Jaka drukarka laser?

Data: 2009-10-06 13:56:05
Autor: DTP Tolek
Jaka drukarka laser?

Użytkownik "Dexter-Labolatory" <dexter-labolatory@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:haf6r8$jt9$1@news.task.gda.pl...
wymagania:

- laser mono / format A4
- szybka (chodzi o czas od momentu klikniecia na "drukuj" w XP, do momentu wydrukowania strony)  no i ogolnie tez przy drukowaniu np. 50 stron zeby bylo szybko
- duzy toner (jak najwiekszy)
- sieciowa
- Cena, myslalem o przedziale: 1500zl - 2000zl

wstepnie myslalem  o ktoryms HP ale spogladam tez na KYOCERE np. FS-2000D

Dziekuje z gory za propozycje

W Kyocerze masz w standardzie duplex, a poza tym do zastosowań biurowych ta marka jest nie do przebicia.

g u c i o

Data: 2009-10-08 14:44:45
Autor: Dexter-Labolatory
Jaka drukarka laser?
Użytkownik "DTP Tolek" <dtp@tolek.com.pl> napisał:

W Kyocerze masz w standardzie duplex, a poza tym do zastosowań biurowych ta marka jest nie do przebicia.

a duza jest roznica miedzy 2000DN   a  4000DN  ?
uzbieralem kasiore na 4000DN 3.5kPLN i nigdzie nie jest dostepna :(

2000DN jest od reki ale majac kase na lepsza mam odczucie ze "cos" strace

Data: 2009-10-08 21:44:31
Autor: MC
Jaka drukarka laser?
Użytkownik "Dexter-Labolatory" <dexter-labolatory@wp.pl> napisał w wiadomości news:hakmrr$je9$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie ma różnicy w jakości, 4020DN (bo o takiej mogę mówić) jest trochę szybsza i tańsza w ekploatacji (2,5 vs 3,3 gr za stronę). I jest głośniejsza. Sam musisz policzyć co Ci się bardziej opłaca.

Jaka drukarka laser?