Data: 2011-07-16 18:23:49 | |
Autor: | |
Jaka detka (MTB) - bo zwariuje... | |
Piotr <zx040040@gmail.com> napisał(a):
....polecicie cos na takie okolicznosci? opony UST pozdrawiam karmi -- |
|
Data: 2011-07-18 11:22:43 | |
Autor: de Fresz | |
Jaka detka (MTB) - bo zwariuje... | |
On 2011-07-16 20:23:49 +0200, " " <k.a.r.m.i.7.WYTNIJ@gazeta.pl> said:
Piotr <zx040040@gmail.com> napisał(a): Na taką wagę? AFAIK one mają jakieś limity wagowe, pokroju ~80 kg czy coś koło tego. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-07-18 11:44:09 | |
Autor: Piotr | |
Jaka detka (MTB) - bo zwariuje... | |
W dniu 2011-07-18 11:22, de Fresz pisze:
Na taką wagę? AFAIK one mają jakieś limity wagowe, pokroju ~80 kg czy 80 kg - ale czego - nacisku na 1 kolo? Czy po 40 kg na kazde? A co z kwestia amortyzacji, waga roweru, cisnieniem? |
|
Data: 2011-07-18 12:11:55 | |
Autor: de Fresz | |
Jaka detka (MTB) - bo zwariuje... | |
On 2011-07-18 11:44:09 +0200, Piotr <zx040040@gmail.com> said:
Na taką wagę? AFAIK one mają jakieś limity wagowe, pokroju ~80 kg czy Powiem szczerze - nie wnikałem. W znajomym serwisie pytałem o Mavicowe UST i jako że ważę ~100 kg wybili mi to z głowy - ponoć przy wadze kierownika powyżej 80 kg nie działa to to zbyt długo. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-07-18 12:17:01 | |
Autor: Piotr | |
Jaka detka (MTB) - bo zwariuje... | |
W dniu 2011-07-18 12:11, de Fresz pisze:
Powiem szczerze - nie wnikałem. W znajomym serwisie pytałem o Mavicowe Hmm no to ciekawe, ale watpie zeby Mavic zaczal produkcje czegos o takich parametrach, bo z automatu by wykroil sobie pewnie z 30% potencjalnych odbiorcow... ....bo jesli mowia ze 80 kg wagi kierownika to jakis gorny limit, to pewnie juz graniczny - ergo - jak masz powyzej pewnie tak z 75 kg juz sie zaczynalyby przeboje... |
|
Data: 2011-07-18 12:52:22 | |
Autor: de Fresz | |
Jaka detka (MTB) - bo zwariuje... | |
On 2011-07-18 12:17:01 +0200, Piotr <zx040040@gmail.com> said:
Powiem szczerze - nie wnikałem. W znajomym serwisie pytałem o Mavicowe Ich obręcze ogólnie są objęte limitami wagowymi. Inni producenci jakoś nie podają takich danych. Zresztą nie udało mi się wykopać tego na stronie Mavica, jest u Harfy. ...bo jesli mowia ze 80 kg wagi kierownika to jakis gorny limit, to pewnie juz graniczny - ergo - jak masz powyzej pewnie tak z 75 kg juz sie zaczynalyby przeboje... Raczej w drugą stronę, jeśli zalecają 80 kg, to pewnie przy 85 też by się nic nie stało, bardziej chodzi o pewność poprawności działania. Jak tłumaczyli mi to chłopaki z serwisu, póki co bezdętkowce dobre są do ścigania i dla lekkich bajkerów, raczej zamożnych dodajmy. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-07-18 12:57:04 | |
Autor: Piotr | |
Jaka detka (MTB) - bo zwariuje... | |
W dniu 2011-07-18 12:52, de Fresz pisze:
Raczej w drugą stronę, jeśli zalecają 80 kg, to pewnie przy 85 też by Hm, no tak, sie zgodze. Ale jak sie cos projektuje i podaje jakis limit - to z reguly jest tak, ze +10% tez wytrzyma, ale dlugie uzywanie w strefie limitu nie jest zalecane, czyli najlepiej -10-15% od limitu - no tak mysle o czesciach rowerowych ;) |
|
Data: 2011-07-21 23:10:52 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
Jaka detka (MTB) - bo zwariuje... | |
Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:j01396 Jak tłumaczyli mi to chłopaki z serwisu, póki co bezdętkowce dobre są do ścigania i dla lekkich bajkerów, raczej zamożnych dodajmy. Ale po cholere pchać się w odelżone graty skoro można wziąć normalną, bardzo mocną obręcz, zwykłą oponę i zrobić z tego ghetto tubeless? Bez łachy, bez mega kosztów, bez niepewności o to że koło sie rozpadnie pod kimś ciężkim. Same opony UST są ciężkie i mocne z uwagi na wzmocnioną konstrukcję. Jeżeli nie kupuje sie jakiś ultra lekkich wersji to nie ma problemu. -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 09/07/2011 Ghetto tubeless manual |