Jaka centrownica? Doradźcie :)

Data: 2009-03-27 09:18:11
Autor: kml
Jaka centrownica? Doradźcie :)

Użytkownik "dżepe" <punk_rock_101@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqi1jo$dev$1inews.gazeta.pl...
Potrzebuję jakiejś wmiare porządnej cenrownicy, dotychczas korzystałem z
centrownicy var i była naprawde świetna, oglądałem w hurtowniach
najpopularniejsze teraz centronice z niskiej półki (zrestza ogólnie mało co
jest na rynku), dostepne zresztą na allegro takie jak velomann czy tackt ale
to straszne gówno, plastik, tandeta, zero sztywnośći. Czy polecacie może
jakąś konretną centrownice? Najlepiej cos tańszego niż park tool. Gdzie
kupić? A moze warto zamówić u rzemieślinika?
pozdrawiam,-
dżepe

Ile chcesz na to wydać? http://www.nusiu.pl/shop/product_info.php?products_id=137 widziałeś to?

kml