Jakże prawdziwie powiedziane. Ateizm jes t dla idiotów.

Data: 2013-10-10 17:41:52
Autor: SZEF PSR
Jakże prawdziwie powiedziane. Ateizm jes t dla idiotów.
http://www.youtube.com/watch?v=MbogTC6tXVg

http://www.youtube.com/watch?v=mE9NNur0iGE

Chcecie solidnego dowodu?

Imam modli się na prośbę Senatu USA do Boga i błogosławieństwo dla obrad.

Ewidentnie Obama i cała polityczna jego banda notorycznych kłamców wierzy w Boga, w Allaha oraz w Jehowę żydowskiego także twierdząc, że Izrael to Naród Wybrany przez Boga.

http://www.youtube.com/watch?v=bxjcRB_D9wI

Tylko pustaki na psr sÄ… niewierzÄ…ce!

;)

Myślicie że Tusk i jego mafia to niewierzący!? W filmach są dowody - wszyscy noszą jarmułki.

Ale ich celem jest tylko i wyłącznie Chrześcijaństwo.

Dlatego HASBARA opłaca zboków, aby robili na psr sztuczny tłok i wciskali kit ludziom, że Boga nie ma.

Oni wszyscy wiedzą że Bóg istnieje, tylko chcę zniszczyć Chrześcijaństwo.

Dlaczego?

Ponieważ Chrześcijaństwo białe to rzeczywisty Naród Wybrany przez Boga, a cała ta światowa hałastra to sataniści.

Allah to nie Bóg - to bóg księżyca, czyli Lucyfer!

Data: 2013-10-10 14:40:45
Autor: zdumiony
Jakże prawdziwie powiedziane. Ateizm jest dla idiotów.
Użytkownik "SZEF PSR" <SZEFPSR@hotmail.com> napisał w wiadomości news:z7mdnUMZEZD468vPnZ2dnUVZ_rednZ2dwestnet.com.au...
Chcecie solidnego dowodu?

Dawkins jest idiotÄ…?

Data: 2013-10-11 17:57:08
Autor: SZEF PSR
On 10/10/2013 8:40 PM, zdumiony wrote:
Użytkownik "SZEF PSR" <SZEFPSR@hotmail.com> napisał w wiadomości
Chcecie solidnego dowodu?

Dawkins jest idiotÄ…?

Oczywiście! Trudno o większego!

Data: 2013-10-11 12:02:53
Autor: zdumiony
Użytkownik "SZEF PSR" <SZEFPSR@hotmail.com> napisał w wiadomości news:SZadnQcgUanlVsrPnZ2dnUVZ_hednZ2dwestnet.com.au...
Dawkins jest idiotÄ…?
Oczywiście! Trudno o większego!

Jest mądrzejszy niż ty i ja razem wzięci

Data: 2013-10-15 17:50:02
Autor: SZEF PSR
On 10/11/2013 6:02 PM, zdumiony wrote:
Użytkownik "SZEF PSR" <SZEFPSR@hotmail.com> napisał w wiadomości
Dawkins jest idiotÄ…?
Oczywiście! Trudno o większego!

Jest mądrzejszy niż ty i ja razem wzięci

Ateiści to najwięksi durnie, najbardziej oszukiwani ludzie przez władze.

Data: 2013-10-15 09:55:31
Autor: Pomian
Jak¿e prawdziwie powiedziane. Ateizm jest dla idiotów.
W dniu wtorek, 15 pa¼dziernika 2013 11:50:02 UTC+2 u¿ytkownik SZEF PSR napisa³:
On 10/11/2013 6:02 PM, zdumiony wrote:

Atei¶ci to najwiêksi durnie, najbardziej oszukiwani ludzie przez w³adze.

Wydaje mi siê, ¿e ty sam jeste¶ oszukiwany przez swoje w³adze umys³owe,
postaraj siê przechytrzyæ.

tp

Jakże prawdziwie powiedziane. Ateizm jes t dla idiotów.