Jaka drukarka laser?

Data: 2009-10-06 12:40:41
Autor: Dexter-Labolatory
Jaka drukarka laser?
wymagania:

- laser mono / format A4
- szybka (chodzi o czas od momentu klikniecia na "drukuj" w XP, do momentu wydrukowania strony)  no i ogolnie tez przy drukowaniu np. 50 stron zeby bylo szybko
- duzy toner (jak najwiekszy)
- sieciowa
- Cena, myslalem o przedziale: 1500zl - 2000zl

wstepnie myslalem  o ktoryms HP ale spogladam tez na KYOCERE np. FS-2000D

Dziekuje z gory za propozycje

Data: 2009-10-06 13:56:05
Autor: DTP Tolek
Jaka drukarka laser?

Użytkownik "Dexter-Labolatory" <dexter-labolatory@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:haf6r8$jt9$1@news.task.gda.pl...
[...]

W Kyocerze masz w standardzie duplex, a poza tym do zastosowań biurowych ta marka jest nie do przebicia.

g u c i o

Data: 2009-10-08 14:44:45
Autor: Dexter-Labolatory
Jaka drukarka laser?
Użytkownik "DTP Tolek" <dtp@tolek.com.pl> napisał:

W Kyocerze masz w standardzie duplex, a poza tym do zastosowań biurowych ta marka jest nie do przebicia.

a duza jest roznica miedzy 2000DN   a  4000DN  ?
uzbieralem kasiore na 4000DN 3.5kPLN i nigdzie nie jest dostepna :(

2000DN jest od reki ale majac kase na lepsza mam odczucie ze "cos" strace

Data: 2009-10-08 21:44:31
Autor: MC
Jaka drukarka laser?
Użytkownik "Dexter-Labolatory" <dexter-labolatory@wp.pl> napisał w wiadomości news:hakmrr$je9$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie ma różnicy w jakości, 4020DN (bo o takiej mogę mówić) jest trochę szybsza i tańsza w ekploatacji (2,5 vs 3,3 gr za stronę). I jest głośniejsza. Sam musisz policzyć co Ci się bardziej opłaca.

Data: 2009-10-06 16:08:06
Autor: PP
Jaka drukarka laser?
[...]

Poszukaj po produktach Ricoh, 2600 kosztuje kolorowa z kartą sieciową i
faxem, więc mono z pewnoscią się w 2000 zmieści, koszty wydruku trudne do
pobicia, gwarancja nawet 5 lat.
Piotr

Data: 2009-10-07 01:26:21
Autor: ąćęłńóśźż
Jaka drukarka laser?
Nawet nie pytaj, ile kosztują jakieś części do naprawy jakby co.
JaC

-- -- -

Poszukaj po produktach Ricoh

Data: 2009-10-07 22:47:29
Autor: PP
Jaka drukarka laser?
Nawet nie pytaj, ile kosztują jakieś części do naprawy jakby co.

Po 5 latach gwarancji możesz kupić nową .....

Na oryginalnym tonerze w moim RICOH 2020 wydruk kosztuje mnie coś koło 3gr ,
coprawda to droższy model ale z A3, duplexerem, xero i drukarką sieciową
oraz skanerem sieciowym.
Piotr

Data: 2009-10-07 23:02:28
Autor: ąćęłńóśźż
Jaka drukarka laser?
To świetna dla mnie wiadomość - wydrukujesz mi 2 tys. stron za 60 zł?
JaC

-- -- -

Data: 2009-10-08 17:10:59
Autor: PP
Jaka drukarka laser?
To świetna dla mnie wiadomość - wydrukujesz mi 2 tys. stron za 60 zł?

Mówimy oczywiście o kosztach tonera, inaczej nie ma szans porównać kosztów
druku.
Dobra ja Ci wydrukuję a Ty kup auto i woź mnie do pracy, zwrócę Ci za
paliwo.
Pewnie że do kosztów wydruku należy koszt zakupu drukarki, koszty wymiany
wałków itd. , ale do analizy musiałbym wiedzieć ile stron pytający drukuje
dziennie, jeśli kilka to opłaca się tania drukarka z drogim tonerem, jeśli
kilkaset to nie ma o czym rozmawiać w kategorii Home, zwykła drukarka
idealnie pasująca do domu pada definitywnie po wydrukowaniu tylu kopii ile
ja drukuję miesięcznie, przytrafiło mi się wypuścić z mojej miesięcznie
20000 stron i to nie był rekord, drukarka ma ponad 2 lata i czuje się
świetnie.
Plecam bo przymierzam się do kolejnego czwartego RICOHa, tym razem
kolorowego, przed zakupem musiałem robić szefowi masę obliczeń kosztów i nie
było lepszej oferty na rynku dla segmentu 5000-30000 kopi miesięcznie.
Piotr

Data: 2009-10-13 08:35:46
Autor: nom
Jaka drukarka laser?

Użytkownik "PP" <piotrpitucha@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:haksem$k9p$1news.vectranet.pl...

[...]

Mam Ricoha kserokopiarkę z 5 letnią gwarancją. Po 2 latach (mały przebieg 30 tyś. kopii) padło sprzęgiełko, serwis wymienił, ale odpłatnie, bo stwierdził, że to jest część eksploatacyjna i nie podlega gwarancji. :-)
Poza tym, żeby mieć 5 lat gwarancji to trzeba raz na rok (albo 10 tyś. kopii) zrobić u nich konserwację.
Mam też kserokopiarkę Kyocera KM-1635, 130 tyś. kopii na liczniku i zero problemów. Toner kupuję zamiennik za 140zł na 15 tyś. kopii. Gwarancja na 3 lata albo 300 tyś. stron.
HPek ma dobre drukarki, ale oparte o mechanikę canona, więc kupuje canona, trochę tańsze, a tonery identyczne. :-)

Jaka drukarka laser?