Jaka PS3 - wersja

Data: 2010-01-23 21:55:56
Autor: Moltisanti
Jaka PS3 - wersja

Uzytkownik "Zdzicho" :
Dlatego tez zamierza kupic ps3 i miec wreszcie spokoj

...akcja zbiera zniwa M.

Data: 2010-01-24 01:18:08
Autor: Pawe艂 Tyll
Jaka PS3 - wersja
On Sat, 23 Jan 2010 21:55:56 +0100, Moltisanti <pff@pff.ko> wrote:
Uzytkownik "Zdzicho" :
Dlatego tez zamierza kupic ps3 i miec wreszcie spokoj
..akcja zbiera zniwa
Znaczy sugerujesz, 偶e jest co艣 z艂ego w tym, 偶e produkt, kt贸rego producent  bezproblemowo przyjmuje od u偶ytkownika pieni膮dze jest ch臋tniej kupowany  ni偶 produkt, kt贸rego producent ma Ci臋 jako klienta gdzie艣 i stawia Ci na  drodze przeszkody w stylu debilnych zdrapek, blokad regionalnych i innych  bzdur? Moim zdaniem to bardzo dobrze, 偶e ta akcja promuje lepsze cechy  innego produktu. Te lepsze cechy gorszy produkt mo偶e 艂atwo zapo偶yczy膰 przy  odrobinie ch臋ci producenta. To si臋 nazywa KONKURENCJA. To w艂a艣nie  konkurencja zbiera 偶niwa. Dla niekt贸rych wida膰 s膮 wa偶niejsze rzeczy od  "lepszego" (chyba jako przycisk do papieru) pada. Ja np. chc臋 m贸c gra膰, a  producent zakaza艂 mi korzystania z np. Games on Demand czy 艂atwego  kupowania (g艂upich) M$ Points, wspomagaj膮c si臋 skutecznymi 艣rodkami  technicznymi. C贸偶, Sony na szcz臋艣cie nie traktuje mnie jak klienta drugiej  kategorii i moje pieni膮dze przyjmuje zar贸wno w formie dolar贸w, funt贸w czy  z艂otych, niezale偶nie czy podam sw贸j czy niczyj adres.

A akcja? Nie ka偶dy ma mo偶liwo艣膰 zapoznania si臋 z pierwszego rz臋du z  u艂omno艣ciami drugiego produktu. Jak wida膰 s膮 osoby, kt贸re nie wiedz膮, 偶e  gdzie艣 jest pi臋kna kraina, gdzie jeste艣 zach臋cany do wydawania kasy, a nie  zach臋cany do oddalenia si臋 w losowym kierunku przy pomocy 'this item is  not available in your region'. 呕e Ty to tolerujesz, to Twoja wewn臋trzna  sprawa. Pewnie w sklepie te偶 jak chcesz kupi膰 telewizor, a Pan Sprzedawca  m贸wi Ci, 偶e jeste艣 Polakiem, wi臋c Ci nie sprzeda, to b艂agasz go na  kolanach 偶eby zmieni艂 zdanie.

Data: 2010-01-24 10:54:49
Autor: nzwei
Jaka PS3 - wersja
Pawe艂 Tyll pisze:
[...]

Ale on nie wyrazi艂 opinii czy to 藕le czy nie. Chill man.

Data: 2010-01-24 12:42:29
Autor: Moltisanti
Jaka PS3 - wersja

U偶ytkownik "nzwei" :

Moltisanti:
..akcja zbiera zniwa

Pawe艂 Tyll pisze:
[...]

Chlopak chcial wyrazic swoj zal i ja to rozumie, chociaz tego ostatniego
porownania za cholere nie pojmuje :), kazdy ma
swoje przemyslenia na ten temat a mysle ze wszystkim
nam graczom chodzi o lepszy byt w PL i nie ma co sie spierac,
niektorzy widza inna droge do celu, ale cel jest jeden i
jedziemy na tym samym koniku.

Wszyscy wiemy od dawna jakie sa "wady"  i to wystarczy.
Mam nadzieje tylko ze fanboye nie wykorzystaja akcji
do dyskredytowania x360 pod przykrywka pomocy,
a cala swoja energie poswieca dla nas zadowolonych
posiadaczy x360 ktorzy chca byc traktowani na rowno.

