Jaka drukarka atr - 300zł?

Data: 2020-05-27 14:16:15
Autor: radekp@konto.pl
Jaka drukarka atr - 300zł?
Miałem leciwą Canona MP180 (skaner+drukarka atr.), której się zdechło. W
zupełności wystarczała do okazjonalnych wydruków.

Szukam podobnego kombajna dla niewymagającego użytkownika - tusz zamiennik
wychodził po jakieś 20zł (starczał chyba na ryzę).
Koloru w sumie niezbyt potrzebuję, ale jakby był po taniości to czemu nie.

Co możecie polecić rozsądnego? (raczej odpycha mnie od HP czy Lexmarka,
Epsony/Brothery dobrze mi się spisywały).

Win 8.1

Data: 2020-05-27 17:02:47
Autor: Poldek
Jaka drukarka atr - 300zł?
W dniu 2020-05-27 o 14:16, radekp@konto.pl pisze:
[...]

W dzisiejszych czasach nie ma sensu kupować drukarki na kartridże, żeby używać zamienniki. Teraz jest pełno drukarek na butelki z tuszem. Tusz w butelkach jest tani - oryginalny - więc nie trzeba ryzykować z zamiennikami, starcza na bardzo długo. Więc doradzam drukarkę na tusz w butelkach. A najlepiej od razu drukarkę ze skanerem, bo się przyda.

Data: 2020-05-27 21:19:18
Autor: Adam
Jaka drukarka atr - 300zł?
W dniu 2020-05-27 o 17:02, Poldek pisze:
[...]

A do okazjonalnego drukowania lepszy będzie laser. Możesz go uruchomić po dowolnie długim czasie i nie musisz się martwić o zaschnięty atrament.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-05-28 23:56:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka drukarka atr - 300zł?

"Adam" ramefl$bqg$1$Adam@news.chmurka.net

A do okazjonalnego drukowania lepszy będzie laser. Możesz go uruchomić po dowolnie długim czasie i nie musisz się martwić o zaschnięty atrament.

Toner też ma swój termin przydatności...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-05-29 13:56:07
Autor: Adam
Jaka drukarka atr - 300zł?

[...]

Tak.

Co najmniej 20 lat.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-05-29 20:26:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka drukarka atr - 300zł?

"Adam" raqt8m$80o$1$Adam@news.chmurka.net

Toner też ma swój termin przydatności...

Co najmniej 20 lat.

Po otworzeniu 20 lat? Kiedyś to było znacznie mniej...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-05-31 00:52:18
Autor: Kamil
Jaka drukarka atr - 300zł?
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał:

Po otworzeniu...

Skąd się bierze ten fatalny język? Może chodziło Ci "po otwarciu"?

Pzdr

Data: 2020-05-31 09:56:54
Autor: Kazik
Jaka drukarka atr - 300zł?
W dniu 2020-05-31 o 00:52, Kamil pisze:
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał:

Po otworzeniu...

Skąd się bierze ten fatalny język? Może chodziło Ci "po otwarciu"?

Język polski dopuszcza obie formy. Obie są poprawne.

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2020-06-01 03:17:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka drukarka atr - 300zł?

"Kazik" 5ed36346$0$523$65785112@news.neostrada.pl

Po otworzeniu...

Skąd się bierze ten fatalny język? Może chodziło Ci "po otwarciu"?

Język polski dopuszcza obie formy. Obie są poprawne.

Też tak myślę, choć 'otworzenie' może być jaśniejszym
określeniem niż 'otwarcie'.

 - okno otwarte na oścież
 - człek otwarty na nowinki

-=-

'Architektura otwarta' to jaka?
Brak ścian pomiędzy pokojami czy Open GL? ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-06-04 17:32:43
Autor: Kamil
Jaka drukarka atr - 300zł?
Użytkownik "Kazik"  napisał:

Język polski dopuszcza obie formy. Obie są poprawne.

Wg Miodka wszystko jest dopuszczalne i poprawne. A forma "otworzeniu" to rusycyzm, który pleni się mn. w TVP. Ostatnio widzę na pasku "Sejm udzielił wotum zaufania dla rządu...". Obrzydliwy rusycyzm, dlia menia, dlia tiebia, itp. zdradzający pochodzenie ludzi używających takiego języka. Powinno być "Udzielił wotum zaufania rządowi".  Dbajmy o poprawność i czystość języka. Inna sprawa to dziwolągi nagminnie uzżwane przez miernotę Błaszczaka. Np. "Ta Ustawa jest ustawą potrzebną". Poprawne, niby tak, ale kretyńskie, zdradzające ubóstwo i prymitywizm języka. Dlaczego nie "Ta ustawa jest potrzebna"?

