Jaka Ukraina najlepsza dla Polski ?

Data: 2010-02-09 15:01:23
Autor: ` he®sk `
Jaka Ukraina najlepsza dla Polski ?
On Tue, 09 Feb 2010 12:36:32 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam.

Na Ukrainie, naszym s±siedzie, wybrano na prezydenta tego, którego Polska pomagała aktywnie zwalczać.
On tego nie zapomni.
Czy wobec tego nie powinni¶my zrewidować naszej polityki.?
Czy dla Polski lepsza jest silna Ukraina czy przeciwnie, słaba i podzielona?

 czas pokaze w ktora strone pojdzie nowy prezio.
 przypominam, ze % glosow byl zblizony do 50/50.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-09 15:18:36
Autor: WW
` he®sk ` pisze:
On Tue, 09 Feb 2010 12:36:32 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam.

Na Ukrainie, naszym sąsiedzie, wybrano na prezydenta tego, którego Polska pomagała aktywnie zwalczać.
On tego nie zapomni.
Czy wobec tego nie powinniśmy zrewidować naszej polityki.?
Czy dla Polski lepsza jest silna Ukraina czy przeciwnie, słaba i podzielona?

 czas pokaze w ktora strone pojdzie nowy prezio.
 przypominam, ze % glosow byl zblizony do 50/50.

No właśnie.
Może powinniśmy dążyć do słabej, podzielonej Ukrainy.
Tam zdaje się nie tylko głosy, ale i regiony się podzieliły.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-02-09 18:09:08
Autor: `he®sk`
On Tue, 09 Feb 2010 15:18:36 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  czas pokaze w ktora strone pojdzie nowy prezio.
>  przypominam, ze % glosow byl zblizony do 50/50.

No wła¶nie.
Może powinni¶my d±żyć do słabej, podzielonej Ukrainy.

 a niby jak ja oslabisz? pamietaj o rosyjskiej flocie
 czarnomorskiej.
Tam zdaje się nie tylko głosy, ale i regiony się podzieliły.

 bylem swego czasu na urainie. czesc zachodnia (kijow, winnica)
 jest bardziej przyjazna wszystkim, tyle, ze nie lubia tam rosjan.
 czesc wschodnia (przemyslowa) zamieszkala glownie przez rosjan.
 od dawna obie czesci nie lubia sie. beda klopoty.

--

 HeSk

Data: 2010-02-10 16:10:42
Autor: WW
`he®sk` pisze:
[...]

WzmacniajÄ…c pokonanych.

[...]

Więc tym łatwiej da się doprowadzić do podziało lub rozłamu.
W obu wypadkach my jesteśmy wygrani.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznajÄ… siÄ™ za ofiary II Wojny Ĺšwiatowej,
ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Jaka Ukraina najlepsza dla Polski ?