Jaka bramka SMS do wszystkich sieci?

Data: 2010-04-23 08:14:41
Autor: Adam Czajka
Jaka bramka SMS do wszystkich sieci?
hey

Jaka bramka SMS działająca do wszystkich sieci umożliwia szybkie
i pewne dostarczanie wiadomości?
Potrzebuję wysyłać do 10 SMSów dziennie, ale muszę mieć pewność, że
dotrą i to w kilka minut od wysłania, a nie za kilka godzin czy dni.
Macie jakieś sprawdzone? Koszt i sposób opłacania też ma znaczenie.

Dzięki

Adam Czajka

Data: 2010-04-23 10:06:01
Autor: Tomek
Jaka bramka SMS do wszystkich sieci?

Użytkownik "Adam Czajka" <nie_pisz@pri.v> napisał

Jaka bramka SMS działająca do wszystkich sieci umożliwia szybkie
i pewne dostarczanie wiadomości?

Ja korzystam z http://sms.priv.pl/platna/, jak również z MultiBoxa w Orange.
Obie bez zastrzeżeń.

Data: 2010-04-28 22:46:11
Autor: DanW
W dniu 23-04-2010 10:06, Tomek pisze:

[...]

Za 0,15 zł to można wysyłać z bramki play-a, jeśli masz u nich abonament to możesz wykupić pakiet 100 sms za 3 zł lub 200 sms za 6 zł (netto). Wiadomości dochodzą z Twojego numeru i są tak samo pewne jak wysłane z telefonu. Pozdrawiam Dan

Data: 2010-04-29 10:27:03
Autor: Tomek
Jaka bramka SMS do wszystkich sieci?

Użytkownik "DanW" <mybox@gazeta.pl> napisał

Za 0,15 zł to można wysyłać z bramki play-a, jeśli masz u nich abonament

to ktoś musi koniecznie podpisać umowę?

Wiadomości dochodzą z Twojego numeru i są tak samo pewne jak wysłane z telefonu.

Bzdura. Poczytaj grupę dowiesz się, czego sam też doświadczyłem, SMSy wysyłane z bramki PLAYA nie dochodziły w ogóle w pewnych okresach.

Data: 2011-12-30 11:05:36
Autor: lunaire
Jaka bramka SMS do wszystkich sieci?

Ja uzywam tej bramki http://www.sms4fun.pl/bramka_sms_do_wszystkich_sieci.html . SMS sa za darmo, do wszystkich sieci w kraju na swiecie, w dodatku po zalogowaniu sie mozna otrzymywac raporty. Jak dotad nie zdarzylo mi sie, aby jakis sms nie zostal dostarczony
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2011-12-30 11:20:09
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 30 Dec 2011 11:05:36 +0000 (UTC), lunaire napisał(a):

[...]

Tylko później lepiej się nie dziwić, dlaczego nagle na jakiś numer zacznie
przychodzić kilkaset reklamowych spamów dziennie, a operator rozłoży ręce,
bo to nie od niego.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

Data: 2011-12-30 12:13:25
Autor: Jack
lunaire <lunaire@wp.pl> napisał(a):

[...]

bzdury !!
wysłałem dwa smsy-jeden do t-mobile , drugi do m-mobile/mBank/ - nic nie doszło ...
a rejestrować się tam i płacić nie zamierzam
więc nie pisz ,że to bezpłatne jest..i że działa..

Data: 2011-12-30 13:13:59
Autor: Bydlę
On 2011-12-30 11:05:36 +0000, lunaire <lunaire@wp.pl> said:

[...]

I świetnie, ale nie dostarcza i nie jest za darmo.

--
Bydlę

Data: 2011-12-30 13:18:03
Autor: z
W dniu 2011-12-30 13:13, Bydlę pisze:

I świetnie, ale nie dostarcza i nie jest za darmo.

Tak się rozpisujecie że aż zajrzałem. :-)
Już sam wygląd jest podejrzanie amatorski. Ja nawet nie sprawdzałbym czy to działa :-)

Data: 2011-12-30 12:41:02
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 30.12.2011 z <zch280672@gazeta.pl> napisał/a:
W dniu 2011-12-30 13:13, Bydlę pisze:

I świetnie, ale nie dostarcza i nie jest za darmo.

Tak się rozpisujecie że aż zajrzałem. :-)
Już sam wygląd jest podejrzanie amatorski. Ja nawet nie sprawdzałbym czy to działa :-)

Nie zdziwiłbym się gdyby na wpisane tam numery tel zaczęły przychodzić
loterie i konkursy.

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2011-12-30 13:57:44
Autor: Bydlę
On 2011-12-30 12:41:02 +0000, Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf@media-lab.com.pl> said:

[...]

Mogą śmiało.
Mam parę kart z groszowymi stanami.
:-)))

--
Bydlę

Data: 2011-12-30 19:12:12
Autor: ToMasz
On 2011-12-30 12:41:02 +0000, Sergiusz Rozanski
<write-only-with-spf@media-lab.com.pl> said:

[...]

a masz jakieś z ORange? JAk tak, to zaloguj się, wypróbuj 30 darmowych miesięcznie z multiboxa czy jak oni to teraz nazywają. Dochodzą na 100%, z numeru nadawcy  i bez reklam.
ToMasz

Data: 2011-12-31 11:50:22
Autor: Bydlę
On 2011-12-30 18:12:12 +0000, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

a masz jakieś z ORange?

Nie, mam takie z pewnej znienawidzonej firmy, której nazwy (Play) wyjawić nie mogę, bo mnie zjedzą.
;-)

JAk tak, to zaloguj się,

Masz na myśli podanie spamerowi swoich danych?
Nie, nie mam zamiaru. Mam organiczną awersję do podawania na prawo i lewo moich danych.

Dochodzą na 100%, z numeru nadawcy  i bez reklam.

Żeby się zalogować, trzeba najpiewr zgodzić się na płacenie abonamentu.
Nie mam najmniejszej ochoty na to.
;>

--
Bydlę

Data: 2011-12-31 14:45:51
Autor: m4rkiz
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message news:jdkuts$4tm$1inews.gazeta.pl...
[...]

mozna tez wymolestowac od jakiegos znajomego z wysp karte z o2
karta za darmo, pol roku dziala z zerowym stanem konta a umozliwia
wysylanie 250 smsow miesiecznie przez strone\aplikacje na androida
na dowolne numery, z numeru sima, bez reklam, raporty na stronie

Data: 2012-01-02 11:34:42
Autor: Jack
Jaka bramka SMS do wszystkich sieci?
Pomocy ! Wyświetla mi się tylko pierwszy post tytułowy  , a odpowiedzi już nie...

Inne tematy wyświetlają się poprawnie. Nie wiem dlaczego tak się dzieje...
Też tak macie? Proszę o maila na : j67@go2.pl , lub   j67@gazeta.pl

Data: 2012-01-02 11:38:50
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 2 Jan 2012 11:34:42 +0000 (UTC), Jack napisał(a):

Inne tematy wyświetlają się poprawnie. Nie wiem dlaczego tak się dzieje...
Też tak macie?

Nie. My przeczytaliśmy instrukcję obsługi swojego czytnika.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

Data: 2012-01-02 18:51:26
Autor: John Kołalsky
Jaka bramka SMS do wszystkich sieci?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org>

Inne tematy wyświetlają się poprawnie. Nie wiem dlaczego tak się dzieje...
Też tak macie?

Nie. My przeczytaliśmy instrukcję obsługi swojego czytnika.

Cytowali na niusach ? To przegapiłem :-)))

Jaka bramka SMS do wszystkich sieci?