Jaka drukarka kolor dla nastolatka?

Data: 2011-11-09 11:20:48
Autor: Doxent
Jaka drukarka kolor dla nastolatka?
Co polecicie?
THX

jeśli chodzi o ekonomię tuszy i cenę zamienników to nie ma chyba na świecie nic tańszego jak Brother. Cała reszta to naciąganie na bardzo drogie materiały eksploatacyjne nawet z zamiennikami włącznie.

Data: 2011-11-09 13:02:46
Autor: Leszek K.
Dnia Wed, 9 Nov 2011 11:20:48 +0100, Doxent napisał(a):

[...]

Nie przesadzajmy. Ja do mojej Pixmy kupuje tusze po 2.50 zet. To chyba
drogo nie jest.

Data: 2011-11-09 15:34:59
Autor: Doxent
Jaka drukarka kolor dla nastolatka?

Nie przesadzajmy. Ja do mojej Pixmy kupuje tusze po 2.50 zet. To chyba
drogo nie jest.

Problem w tym, że Canon nie sprzedaje takich nowych drukarek gdzie tusze byłyby tak tanie. Są tylko zaczipowane wersje albo takie gdzie mamy tusze powyżej 60zł.

Data: 2011-11-09 15:51:43
Autor: Remek
Użytkownik "Doxent" napisał:

Problem w tym, że Canon nie sprzedaje takich nowych drukarek gdzie tusze
byłyby tak tanie. Są tylko zaczipowane wersje albo takie gdzie mamy tusze
powyżej 60zł.

To debilne używanie słówka "gdzie" szerzy się jak rak. Zastąpiło ono do niedawna
używane k... Co ma oznaczać:

"drukarek gdzie tusze byłyby"

Czy chodzi może o:

"drukarek, do których tusze byłyby"

I dalej:

"albo takie gdzie mamy tusze powyżej 60zł"

Ja to próbuję rozumieć następująco:

"albo takie, do których mamy tusze powyżej 60zł"

A może źle to zrozumiałem? W takim przypadku proszę o przetłumaczenie na język
polski. Właściwe użycie słowa "gdzie":

"Tam, gdzie chodzi wicher spać".

Remek

Data: 2011-11-09 16:47:16
Autor: Leszek K.
Dnia Wed, 9 Nov 2011 15:34:59 +0100, Doxent napisał(a):

[...]

Ależ moja Pixma 4600 ma z czipami. Wyrwanie z oryginalnych chwilę trwało.
Teraz ja są na taśmie dwustronnej to przekładam w 5 sec.

Data: 2011-11-11 12:00:40
Autor: Gupik
Jaka drukarka kolor dla nastolatka?
nie wiem skąd jesteś, ale jeśli masz tam Biedronkę to możesz w niej kupić Lexmarka Pro 205 za 300 zł i ma 5 lat gwarancji :)

Data: 2011-11-11 12:21:11
Autor: _THX.
Jaka drukarka kolor dla nastolatka?
Ta?
http://www.amazon.co.uk/Lexmark-Prospect-Pro205-Wireless-Printer/dp/B002OGK698

http://www.amazon.co.uk/Lexmark-Prospect-Pro205-Multifunction-
Printer/dp/B002Q7WRW4

A jak z tanimi zamiennikami tuszu ?

-- -- -
możesz w niej kupić Lexmarka Pro 205 za 300 zł i ma 5 lat gwarancji

Data: 2011-11-11 13:45:30
Autor: Gupik
Jaka drukarka kolor dla nastolatka?
Data: 2011-11-11 18:20:27
Autor: _THX.
Jaka drukarka kolor dla nastolatka?
Gabarytowo to spory klamot jak na potrzeby nastolatka.
http://www.biedronka.pl/cms/img/u/Non_food/nf_2011.10.10/02/03.jpg
Wi-fi pracuje w sieci z routerem (zamiast ethernetu), czy tylko peer-to-peer (ad-hoc)?

-- -- -
tak, ta, a co do tuszów to jak wszędzie.

Data: 2011-11-11 19:32:48
Autor: MC
Użytkownik "_THX." <j666@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9jp1b$mku$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kiedyś przez dłuższy czas usiłowałem skonfigurować Canona do pracy w adhoku żeby się końcu przekonać, że tego sposobu nie obsługuje. Oczywiście instrukcja na ten temat milczy. Jednak sieć z ruterem, czyli infrastrukturalna staje się nieformalnym standardem i to napewno jest obsługiwane.

Data: 2011-11-14 21:58:41
Autor: Przemysław Ryk
Jaka drukarka kolor dla nastolatka?
Dnia Fri, 11 Nov 2011 12:21:11 +0000 (UTC), _THX. napisał(a):

(ciach…)

Mogę mieć do Ciebie prośbę? W zasadzie to dwie, ale od Ciebie zależy, co byś
wybrał:
1. zaczniesz cytować, jak to w polskim usenecie jest przyjęte?
lub:
2. nie będziesz zmieniać zawartości pola From:, żeby Cię można było ładnie
odfiltrować?
lub:
3. zawartość From: zmieniaj sobie jak Ci się żywnie podoba, ale przedstawiaj
się jednym FQDN? Tak - również po to, by Cię ładnie odfiltrować, jeżeli z
cytowaniem dalej będziesz mieć problemy.