Pozdrawiam

Data: 2020-06-05 02:38:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka drukarka atr - 300zł?

"Kamil" 5ed915d6$0$512$65785112@news.neostrada.pl

Wg Miodka wszystko jest dopuszczalne i poprawne.

Ciekawe, co o ww. myśli sam prof. Miodek. ;)
[być może to samo, co o ,,zajebistym'']

Może posłużysz się jakimś linkiem?

A forma "otworzeniu" to rusycyzm,

Wskażesz źródło?

który pleni się mn. w TVP.

O tyle ciekawe, że rzadko oglądam TV.

-=-

"Ta Ustawa jest ustawą potrzebną".

Przyganiał kocioł garnkowi? -- ,,rusycyzm pleniący się (m.in.) w TVP''.

-=-

Co to jest 'mn.'?

-=-

Nadal nie znam odpowiedzi dotyczącej terminu przydatności otwartego tonera/u...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-05-31 10:26:33
Autor: collie
Jaka drukarka atr - 300zł?
W dniu 31.05.2020 o 0:52, Kamil pisze:

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał:

Po otworzeniu...

Skąd się bierze ten fatalny język? Może chodziło Ci "po otwarciu"?

To regionalizm spod ściany wschodniej. Mój znajomy z Przemyśla
mówi na ten przykład "czego?" - czyli taka kompilacja z "czemu?"
i "dlaczego?". Mnie podobają się regionalizmy - szczególnie
śląskie i poznańskie - i gdy mam okazję, to wtrącam co smakowitsze,
jak choćby "ty ciulu", co dla Ślązaka nie jest wulgaryzmem, ale
dosadnym określeniem interlokutora.

Data: 2020-06-01 13:45:02
Autor: collie
Jaka drukarka atr - 300zł?
W dniu 31.05.2020 o 10:26, collie pisze:

Mnie podobają się regionalizmy - szczególnie
śląskie i poznańskie - i gdy mam okazję, to wtrącam co smakowitsze,
jak choćby "ty ciulu", co dla Ślązaka nie jest wulgaryzmem, ale
dosadnym określeniem interlokutora.

Tako rzecze prof. dr hab. Zbigniew Kadłubek z UŚ ("Słownik Ślonski"):

"Zaczynom łod ,,ciula", ślonskigo arcysłowa, żodnego to niy dziwi. Niy yno jo myśla, że ze ślonskich przeklyństw te słychać nojczyńścij. Nikerym sie nawet zdowo, że jak umiom pedzieć ,,ty ciulu", to już umiom godać po ślonsku, ale to ni ma prowda. We wicach i w tyjatrze godajom ,,ty ciulu". Jak usłyszom ludzie ,,ty ciulu", zaro sie lachajom choby gupi do syra. Słowo ,,ciul" ni ma obelżywe. Je w nim coś łagodnego. Teroz sie godo, że to je fest szpetne słowo a downij to było taki normalne.

*Taki niyrychtych*

Ale jak sie godo ,,ty ciulu", to o czym sie myśli? - Niy, niy o tym! Musza wom pedzieć (i możno trocha wos rozczarować), że ciul we starych słownikach to ni ma to, co myślymy, jak godomy ,,ciul". W żodnym wypadku ni ma to czyńść ciała jakigoś chopa. Słowo te bezma prziszło na Ślonsk z Małopolski. Ale na Ślonku te znaczynie chopske i galotowe jest fest popularne: Dyć powiedzynie: ,,mjynkim ciulym zrobiony" (na kogoś, fto je trocha niyrychtich) jednoznacznie nom godo, o co sie rozchodzi...

*Ciuła - gupielok*

W downyj Polsce, kaś cztyrysta lot tymu abo i wiyncyj, godało sie ,,ciuła". Tyn ,,ciuła" to był taki gupielok, co cały czos yno szporowoł, a tego, co uszporowoł i tak niy wydowoł - i dalij szporowoł. Ludzi sie z niego ofyn śmioli, bo niy umioł żyć: nic sie niy kupił, nic niy zjod, piwa sie niy napił. Sztyjc yno ciułoł tyn ciuła grosz do grosza.

