Jak żyć?

Data: 2011-09-24 11:24:53
Autor: Leprechaun
Jak żyć?
http://blog.rp.pl/szuldrzynski/2011/09/23/wszystkie-gazety-pytaja-jak-zyc/ Proponuję by każdy, żył na własny koszt, a nie wyciągał łapy po cudze pieniądze. Namożyło się zwolenników "pan-da". Nawet badylarze spożywając sniadanko na tarasie modrzewiowej wilii w asyście prezesa PiS wyciągają łapy po nasze pieniądze. Co to k...wa, jestem matka Teresa czy inny Caritas?

BomBel

Data: 2011-09-24 12:36:26
Autor: matusm
Jak żyć?

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e7da2f8$0$3489$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jestes
kretyn czy idiota ,pewnie SLD /PO bo tam jest wyrażnie napisane

"Premier obiecał pomoc. Ale nie o pieniądze chodzi pani Teresie: "Nie chcę nic darmo! Chcę, żeby wiedział, jak nam się żyje. Nam i sąsiadom. Bo nie tylko ja mam takie problemy. Tak tu żyją ludzie!" - tłumaczy dziennikarzowi "Faktu".

Matoł premier nie wie do czego jest powołany ,chce rozdawać jałmużne zamiast tworzyc mozliwości godnego  zycia ale PO to twor,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-09-24 14:00:04
Autor: jadrys
Jak żyć?
W dniu 2011-09-24 11:24, Leprechaun pisze:
http://blog.rp.pl/szuldrzynski/2011/09/23/wszystkie-gazety-pytaja-jak-zyc/ Proponuję by każdy, żył na własny koszt, a nie wyciągał łapy po cudze pieniądze.
BomBel

Takie rzeczy to tylko w komunizmie..

Data: 2011-09-24 15:40:46
Autor: Leprechaun
Jak żyć?
Użytkownik - Leprechaun napisał:
[...]

Co się z chłopiną dzieje, przymkneli go?

BomBel

Data: 2011-09-24 18:03:20
Autor: jerzy.n
Jak żyć?

[...]

Prawidłowo zadane pytanie powinno brzmiec , jak tutaj dobrze zyc Panie Premierze ...

Data: 2011-09-24 18:09:24
Autor: u2
Jak żyć?
W dniu 2011-09-24 18:03, jerzy.n pisze:
PrawidÂłowo zadane pytanie powinno brzmiec , jak tutaj dobrze zyc Panie Premierze ...

Oj, nie mozesz sie wyzwolic od po-uczania jak nalezy zadawac prawidlowe
pytania dla premierzyny :)

Data: 2011-09-24 18:44:01
Autor: boukun
Jak żyć?

[...]

No, politycy won od koryta, żadnej diety dla pasożytów...

boukun

Data: 2011-09-24 19:26:33
Autor: pluton
Jak żyć?
http://blog.rp.pl/szuldrzynski/2011/09/23/wszystkie-gazety-pytaja-jak-zyc/

Tu są 2 odpowiedzi:
1) zgodnie z własnym rozumem
2) wziąć kredyt, postawić dom, kupić trochę folii i kilo papryki, poczekać
na wiatr i kazać innym spłacać kredyt.

Nullification

Data: 2011-09-24 22:10:06
Autor: pluton
[...]