Będę naprawdę wdzięczny, jeżeli zastosujesz się do jednej z tych próśb.

[ You only have to understand something if it needs an explanation.        ]
[                             ("House M.D. 5e01 Dying Changes Everything") ]

Data: 2011-12-04 13:28:46
Autor: jerzu
Jaka drukarka kolor dla nastolatka?
On Mon, 14 Nov 2011 21:58:41 +0100, Przemysław Ryk
<przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote:

1. zaczniesz cytować, jak to w polskim usenecie jest przyjęte?

Możesz go odfiltrować, on jest w tym temacie niereformowalny.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-12-05 01:47:04
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Sun, 04 Dec 2011 13:28:46 +0100, jerzu napisał(a):

On Mon, 14 Nov 2011 21:58:41 +0100, Przemysław Ryk
<przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote:

1. zaczniesz cytować, jak to w polskim usenecie jest przyjęte?

Możesz go odfiltrować, on jest w tym temacie niereformowalny.

Że też zawsze się musi trafić taki oryginalny inaczej…

[ Jeśli uwaĹźasz, Ĺźe wszyscy są  przeciwko tobie, to jest to zdrowy         ]
[ rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy uwaĹźasz, Ĺźe oni są w zmowie.          ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2011-11-11 14:03:29
Autor: Remek
Użytkownik "Gupik" napisał:

nie wiem skąd jesteś, ale jeśli masz tam Biedronkę to możesz w niej
kupić Lexmarka Pro 205 za 300 zł i ma 5 lat gwarancji :)

Tfu!!! Jak najdalej od Lexmarka. Debilny interfejs, wredna polityka firmy. Jak
skończy się czarny tusz to i kolorowy przestanie drukować. Musisz kupić
oryginalny zaczipowany kałamarz. No i w nowej drukarce jest po 3 ml tuszu. Po
kilkunastu stronach szlaban. A ceny oryginałów są zabójcze. Zbliżone, albo
wyższe do ceny nowej drukarki.

Remek

Data: 2011-11-11 16:54:13
Autor: Gupik
Jaka drukarka kolor dla nastolatka?
zamienniki też są [ z chipem i bez ] a wątkotwórca pytał o zamienniki.

Data: 2011-11-11 17:23:22
Autor: MC
Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości news:j9j6c3$s64$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Gupik" napisał:

[...]

O jaki modelu piszesz? Bo obecnie każdym Lexmarkiem możesz wydrukować oryginalnym atramentem czarną stronę za 3 grosze. Ta firma się zmieniła.

Data: 2011-11-11 21:34:39
Autor: Remek
Użytkownik "MC" napisał:

> Jak najdalej od Lexmarka. Debilny interfejs, wredna polityka firmy.
O jaki modelu piszesz? Bo obecnie każdym Lexmarkiem możesz wydrukować
oryginalnym atramentem czarną stronę za 3 grosze. Ta firma się zmieniła.

Uwierzę w to jak opublikują oświadczenie:

"Przepraszamy setki tysięcy oszukanych przez naszą firmę nabywców. Każdemu kto
się do nas zgłosi z dowodem zakupu naszej drukarki wypłaciwmy odszkodowanie i
dodatkowo podarujemy nowy model drukarki laserowej."

W przeciwnym razie zdania o nich nie zmienię. Złodziej i oszust przez moją wieś
przejdzie tylko raz.

Remek

Data: 2011-11-11 21:58:21
Autor: MC
Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości news:j9k0pu$fu7$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "MC" napisał:

> [...]

oryginalnym atramentem czarną stronę za 3 grosze. Ta firma się zmieniła.

Uwierzę w to jak opublikują oświadczenie:

Może wpierw opublikujesz nazwę modelu, który Cię tak wpienił?

Data: 2011-11-12 19:57:11
Autor: Remek
Użytkownik "MC" napisał:

Może wpierw opublikujesz nazwę modelu, który Cię tak wpienił?

Z601. To tylko jeden przykład. Znajomi narzekali też na inne ich wyroby.

Remek

Data: 2011-11-11 18:23:00
Autor: Leszek K.
Dnia Fri, 11 Nov 2011 12:00:40 +0100, Gupik napisał(a):

nie wiem skąd jesteś, ale jeśli masz tam Biedronkę to możesz w niej kupić Lexmarka Pro 205 za 300 zł i ma 5 lat gwarancji :)

Ja mam kupować? Po co mi? Mam Canona. Wystarcza mi. --

Jaka drukarka kolor dla nastolatka?