Jak zwykle TUSK dał ciała w sprawie Smoleńska

Data: 2010-04-28 09:12:58
Autor: Neko
Jak zwykle TUSK dał ciała w sprawie Smoleńska
Jak zwykle usluzny, bez jajec groteskowy czlowieczek.

Wystarczylo, ze go Putin objal, a ten po prostu juz
calkowicie zmatowiał.

Nie potrafi postawic sie Moskalom. Nie potrafi
wymagac, siedzi jak ta sierota i ani be ani me...

A ruscy robia swoje i smieja sie z "miekkich polaczkow"

Miejsce katastrofy nie bylo monitorowane ani pilnowane -
kazdy mogl przyjsc i zabrac cokolwiek!!!!!!!!!!!!!!!!

Czemu usluzna TVNTusk o tym nie mowi? ZENADA!

Dzisiaj zwoluje konferencje i bedzie sie tlumaczyc
ze swoich watpliwych dzialan.

Co nam dzisiaj OBIECA ?

Data: 2010-04-28 01:43:31
Autor: zbig
Jak zwykle TUSK dał ciała w sprawie Smoleńska
On 28 Kwi, 09:12, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
!!!

Czemu usluzna TVNTusk o tym nie mowi? ZENADA!
 TVN podaje wszystkie informacje jakie nadchodza, także te które moga
być dla rz±du niekorzystne. Może nie pamiętasz, w której telewizji
przeprowadzono wywiady z szefem komisji badania wypadków lotniczych
czy z p. Staniszkis?

Data: 2010-04-28 12:01:07
Autor: :he®sk:
Jak zwykle TUSK dał ciała w sprawie Smoleńska
On Wed, 28 Apr 2010 09:12:58 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Jak zwykle usluzny, bez jajec groteskowy czlowieczek.
  co innego prezes pis albo jego s.p. braciszek.

Wystarczylo, ze go Putin objal, a ten po prostu juz
calkowicie zmatowiał.

 w/w/ gruzinskimo winem chcieli spoic syberyjskiego miszke,
 omal im  sie nie udalo.
Nie potrafi postawic sie Moskalom. Nie potrafi
wymagac, siedzi jak ta sierota i ani be ani me...

 twoi kurduple sie postawia? ;o)))))

A ruscy robia swoje i smieja sie z "miekkich polaczkow"

 czapkami mogliby nas przykryc. taka jest prawda.

Miejsce katastrofy nie bylo monitorowane ani pilnowane -
kazdy mogl przyjsc i zabrac cokolwiek!!!!!!!!!!!!!!!!

 co zabrales ?

Czemu usluzna TVNTusk o tym nie mowi? ZENADA!

 mowi o tym pelniaca misje dziejowa PiS - TVP.

Dzisiaj zwoluje konferencje i bedzie sie tlumaczyc
ze swoich watpliwych dzialan.

 powie, ze wine za katastrofe ponosi s.p. lech.

Co nam dzisiaj OBIECA ?

 ze jaroslaw sie ozeni...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-28 17:47:02
Autor: cirrus
Jak zwykle TUSK dał ciała w sprawie Smoleńska
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hr8n77$jh$1news.onet.pl...

Tobie kopa w dupę.

--
stevep

Data: 2010-04-28 17:50:07
Autor: u2
W dniu 2010-04-28 09:12, Neko pisze:
Nie potrafi postawic sie Moskalom. Nie potrafi
wymagac, siedzi jak ta sierota i ani be ani me...

Niemcy lubi± wchodzić w sojusze z ruskimi. Mnie to akurat nie dziwi.

Data: 2010-04-28 18:05:33
Autor: :he®sk:
On Wed, 28 Apr 2010 17:50:07 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Niemcy lubi± wchodzić w sojusze z ruskimi. Mnie to akurat nie dziwi.

 wy tam na mazurach wiecie to najlepiej...

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 18:11:02
Autor: u2
Jak zwykle TUSK dał ciała w sprawie Smol eńska
W dniu 2010-04-28 18:05, :heŽsk: pisze:
Niemcy lubią wchodzić w sojusze z ruskimi. Mnie to akurat nie dziwi.

 wy tam na mazurach wiecie to najlepiej...

Wy, to znaczy kto ? Ja tam do ruskich i NiemcĂłw za wiele nie mam. Po
prostu nie znam ich zbyt wielu. Co innego Plusk :]

Data: 2010-04-28 18:18:59
Autor: :he®sk:
On Wed, 28 Apr 2010 18:11:02 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  wy tam na mazurach wiecie to najlepiej...

Wy, to znaczy kto ?

 n.p. tacy jak ty.

Ja tam do ruskich i Niemców za wiele nie mam.

 piszesz "ruskich" z malej a "Niemcow" z duzej.
 czyzby rodzinne sentymenty po dziadku ? ;o))

Po prostu nie znam ich zbyt wielu.

 rozejzyj sie wokol

Co innego Plusk :]

 nie masz argumentow, prawda ?

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 18:25:06
Autor: u2
Jak zwykle TUSK dał ciała w sprawie Smol eńska
W dniu 2010-04-28 18:18, :heŽsk: pisze:
rozejzyj sie wokol

Straszne błędy ortograficzne popełniasz. Najwyraźniej jesteś Niemcem,
herr sk :]

Data: 2010-04-28 18:50:57
Autor: :he®sk:
On Wed, 28 Apr 2010 18:25:06 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 18:18, :he®sk: pisze:
> rozejrzyj sie wokol

Straszne błędy ortograficzne popełniasz.

 rozejrzalem sie i nie zauwazylem ;o))

NajwyraĽniej jeste¶ Niemcem,

 tak, moj dziadek byl niemcem, pradziadek byl niemcem,
 mielismy majatek kolo nidzicy. teraz ty tam mieszkasz ;o)

herr sk :]

 a ty TCHORZU ?

