[drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c

Data: 2009-09-18 21:22:12
Autor: Yakhub
[drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c
Witam.
Stanąłem  przed  wyborem  małej  drukarki  dla domowego biura. Co jest
istotne:
- gabaryty - raczej nie większe, niż HP1018
- obciążenie - bardzo regularne, ok. 15-20ston dziennie

Oczywiscie wskazane niskie koszty eksploatacji.

Nie  jestem  fanatykiem laserów, ale chyba wciąż są tańsze w użyciu od
atramentu?  Co kupić, żeby potem przy pierwszej wymianie cardridga nie
zapłącić tyle, co za całą drukarkę?

Zaznaczam   -   w   grę  nie  wchodzą  jakieś  ręczne  kombinowania  z
napełnianiem pojemników, co najwyżej zakup zamiennika.

--
Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.
Yakhub

Data: 2009-09-19 01:59:46
Autor: Maciek
[drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c
Ja mam 1018 chyba już z dwa lata tu stoi.
Nie ma chyba bardziej ekonomicznego wariantu.
Toner w sklepie kosztuje ok. 70 zł, regeneracje zrobisz nawet za 50 zł, starcza na 2000 str wdg producenta, sam tego nie liczylem ale zaufaj mi - starcza na cholernie dlugo :) . To po prostu zabójca kosztów.

Przy tym drukuje cholernie szybko. Dobry żeby wyleczyć się z atramentowych plujek, które są obecnie tylko jakimś pretekstem do zakupi cholernie drogich tonerow.

pozdrawiam

M.

Data: 2009-09-19 05:26:01
Autor: newsy_gazeta
Maciek pisze:
[...]

Ja z kolei zaczynając od hp 1020, zmieniłem go na samsunga ml-2010pr i.. jest tańszy (za używkę 1020 z zużytym tonerem kupiłem nówkę z gwarancją samsunga), toner również zamiennik za 75PLN, drukuje po pierwsze bezproblemowo (1020 się przywieszał - 2 egzemplarze, na kilku komputerach, więc drukarka, a nie jakieś inne czynniki), po drugie szybciej.. może 8MB (vs 2MB) robi róznicę (często spore dokumenty drukowałem), nie wiem, ale na tym samym kabelku USB działa o wiele lepiej.

Jedyny minus - głośniejsza.

ps. siostra ma HP1018 i mam bezpośrednie porównanie, Samsung jest O WIELE szybszy

Data: 2009-09-19 10:50:08
Autor: Maciek
[drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c

ps. siostra ma HP1018 i mam bezpośrednie porównanie, Samsung jest O WIELE szybszy

Wybrałem HP licząc na łatwiejszy dostęp do tonerów.
A nie wiesz może jak spisują się jesli chodzi o koszty i regeneracje tonerów kolorowe laserowe drukarki samsunga? Są bardzo tanie.

Data: 2009-09-19 11:43:47
Autor: Shreek
Maciek napisał(a):

A nie wiesz może jak spisują się jesli chodzi o koszty i regeneracje tonerów kolorowe laserowe drukarki samsunga? Są bardzo tanie.

Z kolorowych drukarek to ciężko znaleźć coś co będzie tanie w eksploatacji.
Drogie tonery, bębny, transmisje no i do tego wszystkiego chipy.

Z drukarek kolorowych to polecam starsze minolty.

--
M.

Data: 2009-09-19 11:45:53
Autor: Nex@pl
Shreek pisze:
Maciek napisał(a):

[...]

Ja z OKI C5250 nie narzekam.

Data: 2009-09-19 10:52:16
Autor: Michal Kawecki
Dnia Sat, 19 Sep 2009 01:59:46 +0200, Maciek napisał(a):

[...]

HP LJ 4050 - toner 10.000 stron, zamiennik z nowym bębnem, 110 zł netto.
Samą drukarkę można kupić za 250 zł netto z roczną gwarancją sprzedawcy.
--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2009-09-19 12:19:06
Autor: Skylla
[...]

Cholernie cholerny post ;-)
A tyle mamy innych czasowników...
S.
A żeby nie było całkiem OT, równie dobry będzie najtańszy Samsung ML-1640 - parametry identyczne jak HP.

Data: 2009-09-19 12:50:56
Autor: MC
Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:14712321.20090918212212gazeta.pl...

Nie  jestem  fanatykiem laserów, ale chyba wciąż są tańsze w użyciu od
atramentu?
->
Niekoniecznie. Zauważ, że cenę na jedno i drugie ustala ten sam podmiot. HP ma atramentówki z kosztem rzędu 5 gr za stronę mono. Na oryginalnym tuszu. Taki sam model (pod inną nazwą) możesz kupić dwukrotnie taniej i płacić 15 gr za stronę.

Data: 2009-09-19 15:39:01
Autor: Yakhub
[drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c
W liście datowanym 19 września 2009 (12:50:56) napisano:

Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:14712321.20090918212212gazeta.pl...

Nie  jestem  fanatykiem laserów, ale chyba wciąż są tańsze w użyciu od
atramentu?
->>
[...]

A   gdyby  Kolega  był  łaskaw  podać  jakieś  konkrety?...  Jakie  to
modele?...

 Yakhub
Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.

Data: 2009-09-19 15:39:13
Autor: MC
Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1781846196.20090919153901gazeta.pl...
[...]

Na przykład kombajn F735.

Data: 2009-09-19 19:55:25
Autor: Terminator
[drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c

Dzisiaj kupiłem HP1100 w idealnym stanie z oryginalnym tonerem, całość za 40zł :), wydruk perfekt idealny

Data: 2009-09-20 11:52:48
Autor: Yakhub
[drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c
W liście datowanym 19 września 2009 (19:55:25) napisano:

Dzisiaj kupiłem HP1100 w idealnym stanie z oryginalnym tonerem, całość za
40zł :), wydruk perfekt idealny

Napisałem pierwszego posta, bo moja stara HP1100 właśnie ostatecznie padła :).

 Yakhub
Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.

Data: 2009-09-24 16:49:19
Autor: Terminator
[...]

:).

Ja mam w pracy HP1100 i codziennie printuje właśnie około 30stron, czasami
się zacina, czasami wciągnie papier ale ogólnie OK (przebieg >20tys)

w domu mam HP 1300 którą kupiłem (używaną przebieg 22tys) za 200zł i ona
jest o niebo lepsza od 1100 pod względem działania (wydruk taki sam)

tą HP 1100 zakupiłem tylko dlatego że była w perfekt idealnym stanie (<4tys
stron) i atrakcyjnej cenie

[drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c