Jaka DRUKARKA do LINUKSA? (ekonomiczna)

Data: 2009-06-04 05:25:41
Autor: alojzy.zakalec
Jaka DRUKARKA do LINUKSA? (ekonomiczna)
Jaki model/firma drukarki wybrać aby spełnić 2 warunki:
1.) ZERO kłopotów ze sterownikami do Linuksa (a najlepiej żeby były
dostępne w wersji Open Source)
2.) wymienne tylko pojemniki z tuszem, OSOBNO CZARNYM, nie cały
cartridge - dla ekonomiki częstego drukowania

Nie musi być NAJ NAJ-tańsza ale żeby też nie przepłacać, nie załeży mi
na super jakości wydruków itp.
Może coś rzucają w wielkopowierzchowych (Saturn, Jowisz, Tesco/Real)
godnego uwagi w promocji?

Data: 2009-06-04 14:35:39
Autor: tg
<alojzy.zakalec@gmail.com> wrote in message news:c243ba54-d85a-4701-b6d8-6bd7f68f7cbae21g2000yqb.googlegroups.com...
Nie musi być NAJ NAJ-tańsza ale żeby też nie przepłacać, nie załeży mi
na super jakości wydruków itp.
Może coś rzucają w wielkopowierzchowych (Saturn, Jowisz, Tesco/Real)
godnego uwagi w promocji?

Brother DCP-145C lub 165C
zamienniki od kilku zlotych, komplet zamiennikow o na oko 6-7 razy wiekszej
pojemnosci (wystaja z drukarki) ~100 pln z tuszem, ale mozna wlozyc i zapomniec
http://photos02.allegroimg.pl/photos/oryginal/652/38/62/652386290

jakosc wydruku w trybie szybkim pozostawia troszke do zyczenia (dosyc
jasny wydruk), w trybie normalnym normalna

ogolnie imho dobra i tania drukarka, zero kombinowania przy zamiennikach i
napelnianiu

Data: 2009-06-04 09:44:50
Autor: alojzy.zakalec
On Jun 4, 3:35 pm, "tg" <a...@bb.cpl> wrote:

[...]

Jak tu porównuję http://www.agito.pl/atramentowe/brother-dcp-145c.241.338960.html
to trochę wolniejszy od tego Canona Animki ale może dlatego, że ma
większą rozdzielczość...
A jak jest z głośnością drukowania?

Natomiast co do sterowników to jak tu przeglądam:
http://solutions.brother.com/linux/en_us/download_prn.html#DCP-145C
to widzę, że są w formacie deb lub rpm tylko, nie będę miał kłopotów
żeby to zainstalować na Gentoo?

Data: 2009-06-04 15:49:05
Autor: Animka
[...]

Mnie się podoba ta drukareczka:
http://www.agito.pl/atramentowe/canon-pixma-mp-140.241.327449.html?bid=Mailing_Agito_21.05.09&adver=agito.pl&type=email

--
animka

Data: 2009-06-04 15:05:13
Autor: tg
"Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message news:h08a3l$48r$1node1.news.atman.pl...
Mnie się podoba ta drukareczka:
http://www.agito.pl/atramentowe/canon-pixma-mp-140.241.327449.html?bid=Mailing_Agito_21.05.09&adver=agito.pl&type=email

a mi sie podobaja cycate, krotko obciete brunetki i tak jak ten canon
tez nijak sie maja do tego watku... ;)

Data: 2009-06-04 09:30:03
Autor: alojzy.zakalec
On Jun 4, 4:05 pm, "tg" <a...@bb.cpl> wrote:
"Animka" <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message

>Mnie się podoba ta drukareczka:
>http://www.agito.pl/atramentowe/canon-pixma-mp-140.241.327449.html?bi...

a mi sie podobaja cycate, krotko obciete brunetki i tak jak ten canon
tez nijak sie maja do tego watku... ;)

No niestety, jak tu można przeczytać:
http://openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=Canon-MP140
"Color inkjet printer, max. 4800x1200 dpi, works Partially"

Czyli słodkie kolorowe ale *tandeciarskie* jak japońskie kreskówki...

Data: 2009-06-04 14:57:24
Autor: Washi

Użytkownik <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości news:c243ba54-d85a-4701-b6d8-6bd7f68f7cbae21g2000yqb.googlegroups.com...
Jaki model/firma drukarki wybrać aby spełnić 2 warunki:
1.) ZERO kłopotów ze sterownikami do Linuksa (a najlepiej żeby były
dtępne w wersji Open Source)

warto zerknac na:
http://openprinting.org/printer_list.cgi

Washi
--
Porozmawiajmy o wirtualizacji
-> http://www.virtual-it.pl/

Data: 2009-06-04 10:18:24
Autor: alojzy.zakalec
On Jun 4, 2:57 pm, "Washi" <s...@nie.pl> wrote:
Użytkownik <alojzy.zaka...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:c243ba54-d85a-4701-b6d8-6bd7f68f7cbae21g2000yqb.googlegroups.com...

> Jaki model/firma drukarki wybrać aby spełnić 2 warunki:
> 1.) ZERO kłopotów ze sterownikami do Linuksa (a najlepiej żeby były
> dtępne w wersji Open Source)

warto zerknac na:http://openprinting.org/printer_list.cgi

a mógłbyś mi powiedzieć co oznacza tam coś takiego:
http://openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=Epson-Stylus_SX405
gutenprint - i co te zielone paski tam na dole oznaczają w kwestii
jakości wydruku za pomocą tego sterownika?

Data: 2009-06-04 15:22:42
Autor: Kapsel
Thu, 4 Jun 2009 05:25:41 -0700 (PDT), alojzy.zakalec@gmail.com napisał(a):

Jaki model/firma drukarki wybrać aby spełnić 2 warunki:
1.) ZERO kłopotów ze sterownikami do Linuksa (a najlepiej żeby były
dostępne w wersji Open Source)

Średnio się dogaduję z Ubuntu, ale przyznam że się zdziwiłem jak po
podłączeniu HP3450 się uruchomił zgrabny program z automatu i bez niczego
mogłem drukować :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net