Jaka PS3 - wersja [OT]

Data: 2010-01-23 17:24:39
Autor: domin
Jaka PS3 - wersja [OT]
Zdzicho pisze:
Witam

Do tej pory bylem uzytkownikiem xbox'a z live
Ale sprzet wlasnie padl (rod nie ban ;)

wymien paste na gpu i docisnij radiator, polecam paste zalman stg 1, wlasnie w taki prosty sposob ozywilem xklocka, koszt nijaki w stosunku do korzysci ;)

Data: 2010-01-23 19:56:41
Autor: Zdzicho
Jaka PS3 - wersja [OT]

wymien paste na gpu i docisnij radiator, polecam paste zalman stg 1,
wlasnie w taki prosty sposob ozywilem xklocka, koszt nijaki w stosunku do korzysci ;)

e konicze zabawe z MS
dam szanse innej firmie zobaczymy ...
szkoda mi tylko pada bo slyszalem ze ten z ps3 jest jednak gorszy

Data: 2010-01-24 10:48:02
Autor: domin
Jaka PS3 - wersja [OT]
Zdzicho pisze:
[...]

zawsze mozesz podarowac komus w prezencie

szkoda mi tylko pada bo slyszalem ze ten z ps3 jest jednak gorszy
to raczej kwestia przyzwyczajenia, na poczatku nie wyobrazalem sobie grania w fpsy padem a teraz po kilkunastu miesiacach nie potrafie juz grac myszka

Data: 2010-01-24 13:35:00
Autor: dziki
Jaka PS3 - wersja [OT]
On 23 Sty, 19:56, "Zdzicho" <no_s...@hot.pl> wrote:
> [...]

e konicze zabawe z MS
dam szanse innej firmie zobaczymy ...
szkoda mi tylko pada bo slyszalem ze ten z ps3 jest jednak gorszy

padzik IMO gorszy od xklockowego. Mam tu na mysli glownie triggery.
Chociaz ich komfortowe korzystanie jest pewnie uzaleznione od dlugosci
palcow. Ja mam dlugie i jest kiepsko. Do samej ergonomii dualshocka
przyzwyczailem sie juz od psxa wiec nie narzekam.
Ja kupilem teraz slima z 250GB hdd i dirtem 2 za 1200zl w media. Maja
od pt promocje. Dirt 2 chodzi na allegro po 150+ zl nowy w folii wiec
konsola golas wychodzi za 1050zl

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-01-25 00:18:19
Autor: Moltisanti
Jaka PS3 - wersja [OT]

Uzytkownik "dziki" :

[...]

Ciagna tego pada juz od psx`a, mam nadzieje ze w koncu pomysla o graczach z wiekszymi dlonmi jak japonskie pokurcze, lub przynajmniej niech robia 2 wersje. Idealem byl pierwszy balon od x`a. Cudowny padzik. Pierwsza mysl po kupnie x`a z balonem, to w koncu ktos zrobil konsole dla doroslych facetow.  M.

Jaka PS3 - wersja [OT]