Jak zupdateować Androida 4,3 do wyższej wersji na zrootowanym telefonie?

Data: 2016-03-03 12:53:08
Autor: rageofhonor
Jak zupdateować Androida 4,3 do wyższej wersji na zrootowanym telefonie?
Mam Galaxy S3 z Androidem 4.3 Jellybean i potrzebuję Androida 4.4+
Jak to zrobić by zaktualizować go do wyższej wersji jak telefon nie chce mi się sam zaktualizować.
Telefon pisze że nie może przeprowadzić aktualizacji bo urządzenie zostało zmienione.

Rootowałem telefon jakieś 3 miesiące temu a mam go od prawie 3 lat. Czyli nie koniecznie Root sprawił że się nie aktualizował.

Da się zrobić ten update?
Czy będzie go trzeba Rootować na nowo?

Data: 2016-03-06 21:10:41
Autor: KK

Użytkownik "rageofhonor"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56d8264d$0$22832$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

-- -
Trzeba podłączyć do komputera i użyć programu Samsunga. Ale wtedy wgranie nowszego softu kasuje wszystko. No i potem trzeba zrobić na nowo root. Ale o ile kojarzę to chyba s3 został na 4.3.

pzdr
Krzychu

Jak zupdateować Androida 4,3 do wyższej wersji na zrootowanym telefonie?