Jak zrobić regał z płyt gipsowych

Data: 2009-08-29 23:05:10
Autor: Slavinka
Jak zrobić regał z płyt gipsowych

Użytkownik "mamqa" <mamqa@op.pl> napisał w wiadomości
news:h7c0mn$631$1news.onet.pl...
Witam

Chciałabym w swoim salonie zrobić coś takiego jak w tym artykule:

http://www.urzadzamy.pl/style-urzadzania/abc-urzadzania/plyta-podzielone,5442_1396.htm
- zdjęcie na dole po lewej stronie.
Rozumiem że to jest z płyt gipsowych, nigdy nic z nich nie robiłam ale
wiem że one są cienkie, jak zrobić efekt takiej grubości? A może wykonać
taki regał z czegoś innego niż płyty gipsowe? Wiem że są one bardzo mało
wytrzymałe, przy dzieciach wolałabym coś pewniejszego, ale z kolei coś
co bym mogła zdemontować przy ewentualnej przeprowadzce (z tym trzeba
się liczyć na wynajętym domku...)

mamqa

Wykonanie raczej jednorazowe. Grubość to kolejna ścianka sklejona z tamtymi.
Do wykonania łatwe - szkielet z listew, na nim paski i płaszczyzny z płyt
całość wykończona jak ściana i pomalowana farbą emulsyjną. Nie nadaje się
zbyt do demontażu - nawet podobne regały z Ikei z płyt MDF raczej ulegałyby
uszkodzeniom przy rozbiórce, lub czasochłonność przekraczałaby cenę i montaż
nowych, choć jest to wykonalne.

Jak zrobić regał z płyt gipsowych