Jak zrobić zapas benzyny/gazu ?

Data: 2011-09-13 18:23:58
Autor: Pabl_o
Jak zrobić zapas benzyny/gazu ?

Użytkownik "Jarek" <jarek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:4e6e73df$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

Kanistry czy butle na LPG to pomysł raczej mało trafiony. Ale może da
się zrobić coś na większą skalę: np. zapłacić gdzieś za paliwo z
odroczoną dostawą ?
Ma ktoś jakieś pomysły ?

Butle 11 kg + pompka z allegro lub zbiornik paletowy 1000 l i zakup paliwka :)
Nie polecam trzymac w piwnicy!

Przy zakupach powyzej 1000 l trzeba pomachac specjalnymi papierkami ...

--
Picasso

Data: 2011-09-13 20:30:15
Autor: Mario
W dniu 2011-09-13 18:23, Pabl_o pisze:
[...]

:)
Nie polecam trzymac w piwnicy!

Przy zakupach powyzej 1000 l trzeba pomachac specjalnymi papierkami ...

Ale nie musi brać jednorazowo 1000, wystarczy 10 po 100l.
I tak teraz sobie pomyślałem, że gdyby chciał robić zapas ON to ile darmowych obiadów by wciągnął ;-).

pozdrawiam
mario

Data: 2011-09-13 21:05:31
Autor: Bydlę
On 2011-09-13 20:30:15 +0200, Mario <camaro94@op.pl> said:

I tak teraz sobie pomyślałem, że gdyby chciał robić zapas ON to ile darmowych obiadów by wciągnął ;-).

50.
Ale one są raczej na miejscu...

--
Bydlę

Data: 2011-09-13 21:10:32
Autor: Lewis
On 2011-09-13 20:30:15 +0200, Mario <camaro94@op.pl> said:

I tak teraz sobie pomyślałem, że gdyby chciał robić zapas ON to ile
darmowych obiadów by wciągnął ;-).

50.
Ale one są raczej na miejscu...

Do wyborów jeszcze trochę zostało więc przez najbliższe dni można szamać do woli ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Jak zrobić zapas benzyny/gazu ?