[Piecyk gazowy Vaillant] Jaka bateria?

Data: 2009-05-21 08:00:05
Autor: cisiek
[Piecyk gazowy Vaillant] Jaka bateria?
Chodzi o baterię R20 - do iskry.
Kupujemy różne i raz lepiej, raz gorzej, ale zwykle źle.

Jaką wziąć?

Data: 2009-05-21 15:11:21
Autor: Pietrek

Użytkownik "cisiek" <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Chodzi o baterię R20 - do iskry.
Kupujemy różne i raz lepiej, raz gorzej, ale zwykle źle.

Jaką wziąć?

Nieistotne jaka marka, kup alkaliczne , nie kupuj cynkowych, nie rób
dziadostwa ;)
I dlatego żebt nie miec takich dylematów zakupiłem dawno temu Vaillanta z
hydrogeneratorem.

P.

Data: 2009-05-21 15:21:00
Autor: Panslavista

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

dziadostwa ;)
I dlatego żebt nie miec takich dylematów zakupiłem dawno temu Vaillanta z

A trzeba buyło wolanta z pferdkiem - gazogeneratorem.

Data: 2009-05-21 19:00:55
Autor: Jacek
[Piecyk gazowy Vaillant] Jaka bateria?
Nie kupuj R20 tylko LR 20 (alkaliczne). Łatwo poznać po cenie ;-)
Jacek

[Piecyk gazowy Vaillant] Jaka bateria?