*Kaś ciulło*

Niy yno ,,ciul" godomy: godomy tyż ,,ciulnońć sie" - abo ,,ciulnońć komuś", co znaczy ,,uderzyć sie" albo ,,uderzyć kogoś".  Idzie sie dejmy na to ciulnońć ło rant stoła, co sie potym czuje fest a fest. Abo kiej co komu łoroz śleci i je fest butel, to sie godo: ,,Słyszołeś jak coś ciulło"?

Słyszoł-żech niydowno, jak wtoś w bance do Mysłowic ryczoł: ,,Zaro ci ciulna, ty ciulu!". Moim zdaniym to nadmiar, chocioż retorycznie momy samo arcydzieło imprekacji."

Data: 2020-06-01 23:25:53
Autor: Animka
Jaka drukarka atr - 300zł?
W dniu 2020-06-01 o 13:45, collie pisze:
[...]

Ciężko się to czyta, ale fajne.
Mnie denerwuje ta obstrukcja rządu polskiego. Oni ciągle o jakiejś obstrukcji gadają. (Pewnie myslą, że wymyślili jakieś nowe kulturalne słowo i się popisują) Niech se wezma coś na przeczyszczenie.

Data: 2020-06-04 17:36:42
Autor: Kamil
Jaka drukarka atr - 300zł?
Użytkownik "Animka"  napisał:

Mnie denerwuje ta obstrukcja rządu polskiego. Oni ciągle o jakiejś obstrukcji gadają. (Pewnie myslą, że wymyślili jakieś nowe kulturalne słowo i się popisują) Niech se wezma coś na przeczyszczenie.

Masz rację, oprócz tego, że bezmyślnie cytujesz całe śmieci.

Pzdr

Data: 2020-06-01 19:12:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka drukarka atr - 300zł?

"collie" 5ed36a39$0$526$65785112@news.neostrada.pl

To regionalizm spod ściany wschodniej. Mój znajomy z Przemyśla mówi na ten przykład "czego?"

kogo/czego? https://pl.wikipedia.org/wiki/Dope%C5%82niacz_(przypadek)

- czyli taka kompilacja z "czemu?"

Poczemu i po czemu?

    https://pl.bab.la/slownik/polski-rosyjski/dlaczego
    https://pl.wiktionary.org/wiki/po_czemu

i "dlaczego?". Mnie podobają się regionalizmy - szczególnie

"ty ciulu", co dla Ślązaka nie jest wulgaryzmem, ale
dosadnym określeniem interlokutora.

Chujuar? ;) (who are you?)
Osram, te piękne światło...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2020-05-31 12:36:13
Autor: MF
Jaka drukarka atr - 300zł?
On 30/05/2020 23:52, Kamil wrote:
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał:

Po otworzeniu...

Skąd się bierze ten fatalny język? Może chodziło Ci "po otwarciu"?

https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/otwarcie-i-otworzenie;892.html

Jak masz ochotę po kimś pojechać za (rzekomy) błąd językowy, może najpierw sam sprawdź, czy aby na pewno masz rację.

--
MF

Data: 2020-06-01 03:10:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka drukarka atr - 300zł?

"Kamil" 5ed2e436$0$545$65785112@news.neostrada.pl

Po otworzeniu...

Skąd się bierze ten fatalny język? Może chodziło Ci "po otwarciu"?

gospodarować -- gospodarowanie
[zaraz zaczną, że od gaspadina...]
otworzyć -- otworzenie

Nie ukrywam, że może być i 'otwarcie', ale 'otworzenie'
to rzeczownik a 'otwarcie' może być i rzeczownikiem
i przysłówkiem. Otwarcie mówię, że nie wiem, skąd taki
język...

Ściana wschodnia? Pisarstwo polskie wywodzi się raczej
z tej ściany, nie z Kurnika... Ikwy srebrne fale płyną
na wschód od Podlasia, jak i Ostra brama jest na wschód
stąd... Orzeszkowa pisała o Niemnie, Konopnicka pochodzi
z Suwałk...

Może trochę przesadzam z Kurnikiem, bo Dąbrowska też
pochodzi stamtąd, ale ogólnie Wchód mocniej zaakcentował
polską kulturę niż Zachód... Być może dlatego, że na
Zachodzie [bez zmian?] inwestowano w przemysł...

