Jaka cicha karta graficzna z d¼wiêkiem po HDMI

Data: 2009-10-29 16:18:19
Autor: Netx
Jaka cicha karta graficzna z d¼wiêkiem po HDMI
Proszê o doradzenie karty graficznej która:
1) Jest wyj±tkowo cicha w trybie 2D
2) Mo¿na sklonowaæ monitor (DVI) i TV (HDMI)
3) Nie ma k³opotów z d¼wiêkiem po HDMI po sklonowaniu

Ze wzglêdu na punkt 3 sk³ania³bym siê ku ATI, s³ysza³em ¿e
jest to lepiej rozwi±zane ni¿ u nVidii.
Karta musi byæ cicha bo reszta komponentów jest do¶æ cicha (zasilacz BeQuiet Dark Power Pro P7, dyski dobrane pod wzglêdem ciszy i z funkcj± dodatkowego wyciszania - AAM, itd.)

W tej chwili mam Evga GTX260 core 216 i s± k³opoty z
d¼wiêkiem po HDMI w Windows 7. Ostatnie sterowniki 191.07
nareszcie trochê poprawiaj± sytuacjê tzn. d¼wiêk jest ju¿
zaraz po zabotowaniu W7, ale zmiana rozdzielczo¶ci powoduje
¿e tracê d¼wiêk po HDMI (potrzebujê zmieniaæ
rozdzielczo¶æ na mniejsz± aby obraz by³ wyra¼niejszy na TV).

Co do ciszy to w tym GTX260 c216 zmniejszy³em zegary
kilkukrotnie w 2D i obni¿y³em prêdko¶æ wiatraka do 23%
(standardowo 40%), u¿ywaj±c RivaTuner i jest nie¼le
(temperatura te¿ ok ~65*C), jednak pod W7 ci±gle s± jakie¶ k³opoty z d¼wiêkiem (pod Vist± OK). Ju¿ powoli tracê nadziejê ¿e nVidia to poprawi.

Interesuje mnie ch³odzenie tylko powietrzem.

Pozdrawiam,
Marek

Jaka cicha karta graficzna z d¼wiêkiem po HDMI