Jaka drukarka?

Data: 2019-04-19 11:39:15
Autor: ddddddddddddd
Jaka drukarka?
W dniu 09.04.2019 o 14:59, Budzik pisze:
Jakie urządzenie drukująco - skanujące kupic?

Atrament czy toner?

Czy kolorowe drukarki laserowe są juz w normalnych cenach?
W sumie drukuje przewaznie czarnobiałe dokumenty ale czy cz-b laserówki
sa az o tyle tansze zeby rezygnowac z kolorów? > Drukuje pewnie około 500 kartek rocznie wiec zastanawiam się czy koszt
wydruku powinien stanowic jakikolwiek parametr...

to ja drukowałem trochę więcej, kupiłem kiedyś HP M175nw - nie wiem po ile teraz chodzą. Toner kilkadziesiąt zł, po tym jak drukarka zacznie wołać o wymianę na nowy drukuję jakieś 500 stron ;) - ale to nie zdjęcia, więc wymagania są takie żeby dany kolor było widać

Co powinno byc:
Dwustronne drukowanie, skanowanie jednym przyciskiem z drukarki.

dwustronnego nie ma, co do skanowania z przycisku nie jestem pewny - ale mi zależało na podajniku do skanera i ten radzi sobie bardzo dobrze

Lukasz

Data: 2019-04-19 12:40:45
Autor: Filip454
Jaka drukarka?
W dniu 2019-04-19 o 12:39, ddddddddddddd pisze:
[...]

Automatyczny dupleks to jest coś niesamowicie ułatwiającego życie.

Jak już kupisz drukarkę z automatycznym dupleksem to nie wrócisz do normalnej.

--
Filip454
[filip454.newsgroups@gmail.com]

Data: 2019-04-19 19:39:12
Autor: ddddddddddddd
Jaka drukarka?
W dniu 19.04.2019 o 11:40, Filip454 pisze:
Automatyczny dupleks to jest coś niesamowicie ułatwiającego życie.

Jak już kupisz drukarkę z automatycznym dupleksem to nie wrócisz do normalnej.

tak, gdybym kupował teraz to z dupleksem, ale wtedy miałem inne wymagania - tygodniowo plik po kilkadziesiąt jednostronnych kartek do zeskanowania, wydruki też w zasadzie jednostronne. Z resztą teraz też większość rzeczy drukuję jednostronnie (pisma, schematy itp.)

Lukasz

Data: 2019-04-20 09:59:47
Autor: Budzik
Jaka drukarka?
Użytkownik Filip454 filip454.newsgroups@gmail.com ...

Automatyczny dupleks to jest coś niesamowicie ułatwiającego życie.

Jak już kupisz drukarkę z automatycznym dupleksem to nie wrócisz do normalnej.

Uwaga na nisko latajace kwantyfikatory :)
Własnie kupiłem.

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2019-04-21 19:31:16
Autor: Animka
Jaka drukarka?
W dniu 2019-04-19 o 12:40, Filip454 pisze:
Automatyczny dupleks to jest coś niesamowicie ułatwiającego życie.

Jak już kupisz drukarkę z automatycznym dupleksem to nie wrócisz do normalnej.

Tak, parzyste, nieparzyste, wreszcie drukarka dostaje pomylenia z poplątaniem.
Ja tam wolę wziąć kartkę z zadrukowaną stroną i tą stroną na górze włożyć ponownie kartkę, żeby drukowała następną stronę...itd. Ujmy ani wysiłku mi to nie przysparza.

--
animka

Data: 2019-04-22 12:50:57
Autor: Filip454
Jaka drukarka?
W dniu 2019-04-21 o 19:31, Animka pisze:
[...]

Drukarka myśli za drukarza i nie musisz się nigdy zastanawiać, którą stroną przełożyć kartki. Dla mnie to na plus. Kiedyś miałem dość skomplikowane dokumenty do drukowania, które musiały być wydrukowane idealnie i nie było czasu na robienie prób druku - to naprawdę się przydaje. Drukarki z auto-dupleksem już nie są tak drogie jak kiedyś, wobec tego dlaczego by z tego nie skorzystać? ^^

Data: 2019-04-23 15:59:58
Autor: Budzik
Jaka drukarka?
Użytkownik Animka animka.tonie.ja@wp.pl ...

[...]

No ale ty jestes dziwna... ;-DDDDD --
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg

Data: 2019-04-23 22:39:28
Autor: Animka
Jaka drukarka?
W dniu 2019-04-23 o 17:59, Budzik pisze:
[...]

Ze stron parzystych na nieparzyste też trzeba przelożyć w niektórych drukarkach,
Wolę drukować tak jak drukuję. Przynajmniej mam jakąś kontrolę nad drukiem.
Przyzwyczaiłam się do tego sposobu i tak mi jest wygodniej. Pomadto teraz tak duzo nie drukuję.

--
animka

Data: 2019-04-24 11:13:39
Autor: Adam
Jaka drukarka?
W dniu 2019-04-23 o 22:39, Animka pisze:
[...]

Animka - jak nie wiesz, to nie pisz.
Nigdy i nic nie trzeba zmieniać w przypadku druku w dupleksie. Puszczasz wydruk i tyle Cię obchodzi: drukarka sama sobie obraca kartki.
Nawet, jak braknie papieru lub prądu, to kontynuujesz wydruk od kolejnej kartki bez zastanawiania się, co trzeba wyjąć czy obrócić.