HSienkiewicz to chyba Sandomierz, BPrus to jakiś ~Lublin...
CzMiłosz to ~Kowno?... WReymont to ~Łódź?... IMO więcej ze
wchodu, niż z zachodu...

-=-

    https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/otwarcie-i-otworzenie;892.html

    Kiedy chcemy powiedzieć, że sklep jest czynny w jakichś godzinach,
    mówimy, że jest otwarty, np. od dziesiątej do osiemnastej. Po tych
    godzinach sklep może zostać też otworzony, np. przez włamywaczy
    w nocy, i rano właściciel stwierdzi, że sklep jest otworzony
    lub otwarty. Takie niuanse znaczeniowe mogą nam sugerować, że
    jest jakaś różnica znaczeniowa między otwarciem i otworzeniem.
    Tymczasem są to zasadniczo formy równoprawne, tyle tylko że
    druga jest rzadsza.

    Mirosław Bańko

-=-

Jestem otwarty na wszelkie uwagi, co nie znaczy, że ktoś mnie
otwierał w tym celu. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-06-01 19:25:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka drukarka atr - 300zł?

"Kamil" 5ed2e436$0$545$65785112@news.neostrada.pl

Po otworzeniu...

Skąd się bierze ten fatalny język? Może chodziło Ci "po otwarciu"?

Po rozpruciu opakowania. Ktoś otworzył opakowanie, więc opakowanie
jest/zostało otworzone. Otwarte może być ,,z urodzenia'': otwarte
dni; otwarta architektura; otwarty człowiek... [otworzona kobieta?]

Otwarte naczynie i otworzone naczynie -- skonstruowane bez
zamków i zamykalne, lecz akurat teraz bez zamknięcia...

Dom otwarty to niekoniecznie dom, w którym okna czy drzwi nie są zamknięte.

Prowadzimy politykę otwartości czy knujemy niczym swołocz potajemna?... ;)
(ktoś tę politykę otwierał? -- otwieraczem ręcznym czy elektrycznym?
może jakimś hydraulicznym bądź hydrachodnikowym?...)

IMO to żaden regionalizm, lecz dążenie do jasności wypowiedzi...

-=-

Ile lat po rozpruciu opakowania toner jest zdatny do druku?...
Zależy ów czas od wilgotności i temperatury powietrza?
Może od oświetlenia bądź nasłonecznienia -- IR i UV?...
Może trzeba co jakiś czas potrząsnąć?...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2020-06-04 17:41:48
Autor: Kamil
Jaka drukarka atr - 300zł?
[...]

Upierając się przy swoim udowadniasz, że nie czujesz melodii języka polskiego. Twoja melodią jest język rosyjski. I ta melodia jest dla Ciebie zrozumiała. A mnie brzydzi.

Pzdr

Data: 2020-06-05 02:53:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka drukarka atr - 300zł?

"Kamil" 5ed9182e$0$500$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Brzydzisz się sobą?...

> [...]

    jakaś różnica znaczeniowa między otwarciem i otworzeniem.
    Tymczasem są to zasadniczo formy równoprawne, tyle tylko

Obok słowników języka polskiego są też słowniki wyrazów obcych -- wiesz, dlaczego?
A może -- wiesz, czemu? ;) (by pominąć 'dla')

-=-

Język to interfejs komunikujący ludzi...
Ale także źródło konfliktów wylewających
zdecydowanie więcej, niż ,,hektolitry'' krwi.

-=-

Ocenę poprawności mego języka (pisanego czy mówionego)
polskiego wolę pozostawić językoznawcom, nie Tobie. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
[...]

Postscriptum: Jaki jest termin przydatności tonera/u w drukarce?...

Data: 2020-05-29 21:43:07
Autor: Robert Wańkowski
Jaka drukarka atr - 300zł?
W dniu 2020-05-27 o 21:19, Adam pisze:

A do okazjonalnego drukowania lepszy będzie laser.
No właśnie mam laserową, ale umiera. Musze kupić nową.
I co brać? Najtańszą jaką znajdę? 330 zł widzę po sklepach i internecie.

Może coś doradzicie, bo po prawdzie nie chce mi się szukać informacji na temat na ile starczy toneru startowego, ile kosztuje kupiony toner na wymianę, itd.
Sporadyczne drukowanie.

Robert

Data: 2020-05-30 12:47:37
Autor: Adam
Jaka drukarka atr - 300zł?
[...]

