dobra kawa wychodzi, jest poręczna, można zabrać ze sobą gdziekolwiek (występuje w różnych rozmiarach)
I nie zachodzi w niej zjawisko powszechne zwłaszcza w dużych ekspresach-kombajnach (na kapsułki - "tabletki" kawowe) i automatach do kawy jakie spotyka się w biurowcach, instutycjach itp - nie gnieżdżą się w niej robaki.
--
Jackare

Data: 2011-03-21 13:09:17
Autor: Krzysztof 45
Jackare napisał(a):
Ta kawiarka jest gówno warta
awłaśnieżenie. Bardzo dobra kawa wychodzi,
A nie capi z niej kawa aluminium? Miałem podobną i poszła do kosza. Posmak aluminium straszny.
A w zamian kupiłem stalową z nierdzewki.
--
Krzysiek

Data: 2011-03-21 17:12:43
Autor: Jackare
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:im7f6c$tno$1news.vectranet.pl...
Jackare napisał(a):
[...]

Nie czuję niczego. Zadnego posmaku. Ale też faktem jest że moja kawiarka ma już dobre kilka lat -  5-6 minimum.
--
Jackare

Data: 2011-03-21 19:11:20
Autor: awow
Jak zrobić dobrą kawę za pomocą maszynki do kawy typu Moka
Potwierdzam, poręczna i kawa bardzo dobra.

Data: 2011-03-21 20:34:47
Autor: Krzysztof 45
Jackare napisał(a):
Nie czuję niczego. Zadnego posmaku. Ale też faktem jest że moja kawiarka ma już dobre kilka lat -  5-6 minimum.
Może u Ciebie ta osłona sie wytworzyła.
Doczytałem właśnie że w powyższym artykule jest informacja o metalicznym posmaku w tych kawiarkach, który po pewnych zabiegach ponoć zanika. Mnie się nie udało tego posmaku pozbyć. Zawsze go czułem.
Z reszta ja wychodzę z założenia, że aluminium dobre jest na radiatory a nie na naczynia.
--
Krzysiek

Data: 2011-03-22 01:04:08
Autor: Kamikazee
W dniu 2011-03-21 13:09, Krzysztof 45 pisze:
A nie capi z niej kawa aluminium? Miałem podobną i poszła do kosza. Posmak
aluminium straszny.
A w zamian kupiłem stalową z nierdzewki.

Ma i też wywaliłem na śmietnik przestawiałem się na kawy rozpuszczalne.

Data: 2011-03-22 08:49:17
Autor: Jarek P.

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <antyspam@interia.pl> napisał w wiadomości news:im4lai$gl3$1news.net.icm.edu.pl...
http://italiaonline.pl/start/kuchnia-smaki/kawa/kawa-wiadomosci/article/jak-zrobic-dobra-kawe-za-pomoca-maszynki-do-kawy-typu-moka.html?tx_ttnews%5BbackPid%5D=60&cHash=1bf866b564

Wszystko fajnie, tylko te aluminiowe kawiarki, to straszne gówno jest. Natomiast tego typu kawiarki, ale z nierdzewki - ja tam nie kawowy, ale z pierwszej ręki wiem, że wszystkie ekspresy razem wzięte się chowają przy kawie z czegoś takiego.

J.

Data: 2011-03-28 22:01:34
Autor: Marek Dyjor
Jarek P. wrote:
[...]

dokładnie mam takie dwie kawiarki już od kilku lat

mała i dużą obydwie ze stali nierdzewnej...

kawa jest idealna, należy pamiętać aby nie ustawiać zbyt dużego gazu oraz aby nie przegrzać już zrobionej kawy.

Jak zrobić dobrą kawę za pomocą maszynki do kawy typu Moka