Jak zwolnić z opłat karty kredytowej przez sztuczny ruch?

Data: 2017-04-21 11:25:29
Autor: witek
Jak zwolnić z opłat karty kredytowej przez sztuczny ruch?
On 4/21/2017 10:44 AM, kjboss@gmail.com wrote:
Mam kartę kredytową w mBanku i nie chcę płącić opłaty rocznej, a zrobić sztuczny ruch na karcie, zrobić gdzieś transakcję na jakąś kwotę i zwrócić środki na konto i spłacić zadłużenie w ramach grace period. Jakaś darmowy sposób lub z niską prowizją?

Postaraj się o dodatkową kartę. Ja ci podam na jakie nazwisko.
Potem bede przelewał kasę na twoje konto, a zakupy robił kartą.
Ty będziesz miał ruch a ja kartę której nie chcą mi dać.
:)

Jak zwolnić z opłat karty kredytowej przez sztuczny ruch?