Jaka chemia na zaśniedziałe styki?

Data: 2011-05-07 21:14:28
Autor: krz
Jaka chemia na zaśniedziałe styki?
W dniu 2011-05-07 20:16, venioo pisze:
W tylnej lampie tak zaśniedziały styki do żarówki (biały nalocik na
aluminium), że przestała ona działać. Nie da się tego drucianą szczotką
wyczyścić, więc pomyślałem o jakiejś chemii.
Macie jakies sprawdzone środki na takie cuda? Element jest w miarę mały,
mogę cały i w tym zatopić, żeby dobrze "wyżarło".
Czym to później zakonserwować na przyszłość?

Coca-cola.

Data: 2011-05-07 19:26:47
Autor: Michał
krz <aud_tekk@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> mogę cały i w tym zatopić, żeby dobrze "wyżarło".
> Czym to później zakonserwować na przyszłość?

toż to świętokradztwo !
a "Cherry Coke" to było by jeszcze gorzej ;)

Data: 2011-05-08 09:36:33
Autor: Marek Dyjor
krz wrote:
[...]

tja kwas na aluminium to genialny pomysł...

Data: 2011-05-08 21:58:01
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Sun, 08 May 2011 09:36:33 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

tja kwas na aluminium to genialny pomysł...
Zasada to jeszcze ciekawszy :)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Jaka chemia na zaśniedziałe styki?