M.

Data: 2010-01-24 20:18:10
Autor: Pawe艂 Tyll
Jaka PS3 - wersja
On Sun, 24 Jan 2010 10:54:49 +0100, nzwei <nzwei@o2.pl> wrote:
Ale on nie wyrazi艂 opinii czy to 藕le czy nie. Chill man.
P艂aka艂 ju偶 znacznie wcze艣niej, tamten post by艂 tylko kontynuacj膮 tego  smutnego lamentu ;)

Data: 2010-01-24 21:23:53
Autor: Moltisanti
Jaka PS3 - wersja

U偶ytkownik "Pawe艂 Tyll":

Ale on nie wyrazi艂 opinii czy to 藕le czy nie. Chill man.

P艂aka艂 ju偶 znacznie wcze艣niej, tamten post by艂 tylko kontynuacj膮 tego  smutnego lamentu ;)

Jedyna osoba ktora robi lament jestes Ty.
Smucisz wywodami jak dojrzewajacy nastolatek,
mnie to ziebi jak zeszloroczny snieg.

M.

Data: 2010-01-25 00:20:19
Autor: Pawe艂 Tyll
Jaka PS3 - wersja
On Sun, 24 Jan 2010 21:23:53 +0100, Moltisanti <pff@pff.ko> wrote:
Jedyna osoba ktora robi lament jestes Ty.
Zechcesz uzasadni膰, czy tylko pasowa艂o to napisa膰? ;)
To nie ja mam jakie艣 ale w stosunku do os贸b, kt贸re si臋 przejmuj膮 tym, jak  s膮 traktowani przez tego, komu p艂ac膮. I nie ja wy艣miewam to, 偶e chc膮 z  tego powodu zmieni膰 platform臋. To w艂a艣nie takie osoby zwykle maj膮 na tyle  szacunku do siebie, 偶e albo g艂osuj膮 pieni臋dzmi, albo pr贸buj膮 inaczej  zmieni膰 stan rzeczy (patrz kontrakcja.pl), a Ty uwa偶asz, 偶e nie powinni  robi膰 niczego, tylko dalej kupowa膰 zdrapki do kont US, kupowa膰 VPNy i  importowa膰 pe艂nowarto艣ciowe tytu艂y.

Smucisz wywodami jak dojrzewajacy nastolatek,
O, wycieczka osobista. Doros艂e ;)

mnie to ziebi jak zeszloroczny snieg.
Zawsze tak 偶ywo reagujesz na rzeczy, kt贸re Ci臋 zi臋bi膮?

Data: 2010-01-25 01:24:07
Autor: Moltisanti
Jaka PS3 - wersja

U偶ytkownik "Pawe艂 Tyll""

Moltisanti:
Jedyna osoba ktora robi lament jestes Ty.

Zechcesz uzasadni膰, czy tylko pasowa艂o to napisa膰? ;)

Ale o co kaman? Czego Ty wlasciwie ode mnie chcesz? :)

Piszesz mi jako pierwszwszy za ja placze, a to Ty odpisujesz swoje przemyslenia
pod moim krotkim i tresciwym stwierdzeniem.

Dajesz jakies porownania z tv, ktorego chyba sam nie rozumiesz.

A co najwazniejsze, nie rozumiesz chyba idei calej akcji.

Akcja obecnie ma za zadanie polepszyc nasz byt w PL
 jako graczy i zadowolony uzytkownikow x360 - nic wiecej.

Jezeli jest inaczej, to ja sie pod tym nie podpisuje.

Tak ja sie identyfikuje z tym. Ale nie bede tutaj udawal
wielce obrazonego na MS, bo nie jestem.

Nie lubie tylko fanboyow ktorzy pod przykrywka
akcji, zacieraja rece i ciesza sie jak x360 dostaje
baty namawiajac przy kazdej okazji do zmiany platformy.

Smucisz wywodami jak dojrzewajacy nastolatek,
O, wycieczka osobista. Doros艂e ;)

Nic podobnego, ale skoro ja "placze" to Ty "smucisz"  :)

M.

