Jaka bramka sms do Plusa działająca na Mi ni-operze?

Data: 2009-12-27 23:47:58
Autor: X
Jaka bramka sms do Plusa działająca na Mi ni-operze?
Nie dziala sms4free.pl -nie wiem dlaczego pojawia się błąd przy wysyłaniu sms do Plusa. Czy znacie jakieś inne bramki sms do Plusa które chodzą na symbianowskiej mini-operze? Próbowałem standardowej sms.plus.pl ale wpisywanie tekstu do poszczególnych pól (odbiorca, tekst wiadomości, nadawca itp) powoduje odświeżanie strony i niestety nic nie da się wysłać...

Jaka bramka sms do Plusa działająca na Mi ni-operze?