Jaka drukarka laserowa mono

Data: 2009-03-27 11:53:06
Autor: ikov
Jaka drukarka laserowa mono
Stoi sobie wiekowa HP 4P z której okazjonalnie korzysta kilkanaście komputerów - ale nie daje już rady - przede wszystkim czas druku jest bardzo długi (niech przyjdzie ktoś druknąć np pracę magisterską - to poczeka :), w dodatku buforuje strasznie długo i przy obrazkach potrafi się wysypać. Czas zastąpić ją jakąś drukarką, która nie będzie miała takich problemów. Problem leży po stronie kasy oczywiście, więc drukarka (i wyłącznie oryginalne tonery) nie może kosztować majątku.
W firmie mamy same HP, więc nie chcę się wyłamywać - co sądzicie o P1006 (mam jedną P1005, będzie jakaś widoczna różnica?). Mam wrażenie, że każdy nowy model działa gorzej niż stary...

Data: 2009-03-27 04:26:18
Autor: micoud81
On 27 Mar, 11:53, ikov <ikov1_@_t-l-e-n.pl> wrote:
[...]

IMO też HP LaserJet P1005 jest lepsza od swojego następcy. Poza tym
można zakupić ją w bardzo dobrej cenie.

Jaka drukarka laserowa mono