Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?

Data: 2009-04-14 15:43:14
Autor: Cavallino
Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
Użytkownik "Przemek" <mystreUSUN@wp.pl> napisał w wiadomości news:grofm8$6f1$1inews.gazeta.pl...
Witam,

W firmie mam pracownika, ktory namawial innych pracownikow do zwolnienia grupowego.
Chodzilo o to, aby wszyscy sie zwolnili w jednym dniu.
Umowe ma podpisana na czas nieokreslony.

Zwolnic dyscyplinarnie? Tylko co napisac?
Z tego co wiem, to jak sie odwola do urzedu pracy, to urzad zazwyczaj staje po stronie pracownika.

Zacznij od kar dyscyplinarnych.
Nawet jak się odwoła do sądu, to niewiele ryzykujesz.
Może to zadziała.

A jak nie, to będziesz miał podkładkę, że nie wymyśliłeś sobie zwolnienia tak z głupia frant, tylko że gość od dawna siał ferment w zespole.

Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?