- Co masz teraz i co ją boli
- Ile wydruków w skali miesiąca bądź roku?
- Jakiego typu wydruki przeważają? (tekst, grafika prezentacyjna, foto itp)
- jaki procentowo udział mono / kolor?
- inne wymagania (dupleks, skaner, faks, WiFi, lan, drukowanie z androidów, przez chmury, skanowanie sieciowe itp)
- widełki cenowe
- sprzęt nowy czy poleasingowy

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-05-30 16:48:07
Autor: Robert Wańkowski
Jaka drukarka atr - 300zł?
W dniu 2020-05-30 o 12:47, Adam pisze:
[...]

Lexmark E330, brudny podwójny wydruk, z podajnika nie pobiera papieru (rolki gumowe wtarte)

- Ile wydruków w skali miesiąca bądź roku?

Ryza na rok.

- Jakiego typu wydruki przeważają? (tekst, grafika prezentacyjna, foto itp)

Gdyby był kolor tanio o bym drukował. :-) Wystarczy mono.

- jaki procentowo udział mono / kolor?

100%/0% :-)

- inne wymagania (dupleks, skaner, faks, WiFi, lan, drukowanie z androidów, przez chmury, skanowanie sieciowe itp)

Może WiFi?

- widełki cenowe

<366 zł :-)

- sprzęt nowy czy poleasingowy

Nowy, bo używany większe szanse, że będzie coś nie tak.

Robert

Data: 2020-05-31 13:06:52
Autor: Adam
Jaka drukarka atr - 300zł?
[...]

W tej cenie to raczej zapomnij o nowej, bo zostaną Ci tylko "plastikowe" wydmuszki.

Moja propozycja:

https://amso.pl/product-pol-100047-Brother-HL-5450DN-Drukarka-Laserowa-Mono-Duplex-Toner-Przebieg-od-50-do-100-tysiecy-stron.html

albo coś obok.

Do tego za jakieś grosze dokupisz coś z AP-Clientem i już masz sterowanie przez WiFi, o ile nie masz możliwości puścić kabla.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-05-31 22:16:43
Autor: Robert Wańkowski
Jaka drukarka atr - 300zł?
W dniu 2020-05-31 o 13:06, Adam pisze:
[...]

No fajnie, cena ta sama co za nówkę. Przeleciało przez nią 100 ryz  papieru.
A tu przykładowa nówka.
https://allegro.pl/oferta/drukarka-laserowa-hp-laser-107a-9101103841
Ale co zyskuję? Tak praktycznie.

Robert

Data: 2020-06-01 16:29:43
Autor: Adam
Jaka drukarka atr - 300zł?
[...]

Żartujesz sobie?
Pokazujesz domową jednorazową zabawkę. Waży to mniej niż bęben do normalnej laserówki. Ma problemy z separatorem, ze ścieżką papieru.
Ponadto nie jest to drukarka, tylko urządzenie GDI.

Toner tylko na 1000 stron.

Zauważ, że toner, czy to HP 106A na 1 tys. stron, czy przykładowo TN-3380 na 8 tys. stron - kosztuje praktycznie tyle samo.

Nie wiem, gdzie widziałeś informację, że drukarka ma zrobione 50 tys. wydruków. Jeśli tyle, to brać - 5450DN ma obciążalność 5 tys. stron miesięcznie.

Od wspomnianej firmy brałem dużo drukarek poleasingowych. Każda była sprawdzona, oczyszczona, praktycznie jakby tydzień wcześniej wyszła od producenta. Nigdy dotąd nie miałem problemu, tak więc mogę ich polecić.

Ponadto brother ma m.in. sprzętowy dupleks, kilka języków wydruku, zarządzanie przez www.

Przeżyje na pewno kilka takich wydmuszek, jak podałeś.

Jeśli chcesz coś mocniejszego i ze stajni HP, to szukaj np. poleasingowej lub używanej HP P4515dn. Miesięczna obciążalność 275 tys. stron miesięcznie (sic!), prędkość wydruku 60 stron na monutę.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-06-01 18:41:39
Autor: Robert Wańkowski
Jaka drukarka atr - 300zł?
W dniu 2020-06-01 o 16:29, Adam pisze:
[...]

Ja nie mam zielonego pojęcia czym się różni ta nówka z mojego linka od innych. Dlatego pytam mądrzejszych.

[...]