Data: 2010-01-25 16:46:14
Autor: Pawe艂 Tyll
Jaka PS3 - wersja
On Mon, 25 Jan 2010 01:24:07 +0100, Moltisanti <pff@pff.ko> wrote:
Dajesz jakies porownania z tv, ktorego chyba sam nie rozumiesz.
Mo偶esz sobie pod tv wstawi膰 cokolwiek innego co 艂atwiej zrozumiesz, np.  Mass Effect II, 1000 MS Points, whatever. Ja w艂a艣nie kupi艂em przy pomocy  CC 1000 microsoft points... Musia艂em za艂o偶y膰 lewe konto na paypalu,  nieumiej臋tnie wywali膰 z dwa dolary na prowizje (nast臋pnym razem b臋dzie  lepiej) i dla w艂asnej wygody wzi膮膰 drug膮 eKart臋 z mBanku. I to wszystko,  偶eby da膰 microsoftowi zarobi膰 :/

A co najwazniejsze, nie rozumiesz chyba idei calej akcji.
Ale偶 ja rozumiem ide臋 ca艂ej akcji. Mam j膮 osobi艣cie gdzie艣, tak samo jak i  drug膮; natomiast nie mam zamiaru tej akcji utrudnia膰, ani wy艣miewa膰 os贸b,  kt贸re przez podej艣cie MS rezygnuj膮 z tej konsoli.

Akcja obecnie ma za zadanie polepszyc nasz byt w PL
jako graczy i zadowolony uzytkownikow x360 - nic wiecej.
Jezeli jest inaczej, to ja sie pod tym nie podpisuje.
Taki jest plan i wcale bym si臋 nie obrazi艂, gdybym jednak m贸g艂 艂atwiej  korzysta膰 z live, bez zb臋dnych kombinacji.

Tak ja sie identyfikuje z tym. Ale nie bede tutaj udawal
wielce obrazonego na MS, bo nie jestem.
Na co tu si臋 obra偶a膰? To tylko biznes. Ja kupuj臋 wszystko co mog臋 na PS3,  mimo, 偶e na klocku m贸g艂bym mie膰 to za darmo, czasem lepiej zrobione.  Widz臋, kt贸rej firmie zale偶y na moich pieni膮dzach, a te s膮 tu i tu takie  same. Pieni膮dze zmarnowane na te wszystkie akcje mo偶na by艂o odda膰 w dobre  r臋ce, a tak - zrobili sobie kontrakcj臋 tylko, rozreklamowali dodatkowo, 偶e  xboxa mo偶na przerobi膰 i zrazili do siebie t臋 cz臋艣膰 przerabiaczy, kt贸ra  mimo przer贸bki by艂a jakim艣tam klientem. Bo przecie偶 chyba nikt o zdrowych  zmys艂ach nie podejrzewa, 偶e nagle piraci si臋 nawr贸c膮 po obejrzeniu filmiku  z dziennikarzem, kt贸ry si臋 ociera pude艂kami?

Nie lubie tylko fanboyow ktorzy pod przykrywka
akcji, zacieraja rece i ciesza sie jak x360 dostaje
baty namawiajac przy kazdej okazji do zmiany platformy.
Fanboye b臋d膮 zawsze zaciera膰 r臋ce pod ka偶d膮 przykrywk膮 ;)

Data: 2010-01-24 12:53:40
Autor: Moltisanti
Jaka PS3 - wersja

U偶ytkownik "Pawe艂 Tyll" :

Pewnie w sklepie te偶 jak chcesz kupi膰 telewizor, a Pan Sprzedawca  m贸wi Ci, 偶e jeste艣 Polakiem, wi臋c Ci nie sprzeda, to b艂agasz go na  kolanach 偶eby zmieni艂 zdanie.

Oczywiscie ze nie, sprowadzam ten telewizor z zagranicy,
co czynilem z sprzetami mase razy, nie wiem czy pamietasz
zlote czasy TIP`ow.
Wiele sprzetow ktore chcialem miec nie byly oficjalnie dostepne
w PL, a jak byly to w astronomicznych marzach. Tak wiec
sprowadzalem, oszczedzajac grube tysiace zlotych, ktore
wydawalem np. na gry w PL.

M.

Jaka PS3 - wersja