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 18:56:50
Autor: u2
W dniu 2010-04-28 18:50, :heŽsk: pisze:
 tak, moj dziadek byl niemcem, pradziadek byl niemcem,
 mielismy majatek kolo nidzicy. teraz ty tam mieszkasz ;o)

> herr sk :]
 a ty TCHORZU ?

To tłumaczy twoją nienawiść do Polski i Polaków, ale jej nie
usprawiedliwia :)

Data: 2010-04-28 19:04:26
Autor: :he®sk:
On Wed, 28 Apr 2010 18:56:50 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  a ty TCHORZU ?

To tłumaczy twoj± nienawi¶ć do Polski i Polaków,

 coz, nie moge rownac sie w wielkimi patriotami z pis ;o))

ale jej nie usprawiedliwia :)

 Kleiner Mann, was nun ?

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 19:07:17
Autor: u2
Jak zwykle TUSK dał ciała w sprawie Smol eńska
W dniu 2010-04-28 19:04, :heŽsk: pisze:
ale jej nie usprawiedliwia :)
 Kleiner Mann, was nun ?

Widać, żeś szkop, piszesz jak rasowy szwab :)

Data: 2010-04-28 19:15:44
Autor: :he®sk:
On Wed, 28 Apr 2010 19:07:17 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  Kleiner Mann, was nun ?
Widać, że¶ szkop, piszesz jak rasowy szwab :)

 Indocti discant, et ament meminisse periti.

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 19:23:22
Autor: u2
W dniu 2010-04-28 19:15, :heŽsk: pisze:
Indocti discant, et ament meminisse periti.

Nawet tego szwaba z Watykanu naśladujesz :)

Data: 2010-04-28 19:27:14
Autor: :he®sk:
On Wed, 28 Apr 2010 19:23:22 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 19:15, :he®sk: pisze:
> Indocti discant, et ament meminisse periti.
Nawet tego szwaba z Watykanu na¶ladujesz :)

Audacter calumniare, semper aliquid haeret, n'est pas ?

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 19:28:36
Autor: u2
W dniu 2010-04-28 19:27, :heŽsk: pisze:
Nawet tego szwaba z Watykanu naśladujesz :)
Audacter calumniare, semper aliquid haeret, n'est pas ?

Udajesz, ĹĽe znasz trochÄ™ francuski :)

Data: 2010-04-28 19:51:48
Autor: :he®sk:
On Wed, 28 Apr 2010 19:28:36 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 19:27, :he®sk: pisze:
> Audacter calumniare, semper aliquid haeret, n'est pas ?
Udajesz, że znasz trochę francuski :)

 w jez francuskim bedzie to tak:

 Calomniez,calomniez, il en reste toujours quelque chose.

 Audacter calumniare, semper aliquid haeret - to lacina ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:20:37
Autor: u2
W dniu 2010-04-28 19:51, :heŽsk: pisze:
w jez francuskim bedzie to tak:

 Calomniez,calomniez, il en reste toujours quelque chose.

Niezbyt poprawnie, ale siÄ™ starasz, odwrotnie niĹĽ po polsku :]

Data: 2010-04-28 20:31:58
Autor: :he®sk:
On Wed, 28 Apr 2010 20:20:37 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 19:51, :he®sk: pisze:
> w jez francuskim bedzie to tak:
Niezbyt poprawnie,

 przeeciez nie rozumeisz ani slwoa ;o))

ale się starasz,

 wcale nie ;o))

odwrotnie niż po polsku :]

 trzeba bylo sie uczyc ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:33:48
Autor: u2
W dniu 2010-04-28 20:31, :heŽsk: pisze:
Calomniez,calomniez, il en reste toujours quelque chose.
> Niezbyt poprawnie,
 przeeciez nie rozumeisz ani slwoa ;o))

Obawiam siÄ™, ĹĽe rozumiem lepiej od ciebie :)

Data: 2010-04-28 20:36:19
Autor: :he®sk:
On Wed, 28 Apr 2010 20:33:48 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 20:31, :he®sk: pisze:
> Obawiam się, że rozumiem lepiej od ciebie :)

 tak, a co zrozumiales ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:38:57
Autor: u2
W dniu 2010-04-28 20:36, :heŽsk: pisze:
przeeciez nie rozumeisz ani slwoa ;o))

> Obawiam siÄ™, ĹĽe rozumiem lepiej od ciebie :)
 tak, a co zrozumiales ?

Że bełkoczesz po polsku, a starasz się po łacinie :)

Data: 2010-04-28 20:44:05
Autor: :he®sk:
On Wed, 28 Apr 2010 20:38:57 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  tak, a co zrozumiales ? Że bełkoczesz po polsku,

 cienias jestes ;o)

a starasz się po łacinie :)

 nie staram sie ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:46:41
Autor: u2
Jak zwykle TUSK dał ciała w sprawie Smol eńska
W dniu 2010-04-28 20:44, :heŽsk: pisze:
a starasz siÄ™ po Ĺ‚acinie :)
 nie staram sie

Bo jesteĹ› "stary".

Jak zwykle TUSK dał ciała w sprawie Smoleńska