Jaka alternatywa dla benzyny?

Data: 2011-10-23 12:07:49
Autor: Lisciasty
Jaka alternatywa dla benzyny?
On 23 Paź, 11:30, "stabillo" <cas...@onet.eu> wrote:
na benzyne. Szukalem troche na necie ale nic nie widze, co mozna by latwo
zaadaptowac do jazdy choc odrobine tanszej? Moze jakas ekstrakcyjna z
domieszkami? Rozpuszczalniki odpadaja bo zezra uklad paliwowy, ale moze
macie jakies pomysly, patenty? Nawet juz nie chodzi o pieniadze, ale o

Denaturat w hurcie kosztuje około 7zł/litr, ale mało szukałem. Zapewne
da się kupić taniej, myślę że to całkiem dobre paliwo ;)

Pzdr.
L.

Data: 2011-10-23 20:04:02
Autor: to
Jaka alternatywa dla benzyny?
begin Lisciasty
Denaturat w hurcie kosztuje około 7zł/litr, ale mało szukałem. Zapewne
da się kupić taniej, myślę że to całkiem dobre paliwo ;)

Szczególnie, gdy zmiesza się z moczem. Na koniec można jeszcze napluć i postawić w ten sposób symboliczną kropkę nad i.

Data: 2011-10-23 22:25:44
Autor: Lisciasty
On 23 Paź, 22:04, to <t...@xyz.abc> wrote:
Szczególnie, gdy zmiesza się z moczem. Na koniec można jeszcze napluć i
postawić w ten sposób symboliczną kropkę nad i.

Myliłem się, za późno na leczenie, trzeba izolować.

L.

Data: 2011-10-24 08:50:14
Autor: jack
> [...]

> postawić w ten sposób symboliczną kropkę nad i.

Myliłem się, za późno na leczenie, trzeba izolować.

Co sie czepiacie?
Kolega miał na mysli mocz kierowcy po rannym udoju coś ze 3promile
alkocholu-b.łatwopalny.
Dolewa sie by zlikwidować spalanie wybuchowe.
pozdro.jack

Data: 2011-10-23 21:21:35
Autor: jack
> [...]

Denaturat w hurcie kosztuje około 7zł/litr, ale mało szukałem. Zapewne

da się kupić taniej, myślę że to całkiem dobre paliwo ;)

Jak ktoś lubi wczesnie wstawać jest jeszcze przetwornica holcgazu.
Jest kilku magików co takie coś montuje-potrzeba tylko duzy bagaznik.
Lub jakiś pikap.
pozdro.jack
http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/instrukcja-budowy/

Data: 2011-10-23 21:28:35
Autor: Maciek
Dnia Sun, 23 Oct 2011 21:21:35 +0200, jack napisał(a):

http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/instrukcja-budowy/

Nic tylko sprezyc, przefiltorwac i nabic butle LPG :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio