Jaka chemia na zaśniedziałe styki?

Data: 2011-05-08 16:01:14
Autor: Filip KK
Jaka chemia na zaśniedziałe styki?
W dniu 2011-05-07 20:16, venioo pisze:
W tylnej lampie tak zaśniedziały styki do żarówki (biały nalocik na
aluminium), że przestała ona działać. Nie da się tego drucianą szczotką
wyczyścić, więc pomyślałem o jakiejś chemii.
Macie jakies sprawdzone środki na takie cuda? Element jest w miarę mały,
mogę cały i w tym zatopić, żeby dobrze "wyżarło".
Czym to później zakonserwować na przyszłość?

Ja używam tego:
http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0890%202.pdf

A potem to:
http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0890%20100.pdf

Data: 2011-05-08 21:57:28
Autor: Jaroslaw Berezowski
Jaka chemia na zaśniedziałe styki?
Dnia Sun, 08 May 2011 16:01:14 +0200, Filip KK napisał(a):

Ja uĹźywam tego:
http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0890%202.pdf
Gęstość 7,78 g/cm3 8-/
Co to jest, ciekłe żelazo czy co?

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-05-08 22:46:58
Autor: pm
Jaka chemia na zaśniedziałe styki?
ďťż>> Ja uĹźywam tego:
http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0890%202.pdf
Gęstość 7,78 g/cm3 8-/
Co to jest, ciekłe żelazo czy co?

wow
to spray 300ml waĹźy ze ponad 2kg. ;-)

Data: 2011-05-10 12:52:22
Autor: Filip KK
W dniu 2011-05-08 21:57, Jaroslaw Berezowski pisze:
Dnia Sun, 08 May 2011 16:01:14 +0200, Filip KK napisał(a):

Ja uĹźywam tego:
http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0890%202.pdf
Gęstość 7,78 g/cm3 8-/
Co to jest, ciekłe żelazo czy co?

Użyj a zobaczysz co to jest i jak działa. Kola się chowa... :)

Data: 2011-05-31 22:17:47
Autor: venioo
W dniu 2011-05-08 16:01, Filip KK pisze:
Ja używam tego:
http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0890%202.pdf

Jako odrdzewiacz to rewelacja. Wlasnie tego uzylem.
Tylko pojawil sie inny problem, bo zapomnialem o tym:

A potem to:
http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0890%20100.pdf

....i po uzyciu odrdzewiacza utworzyla sie cienka warstwa nieprzewodzaca prądu, co doprowadzilo do "nieswiecenia" wszystkich zarowek wsadzonych w odrdzewione gniazda :P Zanim do tego doszedlem troche minelo, pozniej jeszcze zanim zmylem warstwe specyfiku. Ale teraz jest OK, i polecam, ale koniecznie w kombinacji podanej przez kolege, czyli:
  1. Rost Off -> 2. Kontakt spray :)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-06-01 23:32:48
Autor: Filip KK
W dniu 2011-05-31 22:17, venioo pisze:
[...]

Trzeba było się mnie posłuchać. Mam doświadczenie w takich sprawach. :)

Pozdrawiam i życzę owocnego świecenia żarówek :)

Jeszcze co Ci mogę polecić, to wymień w obu lampach przewody masowe, dużo pracy Cię to nie będzie kosztowało. Rozprujesz wiązkę i wymienisz masę a żarówki zaczną świecić w samochodzie jak od nowości. To samo można zrobić z przodu w reflektorach. :)

Pozdrawiam :)

Jaka chemia na zaśniedziałe styki?