Jak zwykle beze mnie same nudy na pudy i...

Data: 2012-05-14 15:53:54
Autor: Antenka
Jak zwykle beze mnie same nudy na pudy i...
ten samo POlszewicki,  niezmienny bełkot! Blee

Antenka

Data: 2012-05-15 14:30:43
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:64d5fbe9-8d54-49da-8b5d-d3b828adbec1d17g2000vbv.googlegroups.com...
ten samo POlszewicki,  niezmienny bełkot! Blee

Antenka

Te, trans weź się za czyszczenie komina! ;)

BBR

Data: 2012-05-15 14:21:59
Autor: Antenka
On 15 Maj, 14:30, "Pan hrabia Bobrowski" <hra...@zascianek.eu> wrote:

Te, trans weź się za czyszczenie komina! ;)<

Co tam mruczysz impotencie?

Od kominów jest POlszewik Tusk, zapomniałeś jełopie?
Nie zamierzam odbierać mu tej fuchy.

Antenka

P.s. Chyba hrabia von Dupenstein! :-o))

Data: 2012-05-15 15:25:45
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-15 00:53, Antenka pisze:
ten samo POlszewicki,  niezmienny bełkot! Blee

Antenka

No niestety - ta grupa stacza się. Zostało tu zaledwie kilku userów którzy chcą dyskutować. :-(

Pozdrawiam;-)

Data: 2012-05-15 13:40:43
Autor: Obserwator
jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):
> [...]
>
> Antenka

No niestety - ta grupa stacza się. Zostało tu zaledwie kilku userów którzy chcą dyskutować. :-(

sam ze soba dyskutujesz sowiecie? Karmisz wszystkie prosowieckie trolle na tej
grupie obronco komuchow przeciez chyba nie po to aby grupa rozkwitla?

Data: 2012-05-15 19:31:42
Autor: Rafał
Dnia Tue, 15 May 2012 13:40:43 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Człowieku, pierdolnij ty sobie baranka. Wynoś się z tej grupy na jakąś dla
psycholi.

Data: 2012-05-15 19:30:52
Autor: Rafał
Dnia Tue, 15 May 2012 15:25:45 +0200, jadryś napisał(a):

[...]

Zauważyłem, że jest tu kilku durniów którzy zapluwają grupę swoimi
idiotyzmami.

Jak zwykle beze mnie same nudy na pudy i...