Jaka bateria do Aladina Pro ?

Data: 2011-05-13 14:08:34
Autor: Mr. MAKARENA
Jaka bateria do Aladina Pro ?
Ile kosztuje i gdzie mozna ja kupic ?

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2011-05-13 15:41:50
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Jaka bateria do Aladina Pro ?
Wyslij do Morynia do Scubapro , wymienią, skalibrują , dadzą nowe uszczelnienie i będzie znów na lata i jak nowy !!!   ( wygoogluj Scubapro Polska)
Nie patrz na cenę , napewno jest taniej niż samemu popsuć i do kosza wyrzucić .

pozdrawiam

Adam Klimek instruktor płetwonurkowania Dahab / Egipt

Data: 2011-05-13 16:06:01
Autor: Mr. MAKARENA
Jaka bateria do Aladina Pro ?
Nie patrz na cenę , napewno jest taniej niż samemu popsuć i do kosza wyrzucić .

Ale to jest ten stary alladin ktorego  nie trzeba  rozbierac zeby wymienic baterie . Co tam mozna  popsuc ?

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2011-05-13 21:09:27
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Jaka bateria do Aladina Pro ?

Ale to jest ten stary alladin ktorego  nie trzeba  rozbierac zeby wymienic

baterie . Co tam mozna  popsuc ?

Jezeli nie trzeba rozbierać żeby dojść do baterii to znaczy, że ma klapke , więc ją odkręć i zajrzyj !!! Jak w pilocie do TV !!!!

Nie ma takiej klapki ??? Więc jednak jest rozbieralny tylko przez serwis a w środku jest zalany olejem silikonowym !!! Pozdrawiam

Adam Klimek instruktor płetwonurkowani Dahab / Egipt

PS

nie pamiętam modelu bardzo starego Aladina , który miał na górze zgrubienie jak Mares M2 do  paluszka coś jak AAAA i tam faktycznie można było baterie samemu wymienić ale tamten miał dwurzędowy wyświetlacz a PRO ma trzyrzędowy.

Data: 2011-05-13 21:22:24
Autor: Mr. MAKARENA
Jaka bateria do Aladina Pro ?
[...]

No to jest wlasnie chyba ten . Ma napisane pro ale jest baardzo stary i ma tylko 3 przyciski . Oczywiscie moge odkrecic zakretke , ale wole najpierw zaopatrzyc sie w baterie

Pozdr :

Mr.Makarena

Data: 2011-05-14 08:56:09
Autor: WW
Jaka bateria do Aladina Pro ?
W dniu 2011-05-13 21:22, Mr. MAKARENA pisze:
nie pamiĂŞtam modelu bardzo starego Aladina , ktĂłry miaÂł na gĂłrze
zgrubienie jak Mares M2 do  paluszka coÂś jak AAAA i tam faktycznie
moÂżna byÂło baterie samemu wymieniĂŚ ale tamten miaÂł dwurzĂŞdowy
wyÂświetlacz a PRO ma trzyrzĂŞdowy.

No to jest wlasnie chyba ten . Ma napisane pro ale jest baardzo stary i ma
tylko 3 przyciski . Oczywiscie moge odkrecic zakretke , ale wole najpierw
zaopatrzyc sie w baterie

Pamiętaj, że masz ograniczony czas wymiany baterii.
Chyba ok. 10 minut dla nowego komputera. Jeśli w tym czasie nie włączysz zasilania, to skasuje się pamięć i będziesz miał gustowny przycisk na biurko.
To niby dużo, ale w tym czasie trzeba też wymienić uszczelnienie, poza tym w starych komputerach ten czas znacznie spada.

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-05-14 14:28:18
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Jaka bateria do Aladina Pro ?
Proponuje poczytać ten link , w większości przypadków Uwateca ,poza najnowszymi, jest ten sam problem techniczno-serwisowy. Osobiście trzykrotnie wymieniałem w Moryniu baterię w Aladynie i za kazdym razem byłem 100% zadowolony. Jak w linku wspomniano oprócz zwykłej wymiany baterii wykonano jeszcze szereg czynności jakich sam użytkownik nie zrobi , a poza tym ktoś bierze na siebie odpowiedzialność za jakość i prawidłowe funkcjonowanie urządzenia. Ogólnie hołduje zasadzie: Róbmy to co naprawdę dobrze umiemy ( w sensie zawodowym) resztę zostawmy profesjonalistom.

Data: 2011-05-14 14:30:07
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Jaka bateria do Aladina Pro ?
Link sie zapodział :))))

http://www.technikanurkowania.pl/forum/printview.php?
t=496&start=0&sid=1619cc09e6f8bb222857afa3c35b83c1

Data: 2011-05-14 14:41:02
Autor: Mr. MAKARENA
Jaka bateria do Aladina Pro ?
Ogólnie hołduje zasadzie: Róbmy to co naprawdę dobrze umiemy ( w
sensie zawodowym) resztę zostawmy profesjonalistom.

No , ale jest jeszcze stare madre ludowe przyslowie :
" Nie święci garnki lepią "
 :-)

Pozdr :

Mr.Makarena

Data: 2011-05-14 15:18:33
Autor:
Jaka bateria do Aladina Pro ?
Mr. MAKARENA <makarena@neostrada.pl> napisał(a):
No , ale jest jeszcze stare madre ludowe przyslowie :
" Nie święci garnki lepią "
 :-)

http://www.scubamonster.com/Uwe/Forum.aspx/scuba-forum/3300/Aladin-Battery-
Replacement