No sam dałeś linka i tam stoi jak wół 50-100 tysięcy wydruków.

wydruków. Jeśli tyle, to brać - 5450DN ma obciążalność 5 tys. stron miesięcznie.

No właśnie do niej dałeś linka. :-)

Od wspomnianej firmy brałem dużo drukarek poleasingowych. Każda była sprawdzona, oczyszczona, praktycznie jakby tydzień wcześniej wyszła od producenta. Nigdy dotąd nie miałem problemu, tak więc mogę ich polecić.

O! Dobrze wiedzieć, że piszesz z praktyki. A mają tonery? Jutro zapytam ich, ale o co? Bo nie chcę się rozczarować, jak po miesiącu drukarka powie, że coś trzeba wymienić.

Ponadto brother ma m.in. sprzętowy dupleks, kilka języków wydruku, zarządzanie przez www.

poza dupleksem z reszty pewnie nie skorzystam, ale od przybytku głowa nie boli. :-)

[...]

Nie potrzebuję do tej mojej jednej ryzy na rok nic mocniejszego. Chcę mieś pokój prze kilka lat.

Robert

Data: 2020-06-02 18:20:44
Autor: ąćęłńóśźż
Jaka drukarka atr - 300zł?
Spróbuj w internecie zapytać, jakie pół litra będzie najlepsze - przez rok będziesz trzeźwy...

-- -- -
Nie potrzebuję do tej mojej jednej ryzy na rok nic mocniejszego.

Data: 2020-06-03 14:50:23
Autor: Robert Wańkowski
Jaka drukarka atr - 300zł?
W dniu 2020-06-02 o 18:20, ąćęłńóśźż pisze:
Spróbuj w internecie zapytać, jakie pół litra będzie najlepsze - przez rok będziesz trzeźwy...

Próbowałem się dodzwonić, 10 min w kolejce i zrezygnowałem.
Napisałem maila... czekam na odpowiedź... O! przyszedł mail.
Mają tonery gwarantujące wydruk 250 stron.

Dopytałem co z bębnem, który w opisie ma 30 tyś stron.
Kupię drukarkę z 29999 i po wydrukowaniu jednej stanie? :-)

Robert

Data: 2020-06-03 19:06:23
Autor: ąćęłńóśźż
Jaka drukarka atr - 300zł?
Gdy szukałem lasera (co prawda kolorowego) to zacząłem od amazon.de i cen zamienników.
Przy ryzie rocznie nie filozofuj, poproś żonę żeby wybrała najładniejszą do makatki i jedź na oryginałach
I przy ryzie rocznie szukałbym całej zakrytej, w tym zakryty papier, żeby się nie kurzyło - chyba ze teściowa gustowną narzutkę wydzierga.

-- -- -
Mają tonery gwarantujące wydruk 250 stron.

Data: 2020-06-04 18:47:56
Autor: Robert Wańkowski
Jaka drukarka atr - 300zł?
[...]

I dostałem odpowiedź. Mają u mnie punkt za to, że napisali prawdę. :-)

Dostanę drukarkę, w której wydrukuję minimum 250 stron na bębnie.
I teraz pytanie ile będę miał szczęścia? :-) Na co trafię?
Dlaczego nie podają realnych danych, przecież drukarka wydrukuje info na swój temat? I będzie wszystko widać.

Tak więc jadę do Selgros'u po
http://www.selgr.pl/86344025?utm_source=x

za 294 zł.

Robert

Data: 2020-06-04 21:35:58
Autor: ąćęłńóśźż
Jaka drukarka atr - 300zł?
"Okres gwarancji 36 mies."
No i dobrze.
Sprawdź, czy dla 3-letniej gwarancji nie trzeba się gdzieś na jakiejś stronie zarejestrować po zakupie.

-- -- -
www.selgr.pl/86344025

Data: 2020-06-04 22:52:11
Autor: Robert Wańkowski
Jaka drukarka atr - 300zł?
[...]

No i pojechałem i w pierwszy dzień wszystkie wykupili. :-(

Kupiłem za 350 zł tą
https://www.lexmark.com/pl_pl/printer/11831/Lexmark-B2338dw

Robert

Data: 2020-06-04 23:21:36
Autor: Adam
Jaka drukarka atr - 300zł?
(...)
[...]

Nieco drożej, a urządzenie wielokrotnie lepsze :)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-06-09 09:58:46
Autor: gajowy
Jaka drukarka atr - 300zł?
Użytkownik "Adam"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rbboku$l7l$1$Adam@news.chmurka.net...

