Jaka budżetowa, sztywna korba?

Data: 2010-05-30 08:31:24
Autor: kml
Jaka budżetowa, sztywna korba?

Użytkownik "karbar" <karbar@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c018d96$0$19163$65785112news.neostrada.pl...
Jaką polecacie tańszą korbę (najlepiej kwadrat), która jest dość sztywna i ma zębatki 44/32/22 lub 42/32/22.

Jeżeli tak tylko w erze, to trudno.

ISO Flow jest ok a jak ja kupowałem swoje to było w relatywnie dobrej cenie. Wielowypust zamiast kwadratu.

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

Data: 2010-05-30 08:51:37
Autor: karbar
kml pisze:

[...]

Aha, a jeszcze kwestia techniczna, do ISO Flow pasuje zwykły ściągacz do korb, taki jak do korb na kwadrat?

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka], gg:2240510
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Data: 2010-05-30 09:54:58
Autor: kml
Użytkownik "karbar" <karbar@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c020af9$0$17096$65785112news.neostrada.pl...

Aha, a jeszcze kwestia techniczna, do ISO Flow pasuje zwykły ściągacz do korb, taki jak do korb na kwadrat?

Sciągasz do "grubej osi" różni się wyłącznie grzybkiem czyli można spokojnie podłożyć 10 groszy czy inną tego typu monetę. Jeżeli posmarujesz oś, gniazdo w korbie smarem (najlepiej miedziowym) to schodzi to bardzo lekko i przyjemnie ;)