Jaka długość osi suportu ???

Data: 2009-09-14 07:30:05
Autor: Ildokis
Jaka długość osi suportu ???
Witam
Kupiłem korbę:
Shimano-FC M443 48/36/26 175mm KWADRAT
i w żaden sposób nie mogę znaleźć informacji jakiej długości oś
powinna być we wkładzie suportu do tego ustrojstwa przy długości mufy
68mm
Obłaziłem dzisiaj wszystkie sklepy rowerowe we Wrocławia i wszędzie
widziałem tylko rozłożone ręce.

Data: 2009-09-14 14:56:55
Autor: Tomasz Konik
Jaka długość osi suportu ???
Kupilem korbe:
Shimano-FC M443 48/36/26 175mm KWADRAT
i w zaden sposob nie moge znalezc informacji jakiej dlugosci os
powinna byc we wkladzie suportu do tego ustrojstwa przy dlugosci mufy
68mm

http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/SI/SI-0086A-001/SI-0086A-001-ENG_v1_m56577569830657937.pdf
Z tego wynika, że dla lini łacucha 47,5 mm - 117,5 mm.

Oblazilem dzisiaj wszystkie sklepy rowerowe we Wroclawia i wszedzie
widzialem tylko rozlozone rece.

Eeee, przyzwoity sprzedawca i każdy serwisant widząc korbę dobierze prawidłowo
długość osi.
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-09-14 08:05:01
Autor: Ildokis
Jaka długość osi suportu ???
On 14 Wrz, 16:56, "Tomasz Konik" <tomekq1.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> widzialem tylko rozlozone rece.

Eeee, przyzwoity sprzedawca i każdy serwisant widząc korbę dobierze prawidłowo

.... i kogo teraz słuchać:) ???
właśnie patrzę na maile, koleś z centrumrowerowe.pl w którym to
kupiłem tę korbę napisał mi:
"Witam.
Zalecana długość osi suportu to 123 mm.
Pozdrawiam, Tomek Urban."

Data: 2009-09-14 08:18:14
Autor: Ildokis
Jaka długość osi suportu ???

kupiłem tę korbę napisał mi:
"Witam.
Zalecana długość osi suportu to 123 mm.
Pozdrawiam, Tomek Urban."

Zerknałem na tego PDFa święte słowa 117,5
dzieki wielkie za pomoc

Data: 2009-09-14 15:16:53
Autor: Tomasz Konik
Jaka długość osi suportu ???
I dobrze napisał - z tego technicznego dokumentu Sh. wynika, że 123 mm daje
linię łańcucha 50 mm. Tyle, że taką linię ja uważam za mało zdrową dla napędu,
więc zacytowałem 117,5 dla 47,5 (BTW osobiście wolę ca. 45 mm). Jeśli masz
bardzo dużą średnicę rury podsiodłowej, to czasem nie ma rady i trzeba dać
linię 50 mm, ale to się rzadko zdarza.
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-09-14 17:15:44

[...]