> [...]
> https://www.lexmark.com/pl_pl/printer/11831/Lexmark-B2338dw
>
> Robert

Nieco drożej, a urządzenie wielokrotnie lepsze :)

A Wy miłośnicy lexmarka, sprawdziliście cenę tonera?
"Nieco drożej" niż drukarka ;)

--
pozdrawiam,
__________

Data: 2020-06-10 23:23:51
Autor: Adam
Jaka drukarka atr - 300zł?
W dniu 2020-06-09 o 09:58, gajowy pisze:

> [...]
>
> Robert

Nieco drożej, a urządzenie wielokrotnie lepsze :)

A Wy miłośnicy lexmarka, sprawdziliście cenę tonera?

Dobry zamiennik kosztuje nieco ponad 100 zł.
Bez względu, czy ma wydajnosc 1000 stron, czy 5000 stron.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-06-11 12:46:19
Autor: ąćęłńóśźż
Jaka drukarka atr - 300zł?
Akurat zamienniki które kupowałem do Lexmarka wszystkie były porażką, dlatego sprzedałem tę drukarkę jak wyschło mi źródło tańszych oryginałów (dużo drukowałem).
Podobnie z Panasonic.

-- -- -
Dobry zamiennik kosztuje nieco ponad 100 zł.

Data: 2020-06-01 18:48:08
Autor: Robert Wańkowski
Jaka drukarka atr - 300zł?
W dniu 2020-06-01 o 16:29, Adam pisze:
Od wspomnianej firmy brałem dużo drukarek poleasingowych
A ta?
https://amso.pl/product-pol-55043-Drukarka-Laserowa-Lexmark-C746dn-Kolor-Duplex-ponizej-20-tys.html#close

Wychodzi, że przepracowała tydzień. Gdzie haczyk?
Bez tonerów?
Dziś już ich nie zapytam, ale jutro nie omieszkam. Albo Ty coś dodasz dziś?

Robert

Data: 2020-06-01 03:32:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka drukarka atr - 300zł?

"Robert Wańkowski" 5ed27222$0$31100$65785112@news.neostrada.pl

Ryza na rok.

Za 35 groszy można mieć druk A4 mono tam, gdzie kserują...
Ponadto w galeriach handlowych są drukarki...
Można też u zaprzyjaźnionego ,,sąsiada''...
(któremu od czasu do czasu można podrzucić ryzę na jego potrzeby)

500kartek*35gr/kartkę to 175 złotych rocznie razem
z: papierem, miejscem pod drukarkę, tonerem/atramentem...

Koszt pieniądza teraz niski, ale zwykle trzeba trochę zapłacić...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-06-01 08:59:59
Autor: Budzik
Jaka drukarka atr - 300zł?
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ....

[...]

Dolicz bieganie do tego punktu zeby wykonac wydruk za kazdym razem kiedy jest to potrzebne.

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

Data: 2020-06-01 18:58:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka drukarka atr - 300zł?

"Budzik" XnsABCF6CB342669budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Dolicz bieganie do tego punktu zeby wykonac
wydruk za kazdym razem kiedy jest to potrzebne.

Nie można iść powoli, majestatycznie? Przy odrobinie
dobrej woli można słać netem i biec tylko po odbiór...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2020-06-01 20:00:01
Autor: Budzik
Jaka drukarka atr - 300zł?
[...]

Mozna majestatycznie.
Ale wtedy, majac ustalona stawke godzinowa, wyjdzie jeszcze drozej ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2020-06-02 18:22:22
Autor: ąćęłńóśźż
Jaka drukarka atr - 300zł?
No i jako biegły można wystawić rachunek:
Dojście do punktu ksero 2x 10 h ;-)

-- -- -

Data: 2020-06-04 16:06:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka drukarka atr - 300zł?

"Budzik" XnsABCFDF08A255budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Ale wtedy, majac ustalona stawke godzinowa, wyjdzie jeszcze drozej ;-D

Informujesz pracownika, że spacer jest dla jego dobra i że miłosiernie
nie pobierzesz zapłaty za ów spacer wykonany poza godzinami pracy, czyli
pracownik przejdzie się za free... Numer taki nie przejdzie?...

