[drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c

Data: 2009-09-19 19:55:25
Autor: Terminator
[drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c

Dzisiaj kupiłem HP1100 w idealnym stanie z oryginalnym tonerem, całość za 40zł :), wydruk perfekt idealny

Data: 2009-09-20 11:52:48
Autor: Yakhub
[drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c
W liście datowanym 19 września 2009 (19:55:25) napisano:

Dzisiaj kupiłem HP1100 w idealnym stanie z oryginalnym tonerem, całość za
40zł :), wydruk perfekt idealny

Napisałem pierwszego posta, bo moja stara HP1100 właśnie ostatecznie padła :).

 Yakhub
Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.

Data: 2009-09-24 16:49:19
Autor: Terminator
[...]

:).

Ja mam w pracy HP1100 i codziennie printuje właśnie około 30stron, czasami
się zacina, czasami wciągnie papier ale ogólnie OK (przebieg >20tys)

w domu mam HP 1300 którą kupiłem (używaną przebieg 22tys) za 200zł i ona
jest o niebo lepsza od 1100 pod względem działania (wydruk taki sam)

tą HP 1100 zakupiłem tylko dlatego że była w perfekt idealnym stanie (<4tys
stron) i atrakcyjnej cenie

[drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c