Nawet w przypadku wydruku wielu egzemplarzy w drukarkach bez sortera nie ma problemów, o ile ustawi się wydruk kolejnych egzemplarzy, a nie kolejny wydruk tych samych stron (jak dla sortera).

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-04-24 13:16:39
Autor: Filip454
Jaka drukarka?
W dniu 2019-04-24 o 11:13, Adam pisze:
[...]

Dlatego nazwałem to dupleksem automatycznym.

Data: 2019-04-24 15:07:03
Autor: Adam
Jaka drukarka?
W dniu 2019-04-24 o 13:16, Filip454 pisze:
[...]

Inna nazwa: sprzętowy.

Jedna z moich maszyn: OKI MC350DN (czy coś w tej serii) ma sprzętowy dupleks i do drukarki, i dla skanera. Cholernie wygodne prze skanowaniu kilkunastu czy więcej kartek obustronnie.

Sporo zwykłych drukarek wysuwa papier prawie do końca, po czym wciąga ponownie do obracacza. Przez to wydruk dwustronny jest zdecydowanie wolniejszy od jednostronnego. Ale mam Lexmarka C762, która kartkę po wydrukowaniu pierwszej strony kieruje do obracacza, a w tym czasie pobiera i drukuje następną. Później już następuje naprzemienny wydruk kartki z obracacza i z podajnika, stąd wydruk dupleksowy jest minimalnie wolniejszy od wydruku pojedynczego.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-04-24 19:32:05
Autor: Filip454
Jaka drukarka?
W dniu 2019-04-24 o 15:07, Adam pisze:
Sporo zwykłych drukarek wysuwa papier prawie do końca, po czym wciąga ponownie do obracacza. Przez to wydruk dwustronny jest zdecydowanie wolniejszy od jednostronnego.

Tak, ten Epsonik ma właśnie taki rodzaj. Szalenie wygodne przy drukowaniu książeczek ^^

Data: 2019-04-25 14:59:51
Autor: Budzik
Jaka drukarka?
Użytkownik Adam a.g@poczta.onet.pl ...

Animka - jak nie wiesz, to nie pisz.

:)
Gdyby tylko to Animke powstrzymywało...

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2019-04-25 21:55:20
Autor: Animka
Jaka drukarka?
[...]

Jaką masz drukarkę? Pewnie laserową.

--
animka

Data: 2019-04-26 13:22:12
Autor: Adam
Jaka drukarka?
W dniu 2019-04-25 o 21:55, Animka pisze:
[...]

Kilka OKI serii 3xx, 5xx, FlatBed.
Oki 14ex, 5200, MS342DN, B410
Mera MDG-1.
Apple Laser Writer II
Lexmark C762 z dodatkami
HP DJ 320, DJ600,
Epson SC 640, SC740,
Datamax HeavyDuty DMXI-4201TT
Epson DFX 8500,
Zebra EPL i LP,
IBM 6182-2
Brother MFC T910DW
Brother 5350DN

To te, które teraz pamiętam, a które były lub są u mnie.

Oprócz tego dziesiątki różnych innych instalowanych i konfigurowanych u klientów. W tym też stricte foto oraz kredkowe.

Dlaczego pytasz?
Robisz statystyki?  ;)

Jak chcesz bardzo tanią i do dużej ilości wydruków z grupy atramentowej, to proponuję MFC T910DW pracująca z systemem CISS.
Ale przypuszczam, że aż tyle nie drukujesz.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-04-26 21:00:31
Autor: Animka
Jaka drukarka?
W dniu 2019-04-26 o 13:22, Adam pisze:

[...]

Aha, rozumiem. W takim razie możesz "pobawić się" wieloma drukarkami.

To te, które teraz pamiętam, a które były lub są u mnie.

Oprócz tego dziesiątki różnych innych instalowanych i konfigurowanych u klientów. W tym też stricte foto oraz kredkowe.

Dlaczego pytasz?

A tak sobie. Z ciekawości.

Robisz statystyki?  ;)

Nie.

Jak chcesz bardzo tanią i do dużej ilości wydruków z grupy atramentowej, to proponuję MFC T910DW pracująca z systemem CISS.
Ale przypuszczam, że aż tyle nie drukujesz.

Mam dobrą (odpukać) drukarkę i nie narzekam.
Książek nie drukuję to mi żyłka nie pęknie jak sama włożę kartkę do wydrukowania drugiej strony.
Jakbym miała kupić drukarkę to kupiłabym taką jaką ma Budzik.

--
animka

Data: 2019-04-26 21:20:04
Autor: Animka
Jaka drukarka?
W dniu 2019-04-26 o 13:22, Adam pisze:
to proponuję MFC T910DW

To jest chyba ten tluk Brother?
Żałuję, że złodziejom z serwisu nie kazałam odesłać mi z powrotem zepsutej drukarki, bo zostawili ja u siebie, zreperowali i na pewno sprzedali.
Nie chcę już  o tym pisać, to historia. Może któryś już się udławił.

--
animka

Data: 2019-04-22 00:15:36
Autor: Marcin Debowski
Jaka drukarka?
On 2019-04-19, Filip454 <filip454.newsgroups@gmail.com> wrote:
Automatyczny dupleks to jest coś niesamowicie ułatwiającego życie.

Jak już kupisz drukarkę z automatycznym dupleksem to nie wrócisz do normalnej.

Ja tam wróciłem. Zalezy ile i co drukujesz. --
Marcin

Jaka drukarka?