Idąc z Krętej na Pogodną -- mijam taki punkt usługowy.
Idąc do Lidla -- mam inny taki punkt usługowy niemal po drodze.
(mam lub miałem -- od lat nie interesuję się tym)

Ryza rocznie to kilka kartek tygodniowo -- można nieść w rękach...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2020-06-07 20:00:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka drukarka atr - 300zł?

"Kamil" 5edc80fe$0$17357$65785112@news.neostrada.pl

Za 35 groszy można mieć druk A4 mono tam, gdzie kserują...

Szczególnie przydatne jak do takiego punktu ma się 5 km.
Kretyn pozostanie kretynem. "Porady" tego trolla są w stylu:
Zepsuł Ci się Opel? Kup nowego Mercedesa. Ja przestaję karmić.

Raczej proponuję: spacer, taksówkę lub tramwaj -- choćby
wrocławski, bo białostockich tramwajów nie ma od dawna... ;)

ZTCP -- niebieski... Tak zapamiętałem z piosenki Studia 202.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2020-05-31 10:14:48
Autor: ąćęłńóśźż
Jaka drukarka atr - 300zł?
Mam jakieś najmniejsze Ricoh (ze skanerem, faksem i być może z wifi albo ethernetem - nie pamiętam) jako rezerwową, no drukuje, ale całą konstrukcję wszystkie plastiki ma tak wiotkie i cienkie że przez nie Kraków widać.
Co ciekawe najtaniej wyszła przez amazon.it w czasowej ofercie, trochę się bałem bo to Włosi ale normalnie przyszła kurierem szybko.
Lecz polskie krajowe rękojmie i gwarancje są lepsze, bo 2-letnie i zwykle bezproblemowe (odwrotnie niż problemowy amazon po upłynięciu krótkiego czasu na zwrot).
Chyba z każdym laserem miałem jakiś mechaniczny lub inny problem - rolki, sklejanie kartek papieru (przy dupleksie zabójcze), zawijanie rogów papieru, marszczenie kopert, robienie z papieru "harmonijki", wkręcanie oryginału w podajnik skanera, przegrzewanie przy masówce, uszkodzona płyta główna, ...

-- -- -
mam laserową, ale umiera.
Musze kupić nową.
I co brać?

Data: 2020-06-04 17:43:33
Autor: Kamil
Jaka drukarka atr - 300zł?
Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał:

Może coś doradzicie, bo po prawdzie nie chce mi się szukać...

Inni mają za Ciebie szukać, bo tobie się nie chce???

Pzdr

Data: 2020-06-04 18:36:41
Autor: Robert Wańkowski
Jaka drukarka atr - 300zł?
W dniu 2020-06-04 o 17:43, Kamil pisze:
Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał:

Może coś doradzicie, bo po prawdzie nie chce mi się szukać...

Inni mają za Ciebie szukać, bo tobie się nie chce???

Jak ktoś ma wiedze w małym palcu o tonerach i drukarkach, kosztach eksploatacji, to co w tym złego, że udzieli rady?
Nie prosiłem, aby za mnie szukano.

Robert

Data: 2020-06-04 21:31:40
Autor: ąćęłńóśźż
Jaka drukarka atr - 300zł?
Domowych na jedną ryzę rocznie?
To Animka.
Lub amazon (średnia ocena i komentarze).

-- -- -
Jak ktoś ma wiedze w małym palcu o tonerach i drukarkach, kosztach eksploatacji, to co w tym złego, że udzieli rady?

Data: 2020-06-18 23:00:22
Autor: radekp@konto.pl
Jaka drukarka atr - 300zł?
Wed, 27 May 2020 17:02:47 +0200, w <ralvel$8ie$1@gioia.aioe.org>, Poldek
<pugilares@interia.eu> napisał(-a):

[...]

Chyba tak zrobię, chociaż przy mojej ilości druku, to ta butla mi zaschnie :)
Ale za to dużo tuszu i tanio.

Data: 2020-05-28 17:37:54
Autor: zhbick
Jaka drukarka atr - 300zł?
W dniu 27.05.2020 o 14:16, radekp@konto.pl pisze:

zupełności wystarczała do okazjonalnych wydruków.

Zatem żadna atramentówka. Bierz laser.

Data: 2020-05-29 09:12:56
Autor: sandman
Jaka drukarka atr - 300zł?
[...]

z 3 tygodnie temu kupiłem HP officejet pro 8620 za 320,00. Drukarka z przebiegiem... 505 stron. Z minusów tylko to, że jest duża.

--
sandman

Jaka drukarka atr - 300zł?