Jak zrootować Samsunga Galaxy mini z androidem 2.2.1

Data: 2011-05-05 02:03:01
Autor: rageofhonor

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:4dada670$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
Jak zrootować Samsunga Galaxy mini z androidem 2.2.1?

Mam problem bo z4root nie rootuje mi tego telefonu. Czy jest jakiś program króry zrootuje androida 2.2.1?
Czy jedynym wyjściem jest downgrade do wersji 2.2?

Udało mi się w końcu zrootować ten telefon z androidem 2.2.1 Nie musiałem nawet robic downgrae'u. Znalazłem program Super One Click 1.7

Uruchomiłem DroidWall i skonfigurowałem odpowiednio tak że Internet chodzi i lączy się z nim tylko wtedy kiedy chcę. Ma to zaletę że nie muszę wyłączać wszystkiego APNandroidem.

Tylko mały problm pozostał. Telefon próbuje nawiązać połączenie raz dziennie zawsze o godzinie 17:47. Co to może być? Jak znaleźć winowajcę? Czy jest jakiś app który zapisuje logi aplikacji które usiłują się łączyć z internetem?

Jak zrootować Samsunga Galaxy mini z androidem 2.2.1