Jaka Honda lepsza.? :)

Data: 2012-10-04 16:59:37
Autor: TomekJ
Jaka Honda lepsza.? :)
NSR więcej pali z tego co kiedyś czytałem na forach, opisywali to posiadacze tego sprzętu więc chyba nie kłamali ;)
CBR nie wiem za dużo ale bardziej skłaniał bym się ku CBR , może jest słabsza ale brzmi jak motocykl , mniej pali i mnie osobiście bardziej się podoba . Ale zależy od gustu .

Data: 2012-10-05 06:20:10
Autor: Piotr Klimek
Jaka Honda lepsza.? :)
Dnia (Thu, 4 Oct 2012 16:59:37 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za TomekJ
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Rzecz gustu, jeden woli żeby motocykl brzmiał i wyglądał a kto inny, żeby
jeździł :) --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-10-06 18:02:06
Autor: TomekJ
Jaka Honda lepsza.? :)
Piotr Klimek napisal

Rzecz gustu, jeden woli żeby motocykl brzmiał i wyglądał a kto inny, żeby
jeździł :)

Racja.

Jaka Honda lepsza.? :)